/ Forside / Teknologi / Internet / E-Mail / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
E-Mail
#NavnPoint
o.v.n. 20481
miritdk 16341
Klaudi 15149
refi 14168
dk 5555
tedd 5322
webnoob 5265
BjarneD 5014
emesen 4154
10  bentjuul 3460
IncrediMail og ADSL
Fra : Pedro


Dato : 03-01-02 17:18

Hej,

jeg brugte tidligere IncrediMail på vores ISDN-forbindelse, men efter vi har
fået installeret ADSL virker IncrediMail ikke mere. Den kan hverken sende
eller modtage mail, faktisk virker det som om den søger efter den gamle
netforbindelse, og da den ikke findes sker der intet. Ingen fejlmeddelelse
eller noget.

Jeg har prøvet at geninstallere IncrediMail uden held. Er det virkeligt
nødvendigt at slette programmet helt og så geninstallere for at få det til
at virke? Jeg bruger Win98.

venlig hilsen
Pedro



 
 
Susan (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Susan


Dato : 04-01-02 17:30

Pedro skrev:

>Hej,
>
>jeg brugte tidligere IncrediMail på vores ISDN-forbindelse, men efter vi har
>fået installeret ADSL virker IncrediMail ikke mere. Den kan hverken sende
>eller modtage mail, faktisk virker det som om den søger efter den gamle
>netforbindelse, og da den ikke findes sker der intet. Ingen fejlmeddelelse
>eller noget.

Har du fået adsl ved en anden udbyder end du havde dailup
forbindelse ved tidligere ? Så kan det jo være at du skal ind i
Tools-->accounts og så properties. Check at det er den rigtige
mailserver du kobler op til.

Det er det eneste jeg lige kan se kunne være et problem.

Jeg bruger selv Incredimail med ADSL og har ingen problemer.


Mvh

Susan

Pedro (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Pedro


Dato : 04-01-02 21:22

Susan <always@mail.dk> wrote in message
news:0vlb3u8dveglnlak2rvd339bg8tsjj7dho@4ax.com...
> Har du fået adsl ved en anden udbyder end du havde dailup
> forbindelse ved tidligere ? Så kan det jo være at du skal ind i
> Tools-->accounts og så properties. Check at det er den rigtige
> mailserver du kobler op til.

Nej, det er ikke det - jeg har ikke skiftet udbyder og mailserveren er
stadig den samme. Problemet er tilsyneladende kun at jeg har skiftet min
dial-up ud med en fast forbindelse. Hvis jeg fx. prøver at logge på
mailkontoen med et forkert password får jeg ikke engang en fejlmeddelelse.

Faktisk fungerede det et stykke tid under ADSL - lige indtil denne var nede
i en periode og jeg skiftede tilbage til dial-up. Efter så atter at have
skiftet tilbage til ADSL var der det samme problem igen. Jeg ved ikke hvad
det var jeg gjorde i første omgang for at få det til at virke. Jeg kan
huske at jeg geninstallerede IM, så det har jeg prøvet igen - men uden held.

Det virker lidt som om IM husker hvilken netværksforbindelse den brugte ved
installationen, og så ikke kan skifte over til en anden senere.

venlig hilsen
Pedro



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408946
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste