/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Advarsel AZERO platfirma !!!
Fra : Klaus Brakmann


Dato : 31-12-01 16:29

Hej gruppe

Jeg synes at jeg blev rigtigt godt snydt da jeg for nylig købte webhotel hos
www.azero.dk

Det første jeg konstaterede var at skidtet ikke virkede før 3 dage efter,
selvom de lover det skal virke på 1 time. Nå - skidt med det, den slags
vildledende salgsgas ses tit.

I den efterfølgende uge var uafbrudt bøvl med at logge på deres SMTP server.
De undskyldte det med at det var fordi der var mange brugere, og at man bare
skulle bruge sin ISP´s SMTP. Okay det accepterede jeg så.

I efterfølgende 8 uger var der 2 gange, hvor ALT min email forsvandt
fuldstændigt den pågældende arbejdsdag. Nå, men jeg tog til takke med deres
søforklaringer om at email ville komme indenfor 3 dage, da den - som de
påstod lå i relay hos UNI-C. Den kom aldrig, og det var jeg godt klar over.
Azero er bange for at folk finder ud af at deres email faktisk forsvinder
totalt, og derfor kommer de med løgnehistorier eller også er de bare totalt
inkompetente indenfor IT (nok begge dele).

I samme periode har der været utallige døde perioder hvor mit site ikke har
været tilgængeligt. Fra andre af Azero´s utilfredse kunder ved jeg at deres
skidt altid går ned når et site får mange hits som følge af offentlig
omtale.

Nu for nylig flød bægeret dog over hos mig, og jeg mistede tilliden og
tålmodigheden til Azero da endnu en dags email gik helt tabt. Deres tekniske
forklaringer holdt ikke vand. De fyldte mig rent ud sagt med løgn. Jeg
sætter selv servere op, udvikler websites, bygger PC-ere, laver VPN
forbindelser, konfigurer routere o.s.v. - så mig kan de ikke fylde med løgn.
Jeg opdagede indenfor 5 min at deres server var gået ned. Nu ville jeg have
bevis for at de ikke talte sandt mht. at emails aldrig forsvandt. Jeg
afsendte nu således kontinuerligt i intervaller, en betydelig mængde emails
til min egen mailbox hos Azero og disse emails er gået helt tabt, og de er
ikke sendt tilbage til afsenderen. Der er nu gået 10 dage og de er fortsat
totalt bortkommet sammen med anden vigtig epost som jeg var afhængig af den
pågældende dag. Azero fylder mig fortsat med løgn og snakker udenom. Jeg har
anmodet Azero om at få mine penge igen for det år som jeg var så dum at
forudbetale, men dette afviser de, og henviser til deres inkompetente
support som jeg overhovedet ikke har brug for. Derfor er jeg nu særdeles
vred på Azero.

Jeg skal iøvrigt sige at Azero har haft muligheden for dialog, og at jeg
advarede dem om konsekvenserne ved at snyde mig, derfor er der ikke mere at
gøre på det plan, idet de selv har valgt krigen fremfor en fredelig løsning.
Firmaet kunne have nemt have løst dette problem i fordragelighed, men har
ikke villet - så nu vil jeg/vi gøre alt for at skade Azero - og vil vil
holde ud i mange år.

Jeg vil have mine penge igen for det skidt de har solgt mig - hvordan får
jeg det ?

Jeg er villig til at bruge mange ressourcer på at retfærdigheden skal ske
fyldest, og at Azero anerkender at de er inkompetente og sælger plat
produkter.

Jeg agter at starte en masse sager mod dem, således at folk bliver advaret
mod at benytte dem. Det er uforståeligt for mig hvis man kan slippe afsted
med at sælge så dårlige produkter som Azero gør.

Hvilke §§ kan anvendes i et kommende sagsanlæg ?
Produktansvarsloven, Købeloven, Aftaleloven, o.s.v. ???

Kan man klage til forbrugerstyrelsen over Azero´s dårlige vare ?

Kan ens retshjælpsforsikring anvendes til at føre erstatningssag mod dem ?

Vil det være lovstridigt at oprette mængder af hade-websites hvor der
advares mod brug af Azero, og at indsætte søgekriterier i metatags som kan
forveksles med deres eget site. Jeg tænker på at klone hele deres site og så
ændre i det, og lægge det på andre domænenavne o.s.v. Resultatet skal være
at folk der søger på Azero skal ledes til mit hadesite hvor de bliver
advaret mod at benytte Azero. Jeg har kontakt til mange grupper som laver
aktioner mod websites og firmaer der ikke opfører sig ordentligt. Vil det
være lovstridigt i DK at angribe deres servere med milliarder af besøg,
således at de bliver uanvendelige og forhåbentligt går ned ?

Vil det være lovstidigt at indhente oplysninger om firmaet alle tilgængelige
steder, f.eks Erhvervs & Selskabsstyrelsen o.s.v og så lægge oplysningerne
ud på de etablerede hadesites ? Formålet er at fokusere på de ansvarlige i
Azero´s ledelse, og således gå målrettet efter personerne.

Jeg ville kunne opspore samtlige webhotelkunder som ligger på deres servere.
Ville det være lovstridigt at lave mailinglister med advarsler til disse
tusindvis af Azero kunder ?

Alle forslag til hvorledes Azero´s platfirma kan stoppes imødeses. Alle kneb
imødeses.

Er der andre med dårlig erfaring med Azero der vil være med i hadekampager
mod Azero, så giv Jer til kende her ?
Jeg søger folk der vil være med til at nedlægge Azero og deres platfirma,
skriv til:
post2200@usa.net

Hvis du vil være med til at spolere Platfirmat Azero, så send emails. Du vil
få stillet webplads, expertise, software, internetforbindelser og penge til
rådighed hvis du har nogle ideer der virkeligt sætter en stopper for dem.

Med venlig hilsen









 
 
Christian Andersen (31-12-2001)
Kommentar
Fra : Christian Andersen


Dato : 31-12-01 17:15

Klaus Brakmann wrote:

>Vil det
>være lovstridigt i DK at angribe deres servere med milliarder af besøg,
>således at de bliver uanvendelige og forhåbentligt går ned ?

Ja. Og jeg skal være den første til at anmelde dig.

--
http://chran.dyndns.dk - Nu med nedbrud!

Andreas Falck (31-12-2001)
Kommentar
Fra : Andreas Falck


Dato : 31-12-01 17:27

"Christian Andersen" <m4jni76ztglp001@sneakemail.com> skrev i en
meddelelse news:3c308f15$0$62865$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Klaus Brakmann wrote:

> > Vil det være lovstridigt i DK at angribe deres servere med
> > milliarder af besøg, således at de bliver uanvendelige og
> > forhåbentligt går ned ?
>
> Ja. Og jeg skal være den første til at anmelde dig.

Og det støtter jeg op om.

Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk
"Bibelsk lære om sjælen" - http://www.sda-net.dk/~tror/


bhs (31-12-2001)
Kommentar
Fra : bhs


Dato : 31-12-01 18:08


"Klaus Brakmann" <kbmm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:Cv%X7.7894$Zm5.870574@news000.worldonline.dk...
> Hej gruppe
>
> Jeg synes at jeg blev rigtigt godt snydt da jeg for nylig købte webhotel
hos
> www.azero.dk
>
> Det første jeg konstaterede var at skidtet ikke virkede før 3 dage efter,
> selvom de lover det skal virke på 1 time. Nå - skidt med det, den slags
> vildledende salgsgas ses tit.
>
> I den efterfølgende uge var uafbrudt bøvl med at logge på deres SMTP
server.
> De undskyldte det med at det var fordi der var mange brugere, og at man
bare
> skulle bruge sin ISP´s SMTP. Okay det accepterede jeg så.
>
> I efterfølgende 8 uger var der 2 gange, hvor ALT min email forsvandt
> fuldstændigt den pågældende arbejdsdag. Nå, men jeg tog til takke med
deres
> søforklaringer om at email ville komme indenfor 3 dage, da den - som de
> påstod lå i relay hos UNI-C. Den kom aldrig, og det var jeg godt klar
over.
> Azero er bange for at folk finder ud af at deres email faktisk forsvinder
> totalt, og derfor kommer de med løgnehistorier eller også er de bare
totalt
> inkompetente indenfor IT (nok begge dele).
>
> I samme periode har der været utallige døde perioder hvor mit site ikke
har
> været tilgængeligt. Fra andre af Azero´s utilfredse kunder ved jeg at
deres
> skidt altid går ned når et site får mange hits som følge af offentlig
> omtale.
>
> Nu for nylig flød bægeret dog over hos mig, og jeg mistede tilliden og
> tålmodigheden til Azero da endnu en dags email gik helt tabt. Deres
tekniske
> forklaringer holdt ikke vand. De fyldte mig rent ud sagt med løgn. Jeg
> sætter selv servere op, udvikler websites, bygger PC-ere, laver VPN
> forbindelser, konfigurer routere o.s.v. - så mig kan de ikke fylde med
løgn.
> Jeg opdagede indenfor 5 min at deres server var gået ned. Nu ville jeg
have
> bevis for at de ikke talte sandt mht. at emails aldrig forsvandt. Jeg
> afsendte nu således kontinuerligt i intervaller, en betydelig mængde
emails
> til min egen mailbox hos Azero og disse emails er gået helt tabt, og de er
> ikke sendt tilbage til afsenderen. Der er nu gået 10 dage og de er fortsat
> totalt bortkommet sammen med anden vigtig epost som jeg var afhængig af
den
> pågældende dag. Azero fylder mig fortsat med løgn og snakker udenom. Jeg
har
> anmodet Azero om at få mine penge igen for det år som jeg var så dum at
> forudbetale, men dette afviser de, og henviser til deres inkompetente
> support som jeg overhovedet ikke har brug for. Derfor er jeg nu særdeles
> vred på Azero.
>
> Jeg skal iøvrigt sige at Azero har haft muligheden for dialog, og at jeg
> advarede dem om konsekvenserne ved at snyde mig, derfor er der ikke mere
at
> gøre på det plan, idet de selv har valgt krigen fremfor en fredelig
løsning.
> Firmaet kunne have nemt have løst dette problem i fordragelighed, men har
> ikke villet - så nu vil jeg/vi gøre alt for at skade Azero - og vil vil
> holde ud i mange år.
>
> Jeg vil have mine penge igen for det skidt de har solgt mig - hvordan får
> jeg det ?
>
> Jeg er villig til at bruge mange ressourcer på at retfærdigheden skal ske
> fyldest, og at Azero anerkender at de er inkompetente og sælger plat
> produkter.
>
> Jeg agter at starte en masse sager mod dem, således at folk bliver advaret
> mod at benytte dem. Det er uforståeligt for mig hvis man kan slippe afsted
> med at sælge så dårlige produkter som Azero gør.
>
> Hvilke §§ kan anvendes i et kommende sagsanlæg ?
> Produktansvarsloven, Købeloven, Aftaleloven, o.s.v. ???
>
> Kan man klage til forbrugerstyrelsen over Azero´s dårlige vare ?
>
> Kan ens retshjælpsforsikring anvendes til at føre erstatningssag mod dem ?
>
> Vil det være lovstridigt at oprette mængder af hade-websites hvor der
> advares mod brug af Azero, og at indsætte søgekriterier i metatags som kan
> forveksles med deres eget site. Jeg tænker på at klone hele deres site og

> ændre i det, og lægge det på andre domænenavne o.s.v. Resultatet skal være
> at folk der søger på Azero skal ledes til mit hadesite hvor de bliver
> advaret mod at benytte Azero. Jeg har kontakt til mange grupper som laver
> aktioner mod websites og firmaer der ikke opfører sig ordentligt. Vil det
> være lovstridigt i DK at angribe deres servere med milliarder af besøg,
> således at de bliver uanvendelige og forhåbentligt går ned ?
>
> Vil det være lovstidigt at indhente oplysninger om firmaet alle
tilgængelige
> steder, f.eks Erhvervs & Selskabsstyrelsen o.s.v og så lægge oplysningerne
> ud på de etablerede hadesites ? Formålet er at fokusere på de ansvarlige i
> Azero´s ledelse, og således gå målrettet efter personerne.
>
> Jeg ville kunne opspore samtlige webhotelkunder som ligger på deres
servere.
> Ville det være lovstridigt at lave mailinglister med advarsler til disse
> tusindvis af Azero kunder ?
>
> Alle forslag til hvorledes Azero´s platfirma kan stoppes imødeses. Alle
kneb
> imødeses.
>
> Er der andre med dårlig erfaring med Azero der vil være med i hadekampager
> mod Azero, så giv Jer til kende her ?
> Jeg søger folk der vil være med til at nedlægge Azero og deres platfirma,
> skriv til:
> post2200@usa.net
>
> Hvis du vil være med til at spolere Platfirmat Azero, så send emails. Du
vil
> få stillet webplads, expertise, software, internetforbindelser og penge
til
> rådighed hvis du har nogle ideer der virkeligt sætter en stopper for dem.
>
> Med venlig hilsen
>

Hej
Jeg har kun gode erfaringer med Azero.
God support og venlige medarbejdere.
Mvh og Godt NytÅr
Bhs



Madsen (31-12-2001)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 31-12-01 20:32

On Mon, 31 Dec 2001 18:07:44 +0100, "bhs" <bhs@inbox.as> wrote:

>Jeg har kun gode erfaringer med Azero.

Behøvede du virkelig quote 130 linier for at
skrive det ? Kunne lidt mindre ikke have
gjort det ?

Godt Nythår

Jesper Sloth (01-01-2002)
Kommentar
Fra : Jesper Sloth


Dato : 01-01-02 01:50


"Klaus Brakmann" <kbmm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:Cv%X7.7894$Zm5.870574@news000.worldonline.dk...
> Hej gruppe
>
> Jeg synes at jeg blev rigtigt godt snydt da jeg for nylig købte webhotel
hos
> www.azero.dk
>
> Det første jeg konstaterede var at skidtet ikke virkede før 3 dage efter,
> selvom de lover det skal virke på 1 time. Nå - skidt med det, den slags
> vildledende salgsgas ses tit.
>
> I den efterfølgende uge var uafbrudt bøvl med at logge på deres SMTP
server.
> De undskyldte det med at det var fordi der var mange brugere, og at man
bare
> skulle bruge sin ISP´s SMTP. Okay det accepterede jeg så.
>
> I efterfølgende 8 uger var der 2 gange, hvor ALT min email forsvandt
> fuldstændigt den pågældende arbejdsdag. Nå, men jeg tog til takke med
deres
> søforklaringer om at email ville komme indenfor 3 dage, da den - som de
> påstod lå i relay hos UNI-C. Den kom aldrig, og det var jeg godt klar
over.
> Azero er bange for at folk finder ud af at deres email faktisk forsvinder
> totalt, og derfor kommer de med løgnehistorier eller også er de bare
totalt
> inkompetente indenfor IT (nok begge dele).
>
> I samme periode har der været utallige døde perioder hvor mit site ikke
har
> været tilgængeligt. Fra andre af Azero´s utilfredse kunder ved jeg at
deres
> skidt altid går ned når et site får mange hits som følge af offentlig
> omtale.
>
> Nu for nylig flød bægeret dog over hos mig, og jeg mistede tilliden og
> tålmodigheden til Azero da endnu en dags email gik helt tabt. Deres
tekniske
> forklaringer holdt ikke vand. De fyldte mig rent ud sagt med løgn. Jeg
> sætter selv servere op, udvikler websites, bygger PC-ere, laver VPN
> forbindelser, konfigurer routere o.s.v. - så mig kan de ikke fylde med
løgn.
> Jeg opdagede indenfor 5 min at deres server var gået ned. Nu ville jeg
have
> bevis for at de ikke talte sandt mht. at emails aldrig forsvandt. Jeg
> afsendte nu således kontinuerligt i intervaller, en betydelig mængde
emails
> til min egen mailbox hos Azero og disse emails er gået helt tabt, og de er
> ikke sendt tilbage til afsenderen. Der er nu gået 10 dage og de er fortsat
> totalt bortkommet sammen med anden vigtig epost som jeg var afhængig af
den
> pågældende dag. Azero fylder mig fortsat med løgn og snakker udenom. Jeg
har
> anmodet Azero om at få mine penge igen for det år som jeg var så dum at
> forudbetale, men dette afviser de, og henviser til deres inkompetente
> support som jeg overhovedet ikke har brug for. Derfor er jeg nu særdeles
> vred på Azero.
>
> Jeg skal iøvrigt sige at Azero har haft muligheden for dialog, og at jeg
> advarede dem om konsekvenserne ved at snyde mig, derfor er der ikke mere
at
> gøre på det plan, idet de selv har valgt krigen fremfor en fredelig
løsning.
> Firmaet kunne have nemt have løst dette problem i fordragelighed, men har
> ikke villet - så nu vil jeg/vi gøre alt for at skade Azero - og vil vil
> holde ud i mange år.
>
> Jeg vil have mine penge igen for det skidt de har solgt mig - hvordan får
> jeg det ?
>
> Jeg er villig til at bruge mange ressourcer på at retfærdigheden skal ske
> fyldest, og at Azero anerkender at de er inkompetente og sælger plat
> produkter.
>
> Jeg agter at starte en masse sager mod dem, således at folk bliver advaret
> mod at benytte dem. Det er uforståeligt for mig hvis man kan slippe afsted
> med at sælge så dårlige produkter som Azero gør.
>
> Hvilke §§ kan anvendes i et kommende sagsanlæg ?
> Produktansvarsloven, Købeloven, Aftaleloven, o.s.v. ???
>
> Kan man klage til forbrugerstyrelsen over Azero´s dårlige vare ?
>
> Kan ens retshjælpsforsikring anvendes til at føre erstatningssag mod dem ?
>
> Vil det være lovstridigt at oprette mængder af hade-websites hvor der
> advares mod brug af Azero, og at indsætte søgekriterier i metatags som kan
> forveksles med deres eget site. Jeg tænker på at klone hele deres site og

> ændre i det, og lægge det på andre domænenavne o.s.v. Resultatet skal være
> at folk der søger på Azero skal ledes til mit hadesite hvor de bliver
> advaret mod at benytte Azero. Jeg har kontakt til mange grupper som laver
> aktioner mod websites og firmaer der ikke opfører sig ordentligt. Vil det
> være lovstridigt i DK at angribe deres servere med milliarder af besøg,
> således at de bliver uanvendelige og forhåbentligt går ned ?
>
> Vil det være lovstidigt at indhente oplysninger om firmaet alle
tilgængelige
> steder, f.eks Erhvervs & Selskabsstyrelsen o.s.v og så lægge oplysningerne
> ud på de etablerede hadesites ? Formålet er at fokusere på de ansvarlige i
> Azero´s ledelse, og således gå målrettet efter personerne.
>
> Jeg ville kunne opspore samtlige webhotelkunder som ligger på deres
servere.
> Ville det være lovstridigt at lave mailinglister med advarsler til disse
> tusindvis af Azero kunder ?
>
> Alle forslag til hvorledes Azero´s platfirma kan stoppes imødeses. Alle
kneb
> imødeses.
>
> Er der andre med dårlig erfaring med Azero der vil være med i hadekampager
> mod Azero, så giv Jer til kende her ?
> Jeg søger folk der vil være med til at nedlægge Azero og deres platfirma,
> skriv til:
> post2200@usa.net
>
> Hvis du vil være med til at spolere Platfirmat Azero, så send emails. Du
vil
> få stillet webplads, expertise, software, internetforbindelser og penge
til
> rådighed hvis du har nogle ideer der virkeligt sætter en stopper for dem.
>
> Med venlig hilsen
>
Hej og Gaaaaaaaaaaaaaaab

Prøv lige ......., så er det vel ikke være!! jeg har brugt dem i 4 mdr. og
er tilfreds, jeg har haft lidt udfald på deres mail men ikke mere end ved så
mange andre udbydere, så måske din løsning er at klare hele sagen selv?? Så
er der da ikke andre at give skylden når det går galt ;)!!

Mvh

Jesper



Knud Gert Ellentoft (01-01-2002)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 01-01-02 02:18

Tue, 1 Jan 2002 01:49:53 +0100, skrev "Jesper Sloth"
<jesper.sloth@mail1.stofanet.snydt.dk.nospam>:

>Gaaaaaaaaaaaaaaab

Ja, det må du nok sige scrolle gennem ca. 130 linjer for at læse
dit svar.

Kig lige lidt på <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>
- tak.

med venlig hilsen
Knud
--
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede
og skær venligst det væk, du ikke svarer på.
Du kan læse mere om de danske nyhedsgrupper på http://www.usenet.dk
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Niels Callesøe (01-01-2002)
Kommentar
Fra : Niels Callesøe


Dato : 01-01-02 03:25

Knud Gert Ellentoft wrote:

> crosspost.html

Hva?

Du mente "citatteknik.html", ikke?

(I øvrigt er jeg ellers ganske enig)

--
Niels Callesøe - nørd light
http://www.pcpower.dk/disclaimer.php
pfy[at]nntp.dk

Knud Gert Ellentoft (01-01-2002)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 01-01-02 03:29

01 Jan 2002 02:24:52 GMT, skrev "Niels Callesøe" <pfy@nntp.dk>:

>Du mente "citatteknik.html", ikke?

Yep - man skal åbentbart lade være med at svare indlæg en
nytårsnat og gå i seng og sove i stedet for.
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/

Bertel Lund Hansen (01-01-2002)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 01-01-02 14:01

Jesper Sloth skrev:

[120 linjers citat]

>Hej og Gaaaaaaaaaaaaaaab

Øh ... prøver du på at højne diskussionsniveauet her i gruppen?

--
Bertel
http://lundhansen.dk/bertel/   FIDUSO: http://fiduso.dk/

complex@pc.dk (01-01-2002)
Kommentar
Fra : complex@pc.dk


Dato : 01-01-02 10:09

Vort firma har vort eget og en del af vore kunders liggende hos Azero
vi er 100% tilfredse, og har altid været det.

Til alle de underlige på nettet:
NEJ vi har ikke interesser i Azero, og vi tjener IKKE på at henvise
til Azero, men gør det meget gerne.

Med venlig hilsen, Lars
www.complex-data.dk www.pc-doktoren.dk
Tlf: 48188551 Fax: 48188551 Hotline:40188551 alle dage 7oo-22oo
kompetence koster penge - inkompetence koster MANGE penge.





On Mon, 31 Dec 2001 16:28:57 +0100, "Klaus Brakmann"
<kbmm@hotmail.com> wrote:

>Hej gruppe
>
>Jeg synes at jeg blev rigtigt godt snydt da jeg for nylig købte webhotel hos
>www.azero.dk
>
>Det første jeg konstaterede var at skidtet ikke virkede før 3 dage efter,
>selvom de lover det skal virke på 1 time. Nå - skidt med det, den slags
>vildledende salgsgas ses tit.
>
>I den efterfølgende uge var uafbrudt bøvl med at logge på deres SMTP server.
>De undskyldte det med at det var fordi der var mange brugere, og at man bare
>skulle bruge sin ISP´s SMTP. Okay det accepterede jeg så.
>
>I efterfølgende 8 uger var der 2 gange, hvor ALT min email forsvandt
>fuldstændigt den pågældende arbejdsdag. Nå, men jeg tog til takke med deres
>søforklaringer om at email ville komme indenfor 3 dage, da den - som de
>påstod lå i relay hos UNI-C. Den kom aldrig, og det var jeg godt klar over.
>Azero er bange for at folk finder ud af at deres email faktisk forsvinder
>totalt, og derfor kommer de med løgnehistorier eller også er de bare totalt
>inkompetente indenfor IT (nok begge dele).
>
>I samme periode har der været utallige døde perioder hvor mit site ikke har
>været tilgængeligt. Fra andre af Azero´s utilfredse kunder ved jeg at deres
>skidt altid går ned når et site får mange hits som følge af offentlig
>omtale.
>
>Nu for nylig flød bægeret dog over hos mig, og jeg mistede tilliden og
>tålmodigheden til Azero da endnu en dags email gik helt tabt. Deres tekniske
>forklaringer holdt ikke vand. De fyldte mig rent ud sagt med løgn. Jeg
>sætter selv servere op, udvikler websites, bygger PC-ere, laver VPN
>forbindelser, konfigurer routere o.s.v. - så mig kan de ikke fylde med løgn.
>Jeg opdagede indenfor 5 min at deres server var gået ned. Nu ville jeg have
>bevis for at de ikke talte sandt mht. at emails aldrig forsvandt. Jeg
>afsendte nu således kontinuerligt i intervaller, en betydelig mængde emails
>til min egen mailbox hos Azero og disse emails er gået helt tabt, og de er
>ikke sendt tilbage til afsenderen. Der er nu gået 10 dage og de er fortsat
>totalt bortkommet sammen med anden vigtig epost som jeg var afhængig af den
>pågældende dag. Azero fylder mig fortsat med løgn og snakker udenom. Jeg har
>anmodet Azero om at få mine penge igen for det år som jeg var så dum at
>forudbetale, men dette afviser de, og henviser til deres inkompetente
>support som jeg overhovedet ikke har brug for. Derfor er jeg nu særdeles
>vred på Azero.
>
>Jeg skal iøvrigt sige at Azero har haft muligheden for dialog, og at jeg
>advarede dem om konsekvenserne ved at snyde mig, derfor er der ikke mere at
>gøre på det plan, idet de selv har valgt krigen fremfor en fredelig løsning.
>Firmaet kunne have nemt have løst dette problem i fordragelighed, men har
>ikke villet - så nu vil jeg/vi gøre alt for at skade Azero - og vil vil
>holde ud i mange år.
>
>Jeg vil have mine penge igen for det skidt de har solgt mig - hvordan får
>jeg det ?
>
>Jeg er villig til at bruge mange ressourcer på at retfærdigheden skal ske
>fyldest, og at Azero anerkender at de er inkompetente og sælger plat
>produkter.
>
>Jeg agter at starte en masse sager mod dem, således at folk bliver advaret
>mod at benytte dem. Det er uforståeligt for mig hvis man kan slippe afsted
>med at sælge så dårlige produkter som Azero gør.
>
>Hvilke §§ kan anvendes i et kommende sagsanlæg ?
>Produktansvarsloven, Købeloven, Aftaleloven, o.s.v. ???
>
>Kan man klage til forbrugerstyrelsen over Azero´s dårlige vare ?
>
>Kan ens retshjælpsforsikring anvendes til at føre erstatningssag mod dem ?
>
>Vil det være lovstridigt at oprette mængder af hade-websites hvor der
>advares mod brug af Azero, og at indsætte søgekriterier i metatags som kan
>forveksles med deres eget site. Jeg tænker på at klone hele deres site og så
>ændre i det, og lægge det på andre domænenavne o.s.v. Resultatet skal være
>at folk der søger på Azero skal ledes til mit hadesite hvor de bliver
>advaret mod at benytte Azero. Jeg har kontakt til mange grupper som laver
>aktioner mod websites og firmaer der ikke opfører sig ordentligt. Vil det
>være lovstridigt i DK at angribe deres servere med milliarder af besøg,
>således at de bliver uanvendelige og forhåbentligt går ned ?
>
>Vil det være lovstidigt at indhente oplysninger om firmaet alle tilgængelige
>steder, f.eks Erhvervs & Selskabsstyrelsen o.s.v og så lægge oplysningerne
>ud på de etablerede hadesites ? Formålet er at fokusere på de ansvarlige i
>Azero´s ledelse, og således gå målrettet efter personerne.
>
>Jeg ville kunne opspore samtlige webhotelkunder som ligger på deres servere.
>Ville det være lovstridigt at lave mailinglister med advarsler til disse
>tusindvis af Azero kunder ?
>
>Alle forslag til hvorledes Azero´s platfirma kan stoppes imødeses. Alle kneb
>imødeses.
>
>Er der andre med dårlig erfaring med Azero der vil være med i hadekampager
>mod Azero, så giv Jer til kende her ?
>Jeg søger folk der vil være med til at nedlægge Azero og deres platfirma,
>skriv til:
>post2200@usa.net
>
>Hvis du vil være med til at spolere Platfirmat Azero, så send emails. Du vil
>få stillet webplads, expertise, software, internetforbindelser og penge til
>rådighed hvis du har nogle ideer der virkeligt sætter en stopper for dem.
>
>Med venlig hilsen
>
>
>
>
>
>
>


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste