|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Dynamisk IP som er Statisk? Fra : Mads Larsen
 | 
 Dato :  10-12-01 00:26
 | 
 |  | Jeg har haft ADSL Bredbånd fra TDC i 2 uger nu og alt virker perfekt. Ok
 download og god ping. Jeg har bare et spørgsmål! hvordan kan det være at når
 jeg har bestilt 2 dynamiske IP adresser at jeg altid  får den samme
 addresse. Da jeg brugte ISDN fik jeg en ny IP hver gang jeg connectede. Jeg
 har haft den samme IP i nu 2 uger?
 
 ..::[Mads Larsen]::.
 
 
 
 
 
 |  |  | 
  Lasse Hedegaard (10-12-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lasse Hedegaard
 | 
 Dato :  10-12-01 00:36
 | 
 |  | 
 
            Mads Larsen skrev:
 >hvordan kan det være at når jeg har bestilt 2 dynamiske IP
 >adresser at jeg altid  får den samme addresse.
 Hvis du IP-adresse du havde sidst er ledig, så er det meget
 almindeligt du får den igen.
 Jeg kender ikke så meget til ADSL|Bredbånd. Jeg har selv NetExpres, og
 routeren står jo koblet på nettet hele tiden, og derfor har jeg
 faktisk haft den samme IP i flere måneder - den er kun blevet
 udskiftet en enkelt gang hvor TDC "kom til" at lukke min forbindelse
 fordi de ikke mente jeg havde betalt.
 (Selvom de indrømmede fejlen var deres, så ville de have 75,- (tror
 jeg det var) for at åbne den igen, da jeg ringede udenfor alm.
 åbningstid! Flot træk!)
 venligst,
 Lasse Hedegaard
 -- 
 Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/ >>> Vær med i konkurrencen om gratis unlocking! <<<
 Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.
            
             |  |  | 
  Martin Højriis Krist~ (10-12-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Højriis Krist~
 | 
 Dato :  10-12-01 07:59
 | 
 |  | 
 
            "Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
 news:u7t71uof5le2hsmnfcg9gguatm9k02u40v@news.tele.dk...
 > (Selvom de indrømmede fejlen var deres, så ville de have 75,- (tror
 > jeg det var) for at åbne den igen, da jeg ringede udenfor alm.
 > åbningstid! Flot træk!)
 Det forekommer da som en god service at du alligevel kan få hjælp uden
 for åbningstid??
 --
 Martin Højriis Kristensen  -  http://www.makr.dk/?usenet
http://www.makr.dk/?javaspil  - Nu med beta-underholdning for folket
 Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
            
             |  |  | 
   HIB (10-12-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : HIB
 | 
 Dato :  10-12-01 08:42
 | 
 |  | >
 > Det forekommer da som en god service at du alligevel kan få hjælp uden
 > for åbningstid??
 
 Men hvorfor er der nogen som tager telefonen uden for åbnings tiden ?
 Underligt, hvis du spøger mig
 
 -Rune
 
 
 
 
 |  |  | 
    Martin Højriis Krist~ (10-12-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Højriis Krist~
 | 
 Dato :  10-12-01 19:14
 | 
 |  | 
 
            "HIB" <not@valid.dk> skrev i en meddelelse
 news:9v1p05$fjs$1@news.net.uni-c.dk...
 > > Det forekommer da som en god service at du alligevel kan få hjælp
 uden
 > > for åbningstid??
 > Men hvorfor er der nogen som tager telefonen uden for åbnings tiden ?
 > Underligt, hvis du spøger mig
 Jeg ved ikke hvad den præcise situation har været, men man kan fx
 abonnere på døgnservice, og dem kan man selvf. få fat i døgnet rundt.
 --
 Martin Højriis Kristensen  -  http://www.makr.dk/?usenet
http://www.makr.dk/?javaspil  - Nu med beta-underholdning for folket
 Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
            
             |  |  | 
   Per Thomsen (10-12-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Thomsen
 | 
 Dato :  10-12-01 09:59
 | 
 |  | 
 
            "Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev i en meddelelse
 news:3c145f3d$0$47264$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 > "Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
 > news:u7t71uof5le2hsmnfcg9gguatm9k02u40v@news.tele.dk...
 > > (Selvom de indrømmede fejlen var deres, så ville de have 75,- (tror
 > > jeg det var) for at åbne den igen, da jeg ringede udenfor alm.
 > > åbningstid! Flot træk!)
 >
 > Det forekommer da som en god service at du alligevel kan få hjælp uden
 > for åbningstid??
 >
 Service er ikke et ord de kender hos TDC, - jeg vil gætte på at Lasse har
 ringet til fejl'service', hvorefter de så i åbningstiden har fundet udaf, at
 han havde betalt.
 Per    |  |  | 
   Lasse Hedegaard (11-12-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lasse Hedegaard
 | 
 Dato :  11-12-01 00:22
 | 
 |  | 
 
            Martin Højriis Kristensen skrev:
 >Det forekommer da som en god service at du alligevel kan få hjælp uden
 >for åbningstid?
 Det var ikke uden for supportens åbningstid, det var noget med
 salgs-afdelingen eller sådan noget, selvom de godt kunne se at jeg
 tidl. havde snakke med dem og det var deres fejl.
 Det der var hele misæren var, at de havde lukket for min forbindelse
 mange dage før, men routeren er jo på nettet, og det var først da jeg
 tog denne af, at jeg ikke kunne komme på igen. Jeg havde dog allerede
 snakket med TDC omkring de manglende penge (som ikke manglede).
 Problemet var jo blot, at nu kunne jeg ikke koble routeren på igen, da
 der aldrig var blevet åbnet efter lukningen (som var TDCs fejl).
 venligst,
 Lasse Hedegaard
 -- 
 Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/ >>> Vær med i konkurrencen om gratis unlocking! <<<
 Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.
            
             |  |  | 
    Martin Højriis Krist~ (11-12-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Højriis Krist~
 | 
 Dato :  11-12-01 00:37
 | 
 |  | 
 
            "Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
 news:rpga1uotb8i1kfe0otoq1so3hhr17ri9qp@news.tele.dk...
 > >Det forekommer da som en god service at du alligevel kan få hjælp
 uden
 > >for åbningstid?
 > Det var ikke uden for supportens åbningstid
 Det er ikke supporten der tager sig af regningsproblemer.
 --
 Martin Højriis Kristensen  -  http://www.makr.dk/?usenet
http://www.makr.dk/?javaspil  - Nu med beta-underholdning for folket
 Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
            
             |  |  | 
     Lasse Hedegaard (11-12-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lasse Hedegaard
 | 
 Dato :  11-12-01 01:03
 | 
 |  | 
 
            Martin Højriis Kristensen skrev:
 >Det er ikke supporten der tager sig af regningsproblemer.
 Som sagt, regningsafdelingen havde allerede (som medarbejderen også
 sagde) sagt at der var TDCs fejl at linien var blevet lukket. Af en
 eller anden besynderlig grund ville de stadig have nogle penge for at
 åbne den.
 venligst,
 Lasse Hedegaard
 -- 
 Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/ >>> Vær med i konkurrencen om gratis unlocking! <<<
 Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.
            
             |  |  | 
      Martin Højriis Krist~ (11-12-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Højriis Krist~
 | 
 Dato :  11-12-01 01:06
 | 
 |  | 
 
            "Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
 news:t8ja1u0pc8qtiecoijstb8e1k2j2a179ca@news.tele.dk...
 > >Det er ikke supporten der tager sig af regningsproblemer.
 > Som sagt, regningsafdelingen havde allerede (som medarbejderen også
 > sagde) sagt at der var TDCs fejl at linien var blevet lukket. Af en
 > eller anden besynderlig grund ville de stadig have nogle penge for at
 > åbne den.
 Men det er jo ligemeget hvis fejl det er hvis regningsservice har lukket
 på det tidspunkt du ringer...
 Så får du så mulighed for betjening udenfor åbningstid mod
 ekstragebyr...
 --
 Martin Højriis Kristensen  -  http://www.makr.dk/?usenet
http://www.makr.dk/?javaspil  - Nu med beta-underholdning for folket
 Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
            
             |  |  | 
       Lasse Hedegaard (11-12-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lasse Hedegaard
 | 
 Dato :  11-12-01 02:09
 | 
 |  | 
 
            Martin Højriis Kristensen skrev:
 >Men det er jo ligemeget hvis fejl det er hvis regningsservice har lukket
 >på det tidspunkt du ringer...
 Njoah...
 >Så får du så mulighed for betjening udenfor åbningstid mod
 >ekstragebyr...
 Som sagt, så kunne gutten jeg snakkede med godt se at regningsservice
 havde fundet ud af det var deres fejl, og at forbindelsen var åben
 igen (hvilket den bare ikke var).
 venligst,
 Lasse Hedegaard
 -- 
 Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/ >>> Vær med i konkurrencen om gratis unlocking! <<<
 Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.
            
             |  |  | 
  Klitgaard (10-12-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Klitgaard
 | 
 Dato :  10-12-01 11:06
 | 
 |  | 
 "Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
 news:u7t71uof5le2hsmnfcg9gguatm9k02u40v@news.tele.dk...
 
 > (Selvom de indrømmede fejlen var deres, så ville de have 75,- (tror
 > jeg det var) for at åbne den igen, da jeg ringede udenfor alm.
 > åbningstid! Flot træk!)
 
 Skal vi ha den gamle historie hver gang du skriver et indlæg her i gruppen?
 
 ::...Klitgaard
 
 
 
 
 |  |  | 
   Lasse Hedegaard (11-12-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lasse Hedegaard
 | 
 Dato :  11-12-01 00:23
 | 
 |  | 
 
            Klitgaard skrev:
 >Skal vi ha den gamle historie hver gang du skriver et indlæg her i gruppen?
 1) Jeg vil ikke betegne den som gammel.
 2) Jeg har skrevet den én gang før.
 venligst,
 Lasse Hedegaard
 -- 
 Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/ >>> Vær med i konkurrencen om gratis unlocking! <<<
 Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.
            
             |  |  | 
 |  |