/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
hvor lang tid tager en opgradering af ADSL~
Fra : Butch


Dato : 21-11-01 15:40

Hej NG
Jeg har siden det var muligt haft en 256/256 linie hos WOL. I sidste uge
skrev jeg til Tiscali for at opgradere min linie til 1024/256. Jeg har ikke
hørt noget fra dem, ud over den auto reply jeg fik lige efter jeg sendte dem
mailen.
Er der andre der har opgraderet deres linie som kan fortælle hvor lang tid
det tog?

/Thomas



 
 
Flemming Steffensen (21-11-2001)
Kommentar
Fra : Flemming Steffensen


Dato : 21-11-01 17:57


"Butch" <thomas.hansen@image.dk> wrote in message
news:71PK7.2027$fj1.134284@news000.worldonline.dk...
> Hej NG

> Er der andre der har opgraderet deres linie som kan fortælle hvor lang tid
> det tog?

Har netop været gennem samme proces - det tog 2 dage fra afsendelse af fax
(en søndag).
hilsen
Flemming




Kent Oldhøj (21-11-2001)
Kommentar
Fra : Kent Oldhøj


Dato : 21-11-01 18:38

"Butch" <thomas.hansen@image.dk> wrote in
news:71PK7.2027$fj1.134284@news000.worldonline.dk:

> Jeg har siden det var muligt haft en 256/256 linie hos WOL. I
> sidste uge skrev jeg til Tiscali for at opgradere min linie til
> 1024/256. Jeg har ikke hørt noget fra dem, ud over den auto reply
> jeg fik lige efter jeg sendte dem mailen.

Du kan ikke bestille en opgradering via email. Tiscali insisterer på
en underskrevet bestilling via snailmail eller fax.

> Er der andre der har opgraderet deres linie som kan fortælle hvor
> lang tid det tog?

Fra de modtager bestillingen går der typisk et par dage afhængig af
hvor travlt de har. Sidst afleverede jeg min bestilling personligt, og
da jeg kom hjem til Amager var linien opgraderet!

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Butch (22-11-2001)
Kommentar
Fra : Butch


Dato : 22-11-01 00:14

> Fra de modtager bestillingen går der typisk et par dage afhængig af
> hvor travlt de har. Sidst afleverede jeg min bestilling personligt, og
> da jeg kom hjem til Amager var linien opgraderet!
Hej¨
Ok. Det lyder til jeg har kvejet mig lidt i så fald. Jeg gik ind på deres hp
og bestilte en 1024/256 linie. Samtidigt sendte jeg en mail til
adsl.salg@tiscali.dk hvor jeg skrev bestillings nummeret og forklarede
hvordan jeg gerne ville have det.
Det er en uge siden jeg gjorde det, men har ikke hørt noget fra dem. Er der
et sted jeg kan ringe hen for at få det til at gå lidt hutigere?

/Thomas



Kent Oldhøj (22-11-2001)
Kommentar
Fra : Kent Oldhøj


Dato : 22-11-01 05:21

"Butch" <thomas.hansen@image.dk> wrote in
news:xyWK7.678$XB1.72219@news000.worldonline.dk:

> Ok. Det lyder til jeg har kvejet mig lidt i så fald. Jeg gik ind
> på deres hp og bestilte en 1024/256 linie. Samtidigt sendte jeg
> en mail til adsl.salg@tiscali.dk hvor jeg skrev bestillings
> nummeret og forklarede hvordan jeg gerne ville have det.
> Det er en uge siden jeg gjorde det, men har ikke hørt noget fra
> dem. Er der et sted jeg kan ringe hen for at få det til at gå
> lidt hutigere?

Prøv at ringe til ADSL salgsafdelingen og forklar hvad du har gjort,
så den ADSL bestilling kan komme ud af verden og du kan få opgraderet
din eksisterende linie(38 14 70 20).

Men du slipper nok ikke for at lave en underskrevet bestilling af din
opgradering. Jeg mener faktisk de har en PDF formular liggende lige
til at udskrive, udfylde og indsende. Men jeg kan ikke liiige finde
den...

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408928
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste