Dette er kopieret fra Outlooks hjælp-funktion:
"
Oprette brevpapir
Denne procedure er kun tilgængelig, hvis du bruger HTML som meddelelsesformat.
Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Postformat.
Klik på HTML i boksen Send i dette meddelelsesformat.
Klik på Vælg brevpapir, og klik derefter på Opret.
Skriv et navn i boksen Skriv et brevpapirnavn.
Vælg under Vælg en metode til at oprette brevpapir, om du vil starte fra bunden eller bruge et eksisterende brevpapir.
Hvis du vil vælge en fil, som brevpapiret skal baseres på, skal du skrive stien og filnavnet i boksen Brug denne fil som skabelon eller klikke på Gennemse for at vælge filen på en liste.
Klik på Næste.
Marker de indstillinger, du vil anvende.
Du kan få hjælp til en indstilling ved at klikke på spørgsmålstegnet og derefter klikke på indstillingen.
Bemærk!
Hvis du vil have brevpapir i en meddelelse, du har modtaget, kan du gemme den som dit eget brevpapir. Klik på menuen Filer i en meddelelse, klik på Gem som brevpapir, og klik derefter på OK.
Hvis tekst automatisk skal føjes til den e-mail, du sender, f.eks. et standardsvar til meddelelser, skal du bruge en signatur. "