/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook - skabelon
Fra : Dieter
Vist : 629 gange
50 point
Dato : 18-03-06 14:43

Hej,
jeg har lavet en skabelon til de E-mails, jeg sender ud.
Hvor skal denne lagres, såles at jeg for adgang til den , når jeg vil sende en E-mail.
Jeg har MS Outlook 2003

 
 
Accepteret svar
Fra : hvaderikkeibrug

Modtaget 60 point
Dato : 18-03-06 15:21

Dette er kopieret fra Outlooks hjælp-funktion:
"Oprette brevpapir
Denne procedure er kun tilgængelig, hvis du bruger HTML som meddelelsesformat.
Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Postformat.
Klik på HTML i boksen Send i dette meddelelsesformat.
Klik på Vælg brevpapir, og klik derefter på Opret.
Skriv et navn i boksen Skriv et brevpapirnavn.
Vælg under Vælg en metode til at oprette brevpapir, om du vil starte fra bunden eller bruge et eksisterende brevpapir.
Hvis du vil vælge en fil, som brevpapiret skal baseres på, skal du skrive stien og filnavnet i boksen Brug denne fil som skabelon eller klikke på Gennemse for at vælge filen på en liste.
Klik på Næste.
Marker de indstillinger, du vil anvende.
Du kan få hjælp til en indstilling ved at klikke på spørgsmålstegnet og derefter klikke på indstillingen.

Bemærk!

Hvis du vil have brevpapir i en meddelelse, du har modtaget, kan du gemme den som dit eget brevpapir. Klik på menuen Filer i en meddelelse, klik på Gem som brevpapir, og klik derefter på OK.
Hvis tekst automatisk skal føjes til den e-mail, du sender, f.eks. et standardsvar til meddelelser, skal du bruge en signatur. "

Kommentar
Fra : Dieter


Dato : 18-03-06 17:16

Hej hvaderikkeibrug,
tak for dit svar. Det er betemet det jeg skal bruge: MEN jeg har den engekske udgave.
Har du mulighed for at give mig de engelske udtryk for Indstillinger, funktioner mm. ?
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug


Dato : 18-03-06 18:03

Ups, det kan jeg ikke lige huske, men tryk på F1 og få hjælp-funktionen frem og stil så spørgsmålet dér, så får du forklaringen på engelsk.
Men måske er der andre, der har en engelsk version og som kan svare dig hurtigt.
Ellers må du vente til på mandag, hvor jeg om eftermiddagen arbejder på en computer med engelsk udgave, så kan jeg lige skrive ned, hvad det hedder.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros


Dato : 18-03-06 18:30

Bemærk! Det virker kun hvis modtageren bruger HTML- formatet. Det er jo ikke alle.
Jeg ved at mange offentlge kontorer kun modtager i ren tekst og så ligger dit fine brevpapir kun som et ikon.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug


Dato : 18-03-06 18:39

Ja, det er rigtigt. Jeg bruger heller aldrig selv baggrunde på e-mails. Hvis jeg endelig vil sende noget, der er flot sat op, laver jeg det i et word-dokument og sender dette som en vedhæftet fil, så modtageren kan printe det ud.
Men hvis man nu [B]ved[/B], at modtageren kan se ens baggrund, - hvis det er venner, kærester eller børnebørn - er det jo det nemmeste at lave en skabelon en gang for alle.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter


Dato : 18-03-06 19:03

Tak for svaret hvaderikkeibrug.

Men jeg følger nu de andres råd mht. at ikke alle har HTML.

Tak til jer alle

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408924
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste