Hej tildestrup,
jeg vil nu også foreslå dig nogenlunde det samme som Caine har gjort...
hvilken version af windows er det forresten du bruger?
til noget af vejledningen ka' du evt. prøve at kigge på denne side... -->
http://www.strarup.net/kandu/help/wucrtupd/
det er godt nok til et andet problem men princippet i det er det samme...
du åbner regedit som Caine har beskrevet... herefter gemmer du så din registrerings database vha. eksporter, således du har en backup, hvis det sku' gå galt... herefter vil jeg så foreslå dig at lede efter "scanemal.dll" og slette de nøgler... et lille tip til når du har skrevet det ind i søgningsboxen er at trykke på "F3" hvis du vil hen til næste forekomst af resultatet, altså hvis det eksistere mere, idet så er du fri for at bruge musen hver gang du ska' hen til næste forekomst...
når du har slettet alle forekomster af "scanemal.dll" og evt. også "mcafee"... så prøv at starte Outlook og se om den ikke er sluppet af med problemet...
mvh.
Strarup