/
Forside
/
Teknologi
/
Operativsystemer
/
MS Windows
/
Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
MS Windows
#
Navn
Point
1
Klaudi
76474
2
o.v.n.
67550
3
refi
58409
4
tedd
45557
5
Manse9933
45149
6
molokyle
40687
7
miritdk
38357
8
briani
27239
9
BjarneD
26414
10
pallebhan..
24310
Fejlrapport!
28-10-05 19:58
: miritdk
28-10-05 20:04
: hcma
28-10-05 20:05
: arne.jakobsen
28-10-05 22:41
: CaPsen
28-10-05 22:43
: arne.jakobsen
28-10-05 22:44
: CaPsen
28-10-05 22:45
: CaPsen
28-10-05 22:52
: arne.jakobsen
28-10-05 22:54
: CaPsen
Fejlrapport!
Fra :
CaPsen
Vist : 496 gange
50 point
Dato :
28-10-05 19:44
Jeg får fejl rapporter næsten hver dag, det er meget irriterende at f.eks. mit Windows explorer, lukker ned når jeg f.eks. er ved at lave på min hp. Jeg vil gerne løse dette problem, men ikke ved at deaktivere fejlrapporteringen!
Håber der er nogle der kan hjælpe.
Kommentar
Fra :
miritdk
Dato :
28-10-05 19:58
du laver vel ikke på din hd
nå - men i sin tid blev jeg muggen over at der faktisk ikke skete noget - skrev til mikroblød og fik svar - meget kort efter - (blot nogen timer) - kom der ej fejlmeddelelse og jeg åbnede min startside - der blev dirigeret videre til en side hvor der var mulighed for at finde frem til fejlen - det har virket siden. Måske skal du blot tage det alvorligt og se at få rettet op på det der giver dig fejlen af den vej ???
Kommentar
Fra :
hcma
Dato :
28-10-05 20:04
det kunne være en stor hjælp, hvis vi fik at vide, hvad der står i fejlrapporterne, da det ellers nok er umuligt at hjælpe.
Men du kan da prøve dette:
1:
http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no22
2:
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
(REPAIR og IKKE INSTALL)
Kommentar
Fra :
arne.jakobsen
Dato :
28-10-05 20:05
miritdk -> Mikroblød!!!!
Den var ny for mig.
CaPsen -> Gør som miritdk anbefaler, når det hjalp hende vil det også hjælpe dig. Hilsen Arne
Kommentar
Fra :
CaPsen
Dato :
28-10-05 22:41
Hvad er Mikroblød???
Kommentar
Fra :
arne.jakobsen
Dato :
28-10-05 22:43
Soft = Blød. Ha Ha
Kommentar
Fra :
CaPsen
Dato :
28-10-05 22:44
lol..... :D
Kommentar
Fra :
CaPsen
Dato :
28-10-05 22:45
Jeg forstår bare ikk hvad miritdk skriver, at hun sende en mail til microsoft, og så fik hun hjælp og så gik det væk??
Accepteret svar
Fra :
arne.jakobsen
Modtaget 50 point
Dato :
28-10-05 22:52
CaPsen -> Du går ind på MicroSofts hjemmeside, der har du mulighed for at sende en email til eksperterne hvor du beskriver dit problem. Du vil så modtage et svar fra MicroSoft's egne eksperter. Jeg har selv gjort det flere gange og har altid fået god hjælp. Ikke altid straks, der KAN godt gå et par dage, men det ER altså dem der er bedst til at løse den slags problemer. Hilsen Arne
Godkendelse af svar
Fra :
CaPsen
Dato :
28-10-05 22:54
Tak for svaret arne.jakobsen.
Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Alle emner
Teknologi
Operativsystemer
MS Windows
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177559
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408935
Brugere :
218888
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.