/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Vectra med startproblem
Fra : thri
Vist : 595 gange
50 point
Dato : 17-10-02 19:11

Hjælp min Vectra 2,0i fra 93 er meget svær at få liv i når den er varm og har stået i ca. 20 min. (ingen problemer når den kold). Jeg har skiftet tomgangsregulator, temp-føler 2, luftmængdemåler, dyser. uden resultat.Toppakning er ok motortype: c20ne det føles som om den enten drukner eller slet ikke får benzin
Når den så endelig kommer i gang kører den kanon

mvh.Thri

 
 
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger


Dato : 17-10-02 18:44


> Hjælp min Vectra 2,0i fra 93 er meget svær at få liv i når den er varm
> og har stået i ca. 20 min. (ingen problemer når den kold). Jeg har
> skiftet tomgangsregulator, temp-føler 2, luftmængdemåler, dyser. uden
> resultat.Toppakning er ok motortype: c20ne det føles som om den enten
> drukner eller slet ikke får benzin
> Når den så endelig kommer i gang kører den kanon

Jeg har læst om netop dette problem i flere bøger. De skrever at for højt
benzintryk kan være årsagen og fejlen skal findes i trykregulatoren til
dyserne. Et værksted kan hurtigt måle trykket til dyserne med et manometer.


--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK






Accepteret svar
Fra : stoustrup

Modtaget 50 point
Dato : 17-10-02 23:35

Nu har jeg selv en Vectra van fra 97, og netop sidste år begyndte den med det som du siger, nu er jeg jo ikke mekaniker.. men efter at de udskiftede
en RG-Ventil ("blandings-forhold") nettop som Tom siger, kørte alting som smurt igen.. Nu ved jeg ikke hvor meget elektronik der er i din men min egen foreslog at det evt var det der var galt.. Håber du kan bruge det til noget..


Kommentar
Fra : thri


Dato : 17-10-02 23:37

"Tom" skrev d. 17-10-02 18:44 dette indlæg :
>
> > Hjælp min Vectra 2,0i fra 93 er meget svær at få liv i når den er varm
> > og har stået i ca. 20 min. (ingen problemer når den kold). Jeg har
> > skiftet tomgangsregulator, temp-føler 2, luftmængdemåler, dyser. uden
> > resultat.Toppakning er ok motortype: c20ne det føles som om den enten
> > drukner eller slet ikke får benzin
> > Når den så endelig kommer i gang kører den kanon
>
> Jeg har læst om netop dette problem i flere bøger. De skrever at for højt
> benzintryk kan være årsagen og fejlen skal findes i trykregulatoren til
> dyserne. Et værksted kan hurtigt måle trykket til dyserne med et manometer.
>
>
> --
> Tom
>
> Unofficial FORD site Denmark
> http://members.tripod.com/FORD_DK
>
> Hej Tom
>
> Tak for dit råd, det vil jeg straks gå i gang med at udforske det er rart at få en saltvandsindsprøjtning når man har fået kigget sig blindt på problemet

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408945
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste