|
| Manglende Filer Fra : Fynboerne | Vist : 430 gange 100 point Dato : 31-08-05 07:39 |
|
Jeg har et problem, når jeg har fået en mail med et link til en hjemmeside, og vil åbne den, får jeg en melding op, at jeg mangler "C:\Programmer\Fællesfiler\System\MAPI\1030\nt\setup"
På meddelsen er der en jeg kan aktiverer, hvor der står "udfør" men der sker ikke noget.
Hvor finder jeg den igen, eller hvad skal jeg gøre, for at åbne hjemmesiden og ikke få den meddelse?
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 31-08-05 07:47 |
|
Hvis jeg skal lægge et billede af meddelsen ind her, hvordan gør jeg det?
| |
| Kommentar Fra : tedd |
Dato : 31-08-05 08:06 |
|
1030 indikerer at det er et eller andet med dansk at gøre! Måske tegnsættet!
Men gælder det alle links til hjemmesider? Eller er det når du kommer ind på hjemmesiden?
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 31-08-05 10:08 |
|
Det gælder alle link på mailen, jeg kan ikke komme ind på hjemmesiden af den vej. Jeg har fået en besked om, at der er kommet et svar her på kandu og jeg kan ikke bare klikke på linket, så kommer meddelsen.
Jeg bruger Microsoft Outlook Exspress.
| |
| Kommentar Fra : tedd |
Dato : 31-08-05 13:05 |
|
Er det winXP du kører med? Jeg bruger osse Outlook Express men jeg har ikke den mappe du eller fil på min computer!
Spekulerer lidt på om du har fået virus/spyware!
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 31-08-05 14:59 |
|
Det er XP jeg kører med og jeg har skiftet internetudbyder og har slettet min Star office 5,2. Kan ikke helt huske om det var, da jeg skiftede udbyder eller da jeg slettede Star Office at problemet startede. Det var næsten samtidig jeg gjorde det.
Jeg bruger AVG Free Edition som virustester.
Til miritdk. Det hjælper ikke at trykke på nogle af de knapper samtidig, jeg får meldingen alligevel.
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 31-08-05 14:59 |
|
Det er XP jeg kører med og jeg har skiftet internetudbyder og har slettet min Star office 5,2. Kan ikke helt huske om det var, da jeg skiftede udbyder eller da jeg slettede Star Office at problemet startede. Det var næsten samtidig jeg gjorde det.
Jeg bruger AVG Free Edition som virustester.
Til miritdk. Det hjælper ikke at trykke på nogle af de knapper samtidig, jeg får meldingen alligevel.
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 31-08-05 19:15 |
|
Kan ikke huske om den spurgte om fælles filer.
Har tænkt på at geninstallere den, men den starter ikke selv op, når jeg sætter CDen i.
Hvordan får jeg den til at installerer, nu vil jeg jo gerne gøre det rigtigt, ellers havde jeg nok bare forsøgt med et eller andet.
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 31-08-05 19:42 |
|
Jeg har lige kørt en viruscan med "ewido" og den kom med følgende melding og advarselsblink.
File: Mozilla.9:C:\Docum..\Bruger\Appli..\Mozilla\Firefox\Profi..\7n1c5..\co..
Infection: Spyware.Cookie.Falkag
Theat: Medium
Når jeg trykker på OK knappen ved Remove, kommer meldingen bare igen.
Hvad gør jeg??
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 01-09-05 14:56 |
|
Tak.
Jeg vil prøve at installere min Star Office og jeg melder tilbage når jeg har gjort det. Håber at det løser mit problem.
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 02-09-05 07:11 |
|
Hej.
Det hjalp at installere Star Office, nu kan jeg klikke på linket i mailen og straks, popper der en hjemmeside op.
Tak for hjælpen.
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 02-09-05 09:54 |
|
Ups.
Problemet er ikke løst helt alligevel.
Jeg skal nok huske at lukke spørgsmålet, når jeg har det løst endeligt.
Når jeg kun har åbnet min mailboks og så klikker på et link, kommer der en melding nu der hedder:
C:\Documents and Settings\Bruger\Setup.inf
Hvis jeg har åbnet Internet Explorer, kommer hjemmesiden godt nok med det samme.
Jeg har førhen aldrig åbnet Explorrer, for at få det til at virke.
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 02-09-05 12:46 |
|
Min standartbrowser er IE,
Hvis det kan hjælpe at afinstallere OE vil jeg da prøve det.
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 02-09-05 13:07 |
|
Har været inde i Tilføj/fjern programmer og kan ikke finde OE.
Hvordan afinstallerer jeg den?
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 02-09-05 13:32 |
|
Til tedd
Har været inde i indstillinger og sat IE som standart browser, men det har ikke hjulpet noget.
Får samme melding om en scriptfil mangler og det er den som jeg beskrev kl. 9.54
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 02-09-05 13:37 |
|
Ja, men hvor finder jeg dem igen.
Jeg har jo geninstalleret SO.
| |
| Kommentar Fra : tedd |
Dato : 02-09-05 13:37 |
| | |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 02-09-05 13:42 |
|
Den vil jeg kikke nærmere på når jeg får lidt mere tid.
God Weekend
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 02-09-05 14:16 |
|
Jeg er kommet til:
Gå til den relevante undernøgle i registreringsdatabasen, højreklik på værdien IsInstalled (REG_DWORD), og klik derefter på Rediger.
Kan ikke finde ud af, hvor den er.
Jeg har været i "Kør og skrevet regedit og OK"
Der kommer en masse frem og jeg har kikket, men kan ikke finde det.
Jeg er kommet til et sted, hvor jeg skal have meget hjælp og jeg skal nok have det nøje beskrevet, hvis det er muligt.
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 02-09-05 14:23 |
|
OK, har tid at vente på hjælp.
Er måske først på igen i næste uge.
| |
| Kommentar Fra : Fynboerne |
Dato : 08-09-05 15:58 |
|
Jeg har prøvet at være i egenskaber for internettet og under programmer var der et faneblad der hed programmer og der var et ikon med "Nulstil Webindstillinger" og den klikkede jeg på og sagde ja til at nulstille "internet explorre standarter"
Nu er problemet løst.
Jeg kan åbne Explorren ved at klikke på et link i mailen.
| |
| Godkendelse af svar Fra : Fynboerne |
Dato : 10-09-05 08:08 |
|
Tak for svaret tedd.
Selvom det var mig selv der fant en løsning, har du brugt tid på at hjælpe mig og det er jeg glad for.
Jeg vender tilbage, hvis jeg får problemer igen.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|