/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet telekom.
#NavnPoint
refi 3277
severino 2664
transor 1758
Nordsted1 1675
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
pallebhan.. 950
miritdk 945
dk 910
10  Kortoverv.. 810
TDC opkaldsafgift
Fra : bimbobo2
Vist : 530 gange
50 point
Dato : 26-07-05 22:24

Hej,
jeg har i mange år ringet både i Danmark og i udlandet ved at trykke forvalg 1029 (Universal Telecom).. dette har betydet, at jeg kun har betalt abonnementspris hos TDC på 357,- i kvartalet.
I den sidste regning, står der 357,- plus cirka 29,- kroner for 112 opkald i Danmark....
Jeg har på fornemmelsen, at de er begyndt at opkræve opkaldsafgift, selvom samtale forgår via andet operatør, som også opkræver opkaldsafgift.
Er der nogen som kan fortælle mig om min teori er sandsynligt? Hvordan kan de opkræve evt. disse penge, når de selv ikke ekspederer opkaldene?
På forhånd tak...
Mvh

 
 
Kommentar
Fra : refi


Dato : 26-07-05 22:29

Du havde mange af den slags før i tiden - troede egentlig de var afskaffet - de fleste forvalgnumre bruges jo ikke mere.
Opkald i DK kan være ting som klokken osv. der ikke bliver stillet om.

Kommentar
Fra : ans


Dato : 26-07-05 22:29

Ring til TDC kundeservice 80 80 80 80 der kan du få svaret.

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 26-07-05 22:41

når du har tdc som hoved udbyder så betaler du opkaldsafgift til dem uanset om det er til tdc eller anden udbyder


Kommentar
Fra : bimbobo2


Dato : 26-07-05 23:46

Hej, tak for alle svarene.
jeg har en hel stak regninger, hvor der ikke er afregnet noget forbrug hos TDC på nær end abonnement for 357,-... Så miritdk påstand er ikke rigtig!
Vi ringer ikke til vejrudsigten, klokke eller noget som helst... Vi har internettet til at søge alt det vi har brug for....
Det eneste "logisk" svar her er fra ans... Jeg håbede bare på, at nogen havde en forklaring, jeg kunne bruge uden at vevte til TDC kundeservice.
Jeg venter lige med at uddele pointene til andre måske har et bedre svar!

Accepteret svar
Fra : Backtee

Modtaget 50 point
Dato : 27-07-05 07:59

Det nemmeste vil være at starte med at høre TDC's udlægning, så kan du altid finde argumenterne bagefter

Kommentar
Fra : bimbobo2


Dato : 27-07-05 09:24

Hej,
problemet er "løst" på den måde, at vores alarm ringer hver dag til centralen for at tjekke, at forbindelsen virker... derfor alle disse opkald..

Godkendelse af svar
Fra : bimbobo2


Dato : 27-07-05 09:24

Tak for svaret Backtee.
                        

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste