|
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 17-05-05 19:07 |
|
Fordi du sikkert har så mange adresser eller modtager så mange mail, at den ikke når at reagere indenfor 1 minut.
Hvis det er noget den lige er begyndt med - så prøv at tjekke om den er blevet rettet i internetopsætningen.
Men hvorfor overhovedet så kort tid? Sæt den til 3-5 min. Det er da rigeligt.
| |
|
Heysa mpjc. Mit fars firma får et hav af mails, ofte på èn gang og mailindstillingen er sat op til at sende og modtage hver 3. minut. Jeg tror ikke på at det skyldes antal af adresser og mails, men får du nogen fejlmeldinger? og hvilke typer?
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 17-05-05 20:43 |
|
Så er det bare fordi din mail-server er nede i det øjeblik (prøv igen senere).
Hvem er din mailudbyder - ikke din netudbyder.
| |
| Godkendelse af svar Fra : mpjc |
Dato : 04-06-05 16:56 |
|
Tak for svaret jeanette18.
Undskyld den lange svar tid, men der har været så meget. Dit svar hjalp en lille smule, for det var ekstremt før, og problemet forekommer nu kun sjældent.
| |
|
Heysa mpjc> Jamen det var da godt. Jeg vil ikke udelukke at SP2 kan have en vis indflydelse. Problemet burde normalt ikke forekomme såfremt du har office 100% opdateret. Jeg har nu sat vores SEND/MODTAG til kun at være 1 minut. Samtidig har vi ca. 150 regler (oprettet via REGLER OG BESKEDER) og en outlook datafil på ca. 1 GB. Alt sammen virker perfekt så mit råd til dig: Benyt guiden GEM MINE INDSTILLINGER som ligger microsoft office værktøjer. Skulle du få brug for en lignende situation, så kan du via guiden overføre samtlige kontoindstillinger til dine e-mail kontier. Eneste du skal taste ind vil være koderne.
Vend tilbage såfremt du får yderlige problemer:)
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|