|
| Kommentar Fra : tukols |
Dato : 21-10-04 15:25 |
|
Hvad for en internetforbindelse har du? Har du et modem, så tjek lige om der er problemer her. Slukket? Online? Her kan du evnt. prøve at slukke for det nogle sekunder, og tænde igen.
Har du en router til netværket? I så fald, kan problemet også ligge her.
I så fald kan også her starte med at slukke strømmen for routeren i nogle sek. og se om det virker bagefter. Ellers kig lige på konfigureringen af routeren, om den er blevet ændret.
Hilsen tukols
| |
| Accepteret svar Fra : Calleman | Modtaget 300 point Dato : 21-10-04 16:37 |
|
Hej.
Hvis du har en TDC forbindelse og mere end 1 computere på, skal du oprette en ekstra dýnamsik IP hos TDC.
Har du eventuelt kun denne ene computer på forbindelsen, men har før tilsluttet den via kabel, skal du ha' TDC til at nulstille din konto. De registrere den MAC-adresse (netkortets unikke ID) det første netkort har, og vil derfor ikke tillade dit trådløse netkort.
| |
| Kommentar Fra : jbg |
Dato : 21-10-04 17:05 |
|
har webspeed hos tdc. Benytter en trådløs router, men har prøvet at tage strømmen og det hjælper ikke.
Til Calleman: Det har jeg fået gjort og det virkede fint indtil i går
| |
| Kommentar Fra : olefahnoe |
Dato : 21-10-04 17:16 |
|
hej
Har du fået installet Service pakke 2 fra microsoft
Hvis du har så er det nok noget med den "nye" firewall der skal slåes fra
olefahnoe
| |
| Kommentar Fra : severino |
Dato : 23-10-04 13:50 |
|
Du giver blot den du syntes gav det bedste råd, de udsatte point.
Du behøver ikke at tage mig i betragtning, da vi er nogen der er tilfredse med at kunne hjælpe.
Hvis point var som slik, så ville der være en del, der ville have mange huller i tænderne!
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|