|
| Kommentar Fra : dabj |
Dato : 08-10-04 21:00 |
|
H E L T E N I G
Der er vel ingen grund til at vi selv skal ødelægge kandu
| |
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 08-10-04 21:20 |
|
Når jeg læser samme tip to eller flere gange efter hinanden.
Så kommer fornemmelsen, mon han/hun betragter os læsere
som idioter. De fleste forstår det sikkert første gang det læses.
| |
|
> netper
Jeg er meget glad for at én af de der abonnerer på Biologi-emnet endeligt reagerer. Det er nemlig jer denne KRIG er gået mest ud over. Men jeg er sikker på, at hvis du læser de tips der er kommet indenfor Biologi i den seneste uge, så vil du også kunne se Hvem der er svampe-ekspert og hvem der blot kopierer. Jeg er meget enig med dig i at sådan en krig er træls, og det er mange andre Kanduer også. men så længe KANDU ikke formår at holde den slags folk ude der kun er interresseret i at genere andre folk. Hvad gør VI/I så? Jeg kan kun anbefale at du bruger din mulighed for at skrive direkte til Teamet bag Kandu og fortælle om din utilfredshed. Og læg lige mærke til at JEG staves med k i efternavnet. Den anden - svampearne har nemlig også oprettet sig som arne.jacobsen (med c) blot for at skabe forvirring og bringe mig i miskredit.
Med hilsener fra Arne.jakobsen.
| |
|
Ja Teil, men lægger du også mærke til om det er samme afsender? Svampearne har flere gange kopieret mine tips!
| |
| Kommentar Fra : dova |
Dato : 08-10-04 21:31 |
|
netper
Jeg forstår udmærket hvad du mener med intetsigende tip, der ikke har noget med tip at gøre, og måske, hvis man ikke valgte at ignorere det, skulle have været anbragt som et diskussionsemne i Smalltalk
F,eks. www.kandu.dk/dk/tip/9279
mvh dova
| |
| Kommentar Fra : netper |
Dato : 08-10-04 21:35 |
|
Kære Arne.jakobsen
Jeg har set at du påråber dig at være eksperten af jer to, men hvis jeg skal være helt ærlig så er der så meget muderkast fra begge sider at det er umuligt for andre en eksperter at vurdere hvem der er hvem.
Hvis vi var eksperter var vi så her ??
| |
| Kommentar Fra : netper |
Dato : 08-10-04 21:43 |
|
Hej Dova
Hvis tips skal ignoreres hvad skal vi i grunden så med tips.
Næææ der mangler en politibetjent/superbruger til at fjerne alle disse intetsigende tips og gerne kommentarer af ulødig karakterer hvis kandu skal blive et seriøst sted igen, for det syntes jeg godt nok ikke man kan sige at det er nu.
Per
| |
| Kommentar Fra : dova |
Dato : 08-10-04 21:48 |
|
Åh, jeg tror du misforstod det med at ignorere.
Det jeg mente var, at det var nemmere hvis vedkommende ignorerede de efterligninger af tipsene, og lod være med at kommentere dem ved at lægge et tip ind der slet ikke er et tip.
Men helt klart, der burde gøres et eller andet ved flere ting her på siderne.
mvh dova
| |
|
Netper
I dette dit spørgsmål vil jeg ikke bruge tid på at snakke hverken med dova eller teil. KUN dig. Det er dit spørgsmål.
Du siger:
Jeg har set at du påråber dig at være eksperten af jer to, men hvis jeg skal være helt ærlig så er der så meget muderkast fra begge sider at det er umuligt for andre en eksperter at vurdere hvem der er hvem.
Jeg mener:
Det er ikke spor umuligt. Du kan blot gå ind under vore profiler. Der kan du se hvem vi er og også se vores historik. Det giver dig mulighed for, som jeg siger i mit seneste tip, at SE forskellen.
Den ene har besvaret mange spørgsmål og givet mange tips. Den anden har KUN givet tips. Som andre Kanduer og jeg selv har bevist, stammer disse tips udelukkende fra tyverier fra andre.
Det er derfor jeg prøver at advare imod denne FALSKE ekspert.
| |
|
min er større end din Arne.
Svampen
| |
| Kommentar Fra : ans |
Dato : 08-10-04 22:04 |
|
netper
Jeg kan godt lide din overskrift
Den dækker alle Arnerne, og det er uanset om man er ekspert eller ej.
Jeg er enig i dit indlæg.
Hilsen ans
| |
|
netper
Du skal lige vide at den svampen_arne der lige har lagt en kommentar her, er den samme persom som den før omtalte svampearne.
svampearne har lige lagt et nyt tips i Biologi, der er direkte latterligt og som sådant burde ligge i kategorien Vittigheder.
Så nu ødelægger han altså også dit spørgsmål ved at bringe KRIGEN herind.
| |
|
Ja BjarneD du har altså fik i noget der men det kommer nu ikke bag på mig
meeeeeeeeen Arne fatter minus.
Kærlig Hilsen Arne
| |
| Kommentar Fra : bentjuul |
Dato : 08-10-04 22:19 |
|
netper du har ret, jeg har det ligesom dig med de tips - de er blevet til kommunikation mellem personer, desværre og dermed intetsigende. Herinde på kandu er der vel ingen eksperter, men der er brugere der ved lidt mere om et emne, som han/hun så kan hjælpe andre brugere med.
Men desværre er der et par profiler der har mere travlt med at rette på hinanden i diverse tråde og tips og det er træls. Kandu.dk oprettede netop smalltalk til dette, så spørgerne i reelle spørgsmål var fri for denne negative kommunikation mellem to brugere. Det virker åbenbart ikke mere.
//bentjuul
| |
|
> ans.
Hvis DU eller nogle andre gamle Kandu'er, ville tage denne sag alvorligt, hvilket jeg synes der er al mulig grund til at gøre, ville jeg ikke stå som den eneste der advarer vore brugere imod Narrehatten. Hvis alt går galt i Kongeriget, er det nemt at råbe "Det går Galt!!!!". Men hvis de der råber, ikke vil påtage sig et medansvar for at forsvare Kongeriget.
Kan de ligeså godt holde deres mund.
Der er mange mennesker der har en mening/holdning. Men glemmer den så snart det begynder at KOSTE. Og da specielt når man som her på Kandu er anonym. Det er det jeg i en tidlige tråd har kaldt "Vatpikkeagtigt", og det står jeg ved.
| |
| Kommentar Fra : Toupie |
Dato : 08-10-04 22:31 |
|
Arne.Jakobsen, jeg er en af de gamle Kandubrugere.....og denne svampeepedemi er nu drevet SÅ langt ud, at jeg har svært ved at tage det alvorligt. Derfor gør JEG ikke noget ved det!!!
Det kunne være stoppet for længst, hvis du havde lyttet til alle de velmenende råd der er kommet fra de Kandubrugere der har støttet dig.
// Toupie
| |
| Kommentar Fra : netper |
Dato : 08-10-04 22:31 |
|
Kære arne.jakobsen
Jeg syntes ikke det kan være rigtig at jeg skal gå ind på en profil for at se om denne er ekspert eller hvad den nu er.
Nå jeg ser den måde du svarer andre på så er min mening at du ikke er bedre end andre arner hvem de så er.
Skal vi TAGE dig seriøst så VÆR seriøs.
Muderkast kan vi ikke bruge til noget.
Mvh
Per
| |
| Kommentar Fra : jakjoe |
Dato : 08-10-04 22:38 |
|
netper> Det er klar tale !!
Desværre kræver det stor optisme, hvis du tror at det bliver opfattet af den/de personer det drejer sig om
mvh
jakjoe
| |
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 08-10-04 22:39 |
|
Tip nr. 9275 og 9276 er skrevet af medl. 177761 arne.jakobsen
Ét tip var vel nok for at andre skulle forstå.
| |
| Kommentar Fra : ans |
Dato : 08-10-04 22:41 |
|
netper
Jeg kan kun være enig med dig i dine indlæg.
Da netper har oprettet denne tråd i kategorien biologi og ikke i smalltalk, vil det kun være indlæg fra netper, jeg vil kommentere.
Hilsen ans
| |
|
netper - kl. 21:35 skriver du:
citat/
Kære Arne.jakobsen
Jeg har set at du påråber dig at være eksperten af jer to, men hvis jeg skal være helt ærlig så er der så meget muderkast fra begge sider at det er umuligt for andre en eksperter at vurdere hvem der er hvem.
Hvis vi var eksperter var vi så her ??
Citat slut/
Jeg IKKE bare påberåber mig. Klik på mit navn herover, så ser du min profil OG har mulighed for at se min Historik.
Hvis du derefter gør det samme med svampearne, vil det også stå helt klart for dig at han er en Tyvagtig skade med STOR skadelig virkning.
| |
| Kommentar Fra : netper |
Dato : 08-10-04 22:55 |
|
Kære Arne.jakobsen
Lad mig skære det ud i pap for dig.
Vil du tages seriøst så lad være med at kaste med muder som et andet pattebarn.
Så er den vist ikke længere
| |
|
At smugle skal altid tages meget alvorligt, specielt hvis man smugler svampe
| |
|
I andre:
Hvis I altid KUN kommenterer efter at have læst en lille del at artiklen, fordi I enten ikke gider eller har tid til at læse den HELE, så tager I tingene ud at sammenhængen. Jeg HAR skældt folk ud, men da kun når de har fortjent det. Hvis I kun har læst mit møgfald, kan I da godt ha' syndtes at "det var sgu for groft". Men hvis I ikke har Gidet læse årsagen til mit møgfald (Og hele historien), har I altså udtalt jer om mit møgfald uden at kende årsagen. Og så kan jeres kritik ikke bruges til noget. Jeg tager gerne imod Berettiget kritik, men ikke fra folk der ikke Gider sætte sig ind i Sagen.
| |
|
> Resistance
Hvorfor gør du det? Du må da være klar over at inden der er gået ét døgn ligger det som et tip fra en arne-profil!
| |
|
Bjarne
Gør det MIG syg, at jeg fortæller folk at de skal læse HELE teksten før de kommenterer? Jeg ved jo af erfaring at mange folk IKKE har TID eller GIDER at læse hele tråden/sagen, for det har de selv fortalt mig.
> Resistance . OK
| |
| Kommentar Fra : netper |
Dato : 08-10-04 23:21 |
|
Et lille godt råd som kunne være værd at følge, i hvert fald en tid.
Har du ikke noget godt at sig, så ti stille
| |
|
Bjarne
Verbal hjælp UDEN faktuelle handlinger er ingen hjælp, kun utidig indblanding. Det svarer jo til at én Konge siger til den anden: Bare rolig Jeg og min Hær står 0% bag dig. Ord kan være rare, men uden HÆR bagved ER det bare ord.
Hej Holniels. Skål du. Ja det har du ret i. svampearne har jo kopieret min. Men hvis du ser på profilens Historik, kandu se hvad han/hun har besvaret af spørgsmål og givet af tips. og det fortæller Langt mere end de ord profilen har skrevet om sig selv.
Det er nemlig et udtryk for Handling IKKE kun for Ord.
| |
| Kommentar Fra : dova |
Dato : 08-10-04 23:30 |
|
Holniels
Du har ret, din profil fortæller ingenting, ligesom mange andres.
Og så er der dem der fortæller noget sandt, og så dem der lyver
mvh dova
Arne skælder kun folk ud, når han mener de fortjener det, måske ta'r andre kun røg på Arne når de mener han fortjener det
| |
| Kommentar Fra : solgaard |
Dato : 08-10-04 23:42 |
|
ja men så vil jeg da skrive her i stedet for at bruge mere tips plads på det..
Jeg oprettede mit tip da det ud fra min synsvinkel stadig ser ud til at jeres øjne er skarpt rettet mod tips.!!
nu ved jeg ikk hvor mange procentdele af kandu der interesserer sig for svampe men det kan umuligt sammenlignes med den procentdel tip om svampe der for tiden florerer..
godt nok er det et åben sted hvor alle interesser er velkomne men der må der være grænser.!! du har selv skrevet et tip om hvordan man kan tjene mange superpoint.. der mener jeg du tager fejl.. hvis i nu i stedet for at sprede jeres viden ud i tip kunne det være der dukkede flere spørgsmål omkring din interesse og de vil garanteret kunne indbringe flere point.. (ja det var nu mest ment som joke)
nå men stopper her.. gider egentlig slet ikk blande mig i det.. synes bare at nu må i da snart holde..!! jeg ved ikk hvem svampearne er.! og ham gider jeg da slet ikk bruge min tid på.! der er da ingen tvivl om at han kun er her for at chikanere dig..
| |
| Kommentar Fra : netper |
Dato : 08-10-04 23:53 |
|
Som bjarne vil jeg også trække mig.
Det lader jo til at arne.jakobsen ikke VIL forstå.
Men alligevel vil jeg komme med en sidste opfordring om at stoppe muderkast, og svare pænt, ordentlig og seriøst på spørgsmål, og lade være med at bruge tips som muderpøl.
| |
| Godkendelse af svar Fra : netper |
Dato : 08-10-04 23:53 |
| | |
|
Får endnu en aften's underholdning og så er det ganske gratis
Kærlig Hilsen SA
| |
|
Hva er det nu man sir...den kloge narrer den mindrekloge.
Ærbødigst arne.jaCobsen
| |
|
Bjarne
Tak for din store verbale støtte i disse SmallTalks. Den har jeg ikke overset. Når jeg kræver handling, drejer det sig om at udtale sig uden for denne lille lukkede kreds. Bl.a. om at fortælle den alm. bruger og abonnent i Biologi den rette sammenhæng. Indtil nu har jeg, på trods af din verbale støtte i SmallTalks, måttet gøre dette alene.
I andre der påstår at I støtter mig: Se ovenstående!
Technec
Du er også blevet beskyldt for at støtte mig. Men de indlæg du har skrevet har oftest været sarkastiske.
Og når man er tydeligt sarkastisk overfor en mand, er det altså negativ støtte.
| |
| Kommentar Fra : Melander |
Dato : 08-10-04 23:57 |
|
ååårrhhh jada , her bliver skudt spurve med kanoner..
Jeg fatter ikke i (forholdsvis normalt begavede) gider at bruge jeres sparsomme tid her på planeten, til det fjas der....
Hvis de more sig med stiv og håret tilbage, med at kopiere og drille andre brugere, så lad dem dog, hvis deres liv virkelig er så meningsløse, så har de jo kun dette at foretage sig...
nå, over and out..Melander
| |
|
solgaard
Rart at høre dig her. Nej selvfølgeligt mente jeg da ikke det tips! Har du aldrig hørt om sarkasme? Du skulle blot have læst tippet lige før mit, for at forstå sarkasmen i Mit tip. Prøv lige igen.
Og jeg er 100% enig med dig i at svampe fylder alt for meget, men det er nu engang det punkt svampearne har brugt til at angribe mig på. Hvis du ser min profil og historik, vil du også se at jeg har svaret på mange andre spørgsmål end om svampe. Og så må alle jo nok forvente at emnet kommer op hvert efterår.
Hilsen Arne Jakobsen
| |
|
solgaard & andre
Det gode tip jeg gav tidligere på aftenen vedr. Flåter&Myg fik kun 12 point. Det tip hvori jeg bad solgaard om at komme herind og fortsætte debatten og udtrykkeligt udbad mig NUL point, fik jeg 22 for. Hæ-Gnæk- Åndssvagt.
| |
|
finder lige et af de berygtede arne.jakobsen citater :
Technet
For fanden hvor er du dog åndssvag
jo jo arne tror nok du får julerkort fra technet
Kærlig Hilsen SA /
der ved RET meget
| |
| Kommentar Fra : dova |
Dato : 09-10-04 00:14 |
|
Det fik sgu nok kun 12 point fordi det var et dårligt og udokumenteret tip.
Men synes f.... snart det lyder mere som om, at formålet med at skrive de tip er hvor mange point de kan indbringe.
For ellers var der vel ikke meget ide om at gøre så meget ud af hvor mange point det eller det "tip" nu har fået.
| |
| Kommentar Fra : ans |
Dato : 09-10-04 00:17 |
|
>arne.jaKobsen
At du gider blive ved med at overbevise brugerne på kandu om at du er eksperten.
Du hører med til den "børnehave", som netper havde i sin overskrift.
Du lytter ikke til andre, men hører kun din egen indre stemme.
| |
| Kommentar Fra : Reset |
Dato : 09-10-04 00:34 |
|
Jeg må indrømme, at jeg til tider har moret mig ganske fint her under svampekrigen.
Svampearne- Svampenarne - arne.jaCobsen etc. etc. smider nogle tips, postulater
mv. ud i Kandu og som en trold af en æske dukker arne.jaKobsen op og modsiger
ham/dem. Helt ærligt AJ med k så har din modpart utroligt let spil overfor dig. Han sidder med et svedent grin et eller andet sted i DK og er totalt ligeglad med svampe
Han har bare fundet ud af at det betyder meget for dig, at være den førende svampeekspert på Kandu, derfor kan han sågar lokke dig ind på smalltalk-tråde
som direkte er henvendt til dig. Mit råd til dig er, at du afholder dig fra at kommentere denne persons tips/tråde, så vil det sjove hurtigt forsvinde. Det samme vil de omtalte "svampeeksperter"
| |
|
Kære Reset !
Mange gæve mennesker har forsøgt af et godt hjerte at sige det samme som dig, men nu er K'et ikke den hurtigste knallert på havnen, så han kører videre i det samme spor.
Kærlig Hilsen SA (nu nr 4 på top 10 GG )
ps reset du skulle nok lige have nævnt lidt om de intetsigende tips han også leverer, for så havde jeg været lidt mere enig.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|