/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
E-Mail
#NavnPoint
o.v.n. 20481
miritdk 16341
Klaudi 15149
refi 14168
dk 5555
tedd 5322
webnoob 5265
BjarneD 5014
emesen 4154
10  bentjuul 3460
Iexplore
Fra : Jernladyen
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 30-06-04 15:16

Hvordan kan det være, at der meget tit kommer en fejlmeddelelse der siger: "Iexplore har fundet en fejl og afsluttes" ???????????

Fejlsignatur:

appname: Iexplore.exe appver: 6.0.2800.1106 modname: ntdll.dll
modver: 5.1.2600.1217 offset: 000441DB

Det sker aldrig, hvis det er en alm. mail, men hvis der er et link i den, som fx. til Kandu, så kan jeg trykke på dem uden der sker noget den ene dag, næste dag kommer fejlmeddelelsen hver gang. En anden dag skifter den mellem fejlmeddelelse og ikke fejlmeddelelse med jævne mellemrum.
Vi har stillet postserveren nøjagtigt som Arrownet har skrevet til os, vi skal.
Hilsen Jette

 
 
Kommentar
Fra : tedd


Dato : 30-06-04 15:20

Er windows og IE fuldt opdateret?

Kommentar
Fra : Jernladyen


Dato : 30-06-04 15:29

Ja, det er de.
Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 30-06-04 15:38

Du har muligvis noget snavs! Prøv at gå ind på www.spywarefri.dk og ind under onlineværktøjer! Det ligger der nogle online snavs scannere

Kommentar
Fra : Jernladyen


Dato : 30-06-04 17:28

Hej tedd.
Det viste sig, at der var 6 forskellige "bæster", men ingen af dem havde mere end max 2 mærker. Jeg har (om 5 min. bliver det til havde) ellers den der hedder Spybot-S&D. Men jeg kan i grunden godt huske, at den lavede en masse kludder, så jeg slog den fra, så jeg selv skulle scanne. Det gjorde jeg så sent som i går, og den fandt intet, selv om jeg lige havde set efter opdateringer.
Jeg venter lige et par dage og ser, om det har afhjulpet problemet. Men foreløbig tak.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : tedd


Dato : 30-06-04 17:29

Ja ok

Godkendelse af svar
Fra : Jernladyen


Dato : 03-07-04 01:22

Tak for svaret tedd. Det var godt nok rart at slippe af med den irriterende fejlmeddelelse. Men den tog også min toolbar, men skidt med det. Jeg tror nemlig, det var den, der lavede problemerne.
Hilsen Jette
                        

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408924
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste