/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet internet
#NavnPoint
Klaudi 15941
o.v.n. 10991
refi 7735
molokyle 7317
miritdk 6664
Nordsted1 5250
severino 4485
webnoob 3820
tedd 3588
10  stl_s 3378
Email storm
Fra : prosat
Vist : 622 gange
140 point
Dato : 07-06-04 11:44

Hej.

Jeg oplever nogle gange, at de emails jeg modtager i indbakke sker i en uendelighed, når det sker stopper modtagelsen ca. midt i antallet, for så næste gang den henter mail starter forfra igen og igen, der er ingen betemt afsender der udløser denne trafik.

Jeg kan kun stoppe de mange mails ved, at jeg går ind på tascali's hjemme side under webmail
og slette alle mails i indbakke, men der optræder der kun en mails af hver jeg har modtaget.

Jeg bruger Outlook Express, kører med Jubi spamfighter.

Kan nogen give et bud på hvordan jeg løser dette problem.

mvh
Prosat

 
 
Kommentar
Fra : Teil


Dato : 07-06-04 11:48

Og virus-scan?

Kommentar
Fra : tedd


Dato : 07-06-04 12:54

Hvis du går ind under funktioner > konti og egenskaber for din mailkonto, er der så sat flueben i gem kopi af mail på serveren under fanen avanceret?

Kommentar
Fra : Monzzz


Dato : 08-06-04 11:05

Hej..
Outlook Express stopper vel hentning fordi der i: Funktioner -> Indstillinger -> Læsning er flueben ud for 2-300 brevhovder.

Når du så har hentet din post vil det sikkert være en fordel at have lavet et meddelse filter. Det laver du ved at klike ind ved: Funktioner -> Meddelsesregler -> Post, der kan du laver din post regler for hvad der skal ske med det junk mail der kommer....

Kommentar
Fra : prosat


Dato : 08-06-04 16:02

Til Teil
Jeg bruger Norton antivirus

tedd
ingen flueben i gem kopi på serveren

Mon
Alle 77 krydset af untagen spaim filter.

Nogen ider. ?

mvh
Kurt



Kommentar
Fra : tedd


Dato : 08-06-04 16:05

Det kunne være Norton eller jubii spamfighter! Prøv at disable dem en ad gangen, når det sker!

Kommentar
Fra : tedd


Dato : 08-06-04 16:07

I Norton skal du ind under options og slå emailscanning fra, det er ikke nok at disable den!

Kommentar
Fra : prosat


Dato : 08-06-04 16:14

Til teed
Hvad sker der så hvis jeg modtager post med virus, hvis jeg fjerner fluebenet scan incomming



Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 140 point
Dato : 08-06-04 16:23

Det jeg skitserer er egentligt bare fejlfinding! Du skal naturligvis hverken åbne vedhæftede filer eller kigge på dem i preview, før du har slået virusscanneren til. Hvis Norton er enabled burde den osse opfange virus selvom emailscanningen er disablet!

Kommentar
Fra : Monzzz


Dato : 10-06-04 11:19

Hej Kurt....
Er din servertimout måske sat for lavt??
Outlook Express-> Funktioner->Konti->Egenskaber->Avanceret-> (Servertimout)


Kommentar
Fra : prosat


Dato : 10-06-04 14:30

servertimeout 1 min


pop

Kommentar
Fra : molokyle


Dato : 10-06-04 14:54

Måske en fejl hos din udbyder. Prøv at ringe dem op og forelæg dem dit e-mail problem.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : prosat


Dato : 10-06-04 19:03

Tak for svaret tedd.
                        

Kommentar
Fra : tedd


Dato : 10-06-04 19:05

Og hvad var løsningen? Var det norton eller jubii spamfighter der drillede?

Kommentar
Fra : prosat


Dato : 10-06-04 19:26

Hej
Det vil vise sig, jeg har sat disable i spamfighter, sker der intet, prøver jeg Norton, det må være en af de 2 der skaber problemet.

Så er der kun at vente og se om det hjælper

Takker for svarene

pop

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste