|
| Tiscali, umulig support Fra : Hjeds | Vist : 1402 gange 100 point Dato : 08-05-02 09:56 |
|
Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der en der kan hjælpe mig med en løsning?
Hvis det er den almindelige måde hos Tiscali, bør man så ikke advare andre mod at bruge firmaet?
| |
| Accepteret svar Fra : dk | Modtaget 110 point Dato : 08-05-02 10:07 |
|
jeg kan kun give dig ret, problemet ligger i at de er/har ved at ændre på deres servere, som bl.a. har betydet man har fået nyt brugernavn og det har givet en del drift problemer.
her er lidt klarhed omkring mail problemerne.
start outlook op, klik på funktioner > konti > fanebladet post dobbeltklik
på det der står i rubrikken (f.eks dit navn) klik på fanebladet servere
indgående post skal der stå mail.tiscali.dk slet hvad der står i forvejen
udgående post skal der stå mail.tiscali.dk slet hvad der står i forvejen
i kontonavn skal der stå din email adr. hos tiscali slet hvad der står i forvejen
i adgangskode skal du ikke ændre på noget
klik på anvend
klik på ok hele vejen tilbage.
| |
| Kommentar Fra : Hjeds |
Dato : 08-05-02 10:32 |
|
Jeg har prøvet ovenstående råd, men kan stadig ikke komme igennem, jeg har prøvet at bruge min overordnede adgangskode, som Tiscali anbefaler på deres hjemmeside, men uden held
| |
| Kommentar Fra : dk |
Dato : 08-05-02 10:43 |
|
hmmm
prøv at klik dig ind her
http://webmail.tiscali.dk/mail/main?language=tiscali.dk
i Brugernavn taster du din email adr. hos tiscali (f.eks hjeds@ticali.dk)
i adgangskode taster du den kode som du har brugt hele tiden
hvis du ikke kan komme ind, bruger du en forkert adgangskode.
hvis du kan komme ind, tyder det på du sat outlook forkert op.
| |
| Kommentar Fra : PARKENSS |
Dato : 08-05-02 12:24 |
|
Hej
Kun èn ting at gøre,---! Ring til dem på 38 14 70 10. Få en forklaring på, om det er hos dig eller dem problemet ligger.
Mvh
Parkenss
| |
| Kommentar Fra : dk |
Dato : 08-05-02 14:45 |
|
der en måde mere du kan prøve !
i brugernavn skriver du dit gamle brugernavn efterfulgt af din email adr.
(f.eks hej123456@tiscali.dk) slet hvad der står i forvejen.
i adgangskode, den du har brugt hele tiden.
| |
|
Hej Hjeds, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
> Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man
> kan ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt
> brev, er der en der kan hjælpe mig med en løsning?
De har stadig temmelig travlt pga. af systemskiftet, skønt de
egentlige problmer stort set er overstået.
Men du har formentlig læst fx < http://support.tiscali.dk/drift.php> og
anvender det korrekte brugernavn etc.
Det er lidt svært at hjælpe her, da du ikke giver mange oplysninger
om, hvad du konkret oplever af fejl. Og udfra kandu er det tillige
svært at vide, hvilken klient du prøver at hente med (fx accepterer
nogle ikke @ i brugernavnet).
Jeg kan meget vel have overset dig i de interne grupper, men dér er
der mildt sagt større sandsynlighed for at få hjælp end her (fx i
<news:worldonline.dk.support>). Forudsat det er det, du ønsker,
selvfølgelig.
--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede
Hurtige links (endnu lidt skrabet): http://stegen.dk/wol.htm
| |
|
On Thu, 09 May 2002 22:03:15 GMT, "Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote:
Hej,
>Hvis det er den almindelige måde hos Tiscali, bør man så ikke advare
>andre mod at bruge firmaet?
Udover umuligheden af at komme i kontakt med dem, har jeg det problem,
at min hjemmeside, som lå hos home.worldonline.dk/fpe<mit brugernavn>
er forsvundet.
Jeg har selvfølgelig prøvet at erstatte worldonline med tiscali, men
det virker ikke.
Jeg har ikke problemer med at hente post med min mail clients (Agent)
gamle worldonline opstilling.
Hvor mon hjemmesiden er blevet af??
Venlig hilsen Ole Rosted
ps. det er ikke mig, der husker URL'en forkert! Min browser log
bekræfter dette.
pps. den var lavet med FrontPage extensions, hvilken kendsgerning
næppe betyder noget?
| |
|
In <Xns920AF7EB35D2RudiStegen@212.54.64.134> Rudi Stegen <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> writes:
>Hej Hjeds, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
>> Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man
>> kan ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt
>> brev, er der en der kan hjælpe mig med en løsning?
>De har stadig temmelig travlt pga. af systemskiftet, skønt de
>egentlige problmer stort set er overstået.
>Men du har formentlig læst fx < http://support.tiscali.dk/drift.php> og
>anvender det korrekte brugernavn etc.
Hvis der var f.x. "&" eller "@" i det gamle password, saa har du problemer, da det nye system ikke
understoetter en raekke tegn.
Mvh
Martin
| |
|
"Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> skrev
> Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
> ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
> en der kan hjælpe mig med en løsning?
Er det en al. kendt at Tiscali er et Anders And fortagende ?
Nå men, prøv at brug en af de interne Tiscali grupper, det kan være at du
har bedre held med at få hjælp der.
--
Søren Blom
soren@blom.dk
| |
|
Hej
"Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote:
>Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
>ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
>en der kan hjælpe mig med en løsning?
Måske - Hvis du til hentning af post (login i din postkasse) bruger et
andet password end det du bruger til at logge på nettet, altså ved
dialup, så ændrer dit "mail-password" til samme psw. som du bruger ved
dialup.
--
M.v.h. Ole®
| |
| Kommentar Fra : Hjeds |
Dato : 16-05-02 09:01 |
|
Tak for mange gode svar på mit spørgsmål, desværre er jeg endnu ikke kommet igennem, jeg prøver stadig.
venlig hilsen
hjeds
| |
|
Jeg syntes det at fair at brokke sig over dårlig support / teknisk
hjælp...jeg kender flere som pt. er sure på Tiscali.
Var selv kunde i sin tid, men gad ikke vente i support tlf til 5 kr pr min,
at tage penge for tlf support. det er sgu for dårligt..
"Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote in message
news:jiCC8.2711$ek6.84990@news010.worldonline.dk...
> Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
> ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
> en der kan hjælpe mig med en løsning?
> Hvis det er den almindelige måde hos Tiscali, bør man så ikke advare
> andre mod at bruge firmaet?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
| |
|
On Sat, 18 May 2002 17:38:22 +0200, "Ole Pedersen" <nej@nejnomail.com>
wrote:
>Jeg syntes det at fair at brokke sig over dårlig support / teknisk
>hjælp...jeg kender flere som pt. er sure på Tiscali.
>
>Var selv kunde i sin tid, men gad ikke vente i support tlf til 5 kr pr min,
>at tage penge for tlf support. det er sgu for dårligt..
>
Har nu aldrig nogensinde betalt for tlf support når jeg har haft brug
for det. Der findes jo også et "normalt" tlf nr. - man skal bare ringe
på de rigtige tidspunkter, f.eks. søndag så er der ikke lang ventetid.
Men det er selvfølgelig surt når det er et her og nu problem.
Lars
| |
|
"Ole Pedersen" <nej@nejnomail.com> skrev i en meddelelse
news:3ce67570$0$11906$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> at tage penge for tlf support. det er sgu for dårligt..
Hvorfor det?
Hvis dit produkt ikke berettiger til gratis support er det vel ok?
--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
| |
|
Hej Ole Pedersen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
> Var selv kunde i sin tid, men gad ikke vente i support tlf til 5
> kr pr min, at tage penge for tlf support. det er sgu for
> dårligt..
Udover at betalingssupporten kun koster 2 kr. pr. minut (men det var
engang 5 kr.) er der altså også en alm. support til normal
telefontakst.
--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede
| |
|
"Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote in message
news:jiCC8.2711$ek6.84990@news010.worldonline.dk...
> Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
> ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
> en der kan hjælpe mig med en løsning?
> Hvis det er den almindelige måde hos Tiscali, bør man så ikke advare
> andre mod at bruge firmaet?
Tja, jeg vil da gerne blande mig i koret af utilfredse røster. I forbindelse
med udskiftning af system forsvandt mine LANmail postkasser fuldstændig. Jeg
har naturligvis forsøgt mig som Tiscali skriver på deres hjemmeside, men jeg
tror at mine postkasser er sendt til de evige bitmarker. Mens alt dette
skete flyttede jeg postkasserne over til en anden server fordi man ikke
engang kunne komme i telefonkø hos Tiscali support. Så rapporterede jeg
problemet via deres webformular og har intet hørt siden. Jeg har heller ikke
rykket dem fordi jeg af andre grunde nu skifter ISP. Det er helt klart for
mig at dette "skift til nyt system" ikke har været smertefrit for alle, men
man kan jo kun håbe at problemerne efterhånden bliver løst.
For at citere en ven (og ny kunde hos Tiscali): "Overgangen til eDontCare h
ar vist ikke været det bedste customer-relations move Tiscali har gjort".
--
Martin
| |
|
On 24 May 2002 09:56:47 +0100, "Martin Liversage"
<nospam100111008a@liversage.com> wrote:
>"Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote in message
>news:jiCC8.2711$ek6.84990@news010.worldonline.dk...
>> Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
>> ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
>> en der kan hjælpe mig med en løsning?
Brug de interne grupper, der er masser af svar
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|