|
| Kan ikke komme ind i DEBITOR, KARTOTEK Fra : erik.bbs | Vist : 977 gange 50 point Dato : 11-03-04 00:08 |
|
Jeg kører C5 Light, 3,0 og er alene-bruger
Jeg kan ikke komme ind i DEBITOR, KARTOTEK.
Når jeg står på feltet og trykker for at konne ind får jeg flg. medd.
C5W32.EXE har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.
NB: Det er een af disse medd. Informer Microsoft om fejlen.
Jeg trykker undlad at sende, hvad jeg helst vil, jeg ved ikke om og evte.
hvornår man får svar.
Jeg HAR prøvet: Generelt/Tilpasning/Adgangskontrol/Koder
og prøvet at slette Light koden og trykke F3, for derefter at
genindsætte koden og trykke F3, opdatering af adgangsrettigheder,
men koden kommer automatisk tilbage så det er ikke løsningen, eller er der een der har en løsning til hvordan man sletter kode, delete eller højreklik på mus - slet og overskriv virker ikke, er prøvet.
Håber der er een der kan svare
Hilsen Erik
| |
|
Du skal skrive en anden kode og når fluebenet er væk, så kan du indtaste den rigtige kode igen. Herfter godkender du med F3, og så virker det hele igen
Mvh Maria
| |
| Kommentar Fra : erik.bbs |
Dato : 11-03-04 10:14 |
|
Hej, mariafrederiksen.
Tak for dit pæne råd, jeg har fulgt det med anden kode,
og har genindtastet min normale kode igen, har også
med F3 hvergang, har haft program lukket ned og genstartet,
men ak nej, jeg kan stadig IKKE komme ind i DEBITOR, KARTOTEK,
Har du flere gode ideer vil jeg blive lige så glad som din smiley.
Hilsen
Erik
| |
|
Hmm. Har du flueben ud for koden?
| |
| Kommentar Fra : erik.bbs |
Dato : 11-03-04 19:27 |
|
Ja, men 1000 tak for din hjælp, problemet blev løst via eksperten.dk
| |
| Kommentar Fra : erik.bbs |
Dato : 12-03-04 00:52 |
|
? Hvordan afstiller jeg mit spørgsmål, som accepteret, og afslutter videre debat, selvfølgelig med tak for den hjælp jeg fik.
Problemet er løst til fuld tilfredshed, dog via, eksperten.dk
| |
| Kommentar Fra : erik.bbs |
Dato : 12-03-04 00:55 |
|
Bare for at runde af ....
Problemet viste sig at være at C5'eren var kommet til at registrere en 'umulig' brugerskærmopsætning (den der indeholder oplysningerne om hvorledes den enkelte bruger ønsker at få skærmen vist, hvilke felter der skal være med i en ShiftF2-kopiering osv.)
Denne kom vi til livs ved at starte C5'erens (go'e gamle) dosafvikler (Windows-start-knap/Programmer/Microsoft Navision C5/Administration/Udviklingskonsol) ankommet i gittermenuen gik Erik ind i Debitor/Kartotek (uden problemer). Herinde tastede han CtrlF9 (Slet brugeropsætningen) hvorpå han valgte 'For alle brugere' - idet hans C5'er en enkeltbruger-udgave (noget i retning af 'for alle en', hmmmm:0)
Hvis det kun går ud over en enkelt bruger ud af flere er det selvfølgeligt vigtigt at det er med den nødstedtes login at man udfører 'operationen' hvorved han altså kun får mulighed for at slette netop sin opsætning.
| |
| Kommentar Fra : storgaard |
Dato : 12-03-04 06:41 |
|
Er nogle af dine filer skrivebeskyttede?
Kan du komme ind i andre kartoteker?
| |
| Kommentar Fra : erik.bbs |
Dato : 13-03-04 10:11 |
|
Hej storgaard
Problemet med C5 er løst til fuld tilfredshed, (dog via. eksperten.dk.)
Nu har jeg kun ? om hvordan jeg afstiller mit spørgsmål, som accepteret, og giver point til den/dem der har hjulpet her på, kandu, så jeg kan afslutte videre debat, selvfølgelig med tak til alle for den hjælp jeg fik.
Hjælp mig med at løse hvor jeg afstiller ? som besvaret og uddeler point.
| |
| Godkendelse af svar Fra : erik.bbs |
Dato : 13-03-04 13:47 |
|
Tak for svaret mariafrederiksen.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|