|
|
Katekismus den side der har jeg været på, den dækker ikke min som er en RI 40 L.
| |
|
Bille1948
Min maskine er en Gardena RI 40 L og den er vel 3 år gammel så der må ligge en opdatering for det er ligesom om at " maskinen " er blevet " dement " for den har lidt svært ved at finde rundt.
| |
|
Hej Katekismus
Den du der kom med havde jeg godt nok ikke tænkt på, men nej du det kunne ikke bruges til noget for da jeg købte klipperen var jeg inde og registrer den for det tilfælde at der skulle være nogen der ville rende med den.
Jeg har jo som før omtalt været inde og se men nej der er ingen steder hvor man kan logge sig ind og se om dit og dat.
Hej
| |
| Accepteret svar Fra : katekismus | Modtaget 50 point Dato : 08-07-18 14:04 |
| | |
| Godkendelse af svar Fra : Sandvad261 |
Dato : 09-07-18 20:03 |
|
Tak for svaret katekismus.selv om det ikke kunne bruges men du var sådan set inde på noget rigtigt, men den der med kundeservice den kan man godt springe over for her følger svaret...
Man kan ikke selv få fat i filen eller programmet, man er bondefanget for man skal til et serviceværksted og lade dem opdatere klipperen det koster 300 kr. + moms
Da mit batteri her sidste år flippede ud, så købte jeg jo et uoriginalt til den halve pris og det kørte bare, der er bare lige det ved det at inde i menuen på klipperen " programmet " der skal man nulstille batteriet, for ellers stopper den ved max XXX opladninger selv om der stadig er masser af liv tilbage.
Hej
| |
|
Ok, det med service værksted læste jeg godt på en tysk side, men synes det lød lidt underligt!
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|