|
|
Skynd dig at slette mailen.
Det er svindel og for at få dig til at klikke på faktura, gør det endelig ikke.
Slet slet slet mailen daktura forveksles med faktura, men svindel og humburg....
| |
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 06-06-18 20:39 |
|
En god og sikker regel er altid at smide mail væk, når de beder dig om at gøre noget fra en tilsendt mail.....................................
Du kan altid logge dig ind på teleselskab, bank, forsikring, kommune og meget andet via respetive hjemmesider.
Så mit gode råd - lad nu være med at åbne de mail.
| |
| Kommentar Fra : poten |
Dato : 06-06-18 21:48 |
|
Citat Jeg har fået en mail fra dcure, som jeg ikke kender. De hævder at skrive på vegne af mit teleselskab, at de har konstateret, at mit brug af mobiltelefon er ekstraordinært højt, og jeg skal blot klikke ind på et link for at få flere oplysninger. |
Hvad fik dig til at skrive ind til Kandu i stedet for til din udbyder?
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 06-06-18 22:09 |
|
Citat mennesker kan ikke tænke som ´enkel´ person - VI ER FLOKDYR og følger strømmen.. |
Og hvorfor så lige kandu ??? ottoludvig
Eller tager jeg/ andre fejl - igen.
| |
|
Tak for gode svar, men synes dog ikke det er helt rimeligt at kritiserer mig for at spørge på kandu. Mit teleselskab, som oven i købet klader sig MitTele sender jo ikke længere faktuaer til deres kunder, heller ikke på den månedlige betalingsoversigt fra banken, - de hæver bare pengene. Hvis jeg vil kende specifikationen, skal jeg selv på arbejde med at klikke mig ind med kundenavn og adgangskode. Då det var for mig ikke helt utænkeligt at nedenstående mail kunne være ægte: Her er den: (med nydeligt logo i hjørnet, som ikke kan kopieres over). Der er links ved "Kundeservive" og ved "Se FAKTURA.". Linksene indeholder bl. a. ordet dcure/.
Kære kunde,
Grundet stort dataforbrug på din mobil, fremsender vi på vegne af din teleudbyder faktura til betaling.
Du finder forbrugsoversigt- og betalingsoplysninger via linket herunder:
SE FAKTURA
Skulle faktura være betalt indenfor den seneste uge, beder vi dig se bort fra denne mail.
Med venlig hilsen
dcure - Vi gør fakturering nemt...
Har du spørgsmål, kan du kontakte kundeservice
| |
| Kommentar Fra : poten |
Dato : 07-06-18 10:31 |
|
Du glemte bare lig at læse den sidste linje i teksten...
Kære kunde,
Grundet stort dataforbrug på din mobil, fremsender vi på vegne af din teleudbyder faktura til betaling.
Du finder forbrugsoversigt- og betalingsoplysninger via linket herunder:
SE FAKTURA
Skulle faktura være betalt indenfor den seneste uge, beder vi dig se bort fra denne mail.
Med venlig hilsen
dcure - Vi gør fakturering nemt...
Har du spørgsmål, kan du kontakte kundeservice
| |
| Godkendelse af svar Fra : ottoludvig |
Dato : 09-06-18 19:10 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|