Jeg har hidtil haft god erfaring med at leje en værelse ud en gang imellem (når der er minus på kontoen) via en såkaldt trawel website (OTA). Denne promoverer i sig ikke ikke det store, men pointen er, at den hjemsøges af søgemaskiner såsom Momondo og OneHotel.com osv. Problemet er, at min rating (som ligger i den pæne ende) ikke vises på disse sider overhovedet (hvilket alle de andre udlejere fra samme trawel website gør!) Det betyder, at de færreste selvfølgelig er interesseret i mit værelse
. Jeg har fået at vide af min trawel websites administration, at det er et bestemt firma som administrerer søgerobotterne, som jeg skal have fat i for at få min rating med på søgemaskinernes visninger. Den samme besked har jeg fået af OneHotel.com og Monondo. Disse har kun emailadresse til de pågældende firma, som hedder Hotels Combined med adresse i Sydney: hotelier@hotelscombined.com.
Jeg har nu skrevet til dette firma et hav af gange, men uden hjælp. I starten svarede de, at de ville sende spørgsmålet videre internt i virksomheden. Men nu svarer de ikke længere på mine rykkere.
Mine spørgsmål er:
1. Hvordan griber jeg det anderledes an, hvis jeg ønsker at få reel hjælp til at rette fejlen? Er der nogen der har en kreativ måde, hvorved jeg kan opnå en kvalificeret forbindelse til firmaet?
2. Er det muligt at finde mailadresse på ceo eller andre, så jeg kommer uden om, dem der besvarer (læs: sylter) de mails, jeg sender?
3. Kan det svare sig at ringe til firmaet - i givet fald, er der en måde, jeg kan finde frem til et telefonnummer på?
4. Kan det svare sig at sende et papirbrev til ledelsen - i givet fald, hvordan finder jeg frem til hvem jeg skal sende til, så brevet ikke bare ryger ud?
Det nærmeste jeg selv kan kommer data om formaet er dette:
https://www.bloomberg.com/research/stocks/private/people.asp?privcapId=51968665
Andre er nok bedre til at google sig frem til data end jeg
1000 tak for hjælpen