/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hus og have
#NavnPoint
Nordsted1 9302
katekismus 8099
pbp_et 7786
transor 5520
ans 5488
3773 4157
o.v.n. 3825
rotw 3528
piaskov 3383
10  Stouenberg 3232
Texas græstrimmer
Fra : PS.BMW
Vist : 358 gange
100 point
Dato : 01-06-17 18:43

Kan ikke starte.
Tændspole og tændrør er skiftet, gnist ok.
Grundindstilling til karburator?
Der er kun en skrue, det er vel luftblandeskrue, hvordan indstilles den helt fra start?
Mvh

 
 
Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 01-06-17 19:56

Citat
Der er kun en skrue, det er vel luftblandeskrue, hvordan indstilles den helt fra start?

Helt ind - og prøv så med en ½ omgang ud af

Kommentar
Fra : svendgiversen


Dato : 02-06-17 14:50

Jeg har en elektrisk Wolf med ledning købt i Tyskland,
men den er i ubalance, og jeg får hvide fingre af at bruge den.

Lige nu har Davidsen et kombineret til bud med 5-6 have rydere til kun 999 kr.
Det lyder for billigt, men jeg overvejer at tage forbi morgen.

Så hvis du ikke kan starte, overvej el?



Kommentar
Fra : PS.BMW


Dato : 02-06-17 16:07

Har prøvet med en 1/2 omgang uden resultat.

Forsætter med at give den 1/2 ud til den starter eller skruen falder ud.

Kommentar
Fra : mig-selv


Dato : 02-06-17 16:28

Prøv med Start hjælp direkte i indsugningen - starter den op og går ud igen er det helt sikkert karburator

Kommentar
Fra : mig-selv


Dato : 02-06-17 16:29

Citat
gnist ok

Det kan stadig være tændrøret, der kan sagtens være gnist i det ´åbne´ men under kompression skal der mere til for at give gnist

Kommentar
Fra : transor


Dato : 04-06-17 00:53

Der er en god måde at ødelægge tændspole og/eller kondensator på.
Det er ved at prøve gnisten med tændrørsledningenvæk fra tændrøret.
Den elektotekniske forklaring medfører at der skal springe en gnist et sted i systemet. Hvis det ikke kan ske i tændrøret kan det blive internt i tændspole , eller kondensator,hvor isoleringen så bliver perforet og ødelagt, så gnisten, under kompressionslaget istedet springer der.
Hvis Du absolut vil se om genisten er der, skal du nmnontere et testtændrør med glas, så man kan se gristen. .

Kommentar
Fra : PS.BMW


Dato : 04-06-17 07:33

Jeg har viklet kobbertråd om gevind på tændrør og klipset det til stel, kølerippe, mener det skulle være i orden.

Kan den metode skade?

Godkendelse af svar
Fra : PS.BMW


Dato : 07-06-17 06:26

Tak for svaret mig-selv.

Den gav op efter 9 x 1/2 omgang i går og startede

Mvh

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408926
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste