|
|
Jeg har selv en Doro 820. Nu siger du at du bruger Yousee, og bliver derfor i tvivl om du går på nettet med din Doro via WiFi eller mobilnettet. Hvis du bruger din WiFi så kan det være din accesspoint/trådløse router som driller, er det via mobilnettet så kan det være dårlig dækning. I begge tilfælde så kan der også være en dårlig forbindelse inde i telefonen d.v.s. at den er defekt.
Jeg bruger selv CBB og bor kun 300 fra en af deres master. Da jeg på et tidspunkt havde problemer med mobilnettet men god dækning på telefonen ringede jeg til CBB og fik at vide at det bruger forskellige master til henh.v. internet og telefoni.
Jeg havde også et andet problem. Når jeg kørte en længere strækning så røg forbindelen til internettet, og jeg skulle genstarte for at komme på igen. Jeg ringede igen til CBB og det viste sig at en indstilling i telefonen var røget. Det ordnede de via fjernstyring af telefonen som genstartede med de nye indstillinger helt uden at jeg selv skulle gøre noget. Jeg har ikke haft nogen problemer siden.
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 24-04-17 23:46 |
|
Prøv at skift mellem G2 og G3 netværk
| |
|
Jeg vil fortsat anbefale at du ringer til dit teleselskab og fortæller dem dit problem. For du har sikkert det samme problem som jeg havde og som jeg beskriver sidst i mit første indlæg.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|