|
|
o.v.n.
Jeg har også en Nokia mobil, men ikke magen til din. Prøv ind på indstillinger Mobil + SIM der skal dataforbindelse være slået til.
| |
| Kommentar Fra : marken84 |
Dato : 13-11-16 18:22 |
|
Min telefon er nøjagtig magen til din og forbindelsen etableres automatisk via udbyderen...
Derfor skrev jeg: Tag kontakt til din udbyder...
| |
| Kommentar Fra : o.v.n. |
Dato : 13-11-16 18:26 |
|
Dataforbindelse er slået til, jeg har lige set efter
i morgen spørger jeg en supporter hos Telenor om de kan give et svar, det er sikkert kun om forbindelse de ved sikkert ikke ret meget om telefonen
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 14-11-16 09:01 |
|
Har kun brugt Data på et tale tidskort (ekstra tilkøb), og det krævede koder/tilmelding - men dit er vel indberegnet i et abonnement og burde virke fra dag 1.
Ellers kunne din tlf muligvis være spærret for Data brug selv om det er slået til, prøv at se efter i indstillinger for opkald/sms (lav en sms og se under indstillinger).
| |
| Accepteret svar Fra : Klaudi | Modtaget 150 point Dato : 14-11-16 10:49 |
|
Har du tjekket APN punktet, der skal stå "internet" i feltet APN
brugernavn og kode er tomme felter
APN punktet skulle være under Indstillinger mobilnetværk+sim
| |
| Kommentar Fra : Klaudi |
Dato : 25-11-16 16:41 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|