Din blæser og modstanden er placeret i motorrummet lige under dit viskertræk. Der sidder et stykke sort plastik monteret over blæseren, som skal skrues af fra motorrummet. Der sidder to skruer gemt i isoleringen, men de er relativt lette at finde. Alt efter hvilken motor du kører med, er det nogle gange langt værre, at skulle have dem ud ( men hvis du selv har skiftet blæseren ved du det vel allerede ? )
Har du kigget på din blæserkontakt og stikket der er monteret på denne ? Det er set før, at en ledning har været mere end almindeligt varm og er brændt over. Eller stikket er smeltet bag kontakten.
Et træk på 40 - 45 watt kan give en hel del varme, hvis forbindelsen ikke er optimal ( modstand )
og så brænder ledningen over før eller siden. Er det så det du kalder termosikringen ?
Du skriver godt nok, at den får 12 volt - men hvor måler du det ? Det skal du jo faktisk måle på modstanden ved blæseren, - og har den stelforbindelsen i orden ? Ellers er der ikke meget rotation i den.....