Citat hvordan den tidligere ejer så kan sige at han ikke troede den lavede højt nok olietryk samt at den blev for varm? |
har lige skimmet manualen til din 400
og kan ikke lige se den har en oliepumpe
men sikkert bare mig der ikke så ordentlig efter...
angående den bliver for varm =
det hele kan skyldes karburatorne
jeg har læst et eller andet sted,
at er de (TOTAL) forkert indstillet
kan du brænde stemplerne af, bare ved at lade den gå i tomgang
men så skal det vist også være galt.
selv har jeg suzuki gs 750 og den har det IKKE
for godt i tomgang, og den bliver altså rigtig varm
når den går i tomgang især ved bykørsel i myldertiden
om det så skyldes at den 'suger' varm luft ind (KN filtre)
ved jeg ikke men har en mistanke om det, for når den kommer på
motorvejen og får lidt gas, så går det væk,
men når den bliver varm, så går den op og ned
i rpm og er ikke til at justere tomgang på
så den skal helt sikkert have en synkronisering
men du kan gøre det selv
et par links
http://www.carbtune.com/carbpric.html
http://www.amracing.dk/blog/?p=32
http://www.karstens-mccenter.dk/index.php?id=347&main=Tilbud&sub=347
gælder også uden jet_
http://www.dot-e.dk/sadanvirker/Document.2006-10-26.5606
du kan også lave det af 2 vacum-metre fra biltema
skal se om jeg kan finde linket
?????
http://www.mcinternet.dk/asp/debat/debat.asp?msgID=27599