Dette er ikke ment som et spørgsmål, men Myg du må gerne hente disse point for dit konstruktive bidrag
Bennymanden, Trimare 46, Refi og Mosebaek som ligeledes bidrog skal lige have den lovede update:
Jeg er ganske simpelt imponeret over processen idag hvor projektet blev igangsat
Når det nu skulle være ....er det dejligt med effektive og punktlige håndværkere.
Kl. 6.30 Fragtmand kommer med det nye fyr og kl.7 sharp står en installatør klar.
kl 9.30 Det gamle monster skrummel af et fyr står i 100 dele ved vejkanten
kl.10 Det af fragtmanden leverede fyr var ikke det rigtige. Det opdagede håndværkeren med det samme og det rigtige er blevet leveret leveret. I´m impressed !
kl.11 kommer en mand til assistance med føring af rør gennem skorsten samt en røgadskiller monteres (vi har pejs/fyr i 2 rør men samme skorsten)
12.00 Pizza til "drengene" uden tvivl ! Nu er der udboret/banket nyt aftræk i skorstenen ("det ville se pænere ud i rørføringen") istedet for det gamle som er ved at blive muret til. Ny vandbeholder og rør monteret !! Han regner med at vi har varme idag istedet for imorgen som lovet
Jeg ringede til direktøren og rost dette - han blev helt paf over at få så hurtig og positiv feedback. Det var kun 2-4 ud af hundrede som gav positiv feedback, så håndværkeren blev da også glad for at få feedback direkte. Trist at vi danskere er så "gode" til at brokke os - men "glemmer" at rose!
kl.15.45 er det nye anlæg oppe at køre, de har ryddet op og kl. 16.30 har jeg varme igen
Han kommer så lige forbi imorgen tidlig for at sikre sig at alt kører og så også lige montere udestyring, samt give mig og konen en grundig instruktion.
Meget flotte rørføringer og at se/høre denne Vaillant i forhold til det gamle "damplokomotiv" er en fornøjelse - så afgjort rigtigt valg.
Så aftenens karbad - here I come
Vi hører så meget negativt om håndværkere, men dette er gået langt over mine forventninger og derfor ville jeg lige dele denne solstrålehistorie med jer
Bluesky