|
| Kommentar Fra : f.larsen |
Dato : 14-01-10 13:13 |
|
Jeg ved ikke om følgende vil virke, men det er da et forsøg værd indtil der kommer et bedre bud. Jeg skriver om Word 2007.
Under fanen gennemse er der et ikon med "Sammenlign". Klik på dette og næste "Sammenlign", og "Kombiner".
Herefter kan man flette flere dokumenter sammen i et nyt dokument, som så skrives ud. Jeg mener ikke du behøver at gemme det nye dokument for at skrive det ud.
/f.larsen
| |
| Kommentar Fra : bne |
Dato : 14-01-10 14:41 |
|
f.larsen -> Beklager at jeg glemte det, men vi bruger Office 2003...........
granner01 -> Beklager at jeg glemte det, men dokumenterne ligger desværre i mange forskellige foldere
| |
| Kommentar Fra : granner01 |
Dato : 14-01-10 14:47 |
|
Hvorfor gør du så ikke dette: Kopier hverenkelt dokument, læg kopierne i en samlet mappe. Eller er det for bøvlet?
Hvor tit har du brug for at printe det ud?
| |
| Kommentar Fra : hawaii7 |
Dato : 14-01-10 17:14 |
|
Lav det om til PDF filer og samle pdf filerne i Adobe Acrobat.
Derefter har du kun 1 samlet pdf fil som kan printes.
hawaii7
| |
| Kommentar Fra : bne |
Dato : 14-01-10 17:30 |
|
granner01 -> En macro er måske løsningen..... Den skal jeg lige tænke lidt over..
hawai7 -> PDF'er.... tjah, men så skal alle jo have adgang til at redigere PDF'er, og det har vi ikke.
| |
| Godkendelse af svar Fra : bne |
Dato : 03-03-10 19:08 |
|
Tak for svaret granner01.
Det blev en macro - det er bøvlet, men kan løse problemet - - Herren se i nåde til den tumpe der ændrer stavemåden på en af filerne - så skal jeg nemlig igang med at lave min macro om.........
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|