|
| 2007 Fra : sdam | Vist : 427 gange 100 point Dato : 10-12-09 10:21 |
|
Jeg har en MS-Office 2007 installeret på computeren, hvilket er meget godt, men når jeg sender WORD, EXCEL-filer o.s.v. til personer der ikke har deres version opgraderet til denne påstår de, at de ikke kan åbne filerne!
Kan det passe?
| |
| Kommentar Fra : bentjuul |
Dato : 10-12-09 10:29 |
|
Filer du skal sende til andre skal du vælge at gemme i formatet .doc ellers gemmes det som .docx og det kan andre ikke åbne medmeindre de via updates har opdateret deres ældre word.
| |
|
Bare et godt tip.
For at undgå alle disse problemer så send dokumenter i pdf format.
Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE
| |
| Godkendelse af svar Fra : sdam |
Dato : 10-12-09 11:34 |
| | |
| Kommentar Fra : IBM760 |
Dato : 10-12-09 11:39 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|