|
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 08-11-07 18:16 |
|
Kunne godt lyde som en fejl i printeren - den "aligner" simpelthen ikke og er derfor ikke i 0-stilling.....
Så kører den pr. automatik en test....
Spild af blæk.....
| |
| Kommentar Fra : molokyle |
Dato : 08-11-07 18:19 |
|
Rens din printers betjeningsknapper med et rensemiddel (sprit + sulfo evt. ?)
Én af 'knapperne' har åbentbart sat sig fast?
..hvorved et default testside print altid vil udskrives fra en HP printer..
.-. ..uanset model ..as far as I know!
</MOLOKYLE>
| |
| Kommentar Fra : Gucci1704 |
Dato : 08-11-07 18:21 |
|
Hp test sider skal som regel scannes ind.
Udskriv en testside - læg den i scanneren. (husk at vende den rigtigt. Det står på testsiden hvordan)
Tryk scan. indikatoren blikker - når den lyser konstant, er den færdig. Så skulle den gerne holde op.
Dette skal gøres, hvergang du skifter blækpatron.
| |
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 08-11-07 18:53 |
|
Reset printeren, sluk og hiv stikket ud.
Vent to min. tilslut strømmen
og tænd for prinnter.
| |
| Kommentar Fra : tararam |
Dato : 09-11-07 07:57 |
|
Teil.
Jeg ved sgu ikke hvoran man resetter printeren, men det lyder da som en mulighed.
| |
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 09-11-07 09:18 |
|
Citat Reset printeren, sluk og hiv stikket ud.
Vent to min. tilslut strømmen
og tænd for prinnter. |
Dette er reset.
Det hjælper ikke at slukke for en HP.
| |
| Kommentar Fra : bjarnebr |
Dato : 09-11-07 15:13 |
|
Hej Tararam og alle jer andre.
Jeg havde for nyligt den samme fejl, og folk havde forskellige forslag lige som i denne tråd, jeg løste problemet ved at gå ind på HPs danske hjemmeside, her fandt jeg et sted hvor der stod at det var et kendt problem ved nogle af deres printere, løsningen er at man fjerner den sidst installerede blækpatron og sættte den i igen, og derefter køre en komplet blækpatrons justering igen, det løser som regel problemet, og ellers må man kontakte HPs suport, derfor valgte jeg at annulere mit spørgsmål.
mvh
Bjarnebr
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 09-11-07 15:23 |
|
Ja - patronfejl er en rimelig drillesyg fejl....
Derfor også forslaget om at skifte dem.....
Det er særlig slemt med "piratpatroner"...
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 09-11-07 15:24 |
|
PS..
Jeg mener 1315 kører med chip-patroner......
| |
| Kommentar Fra : tararam |
Dato : 23-11-07 10:26 |
|
Citat Nu er de små printere jo efterhånden beregnet til "køb og smid væk" - så hjælper nye patroner heller ikke er der nok ikke meget at gøre.... |
Jeg har prøvet alt, og må nok give Refi ret. De små billige printere skal man være glad hvis de holder 1 år uden problemer.
Så jeg må se efter en ny og bedre. Men HP tør jeg ikke købe igen.
| |
| Godkendelse af svar Fra : tararam |
Dato : 23-11-07 10:26 |
| | |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 23-11-07 13:38 |
|
Selv tak
Citat Men HP tør jeg ikke købe igen. |
Det er nu ellers udmærket kvalitet, men det skal jo være en ordentlig og ikke "de billige".....
Men får generelt hvad man betaler for....
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|