|
| Klumme 3773 hvordan ender det Fra : dr_dem | Vist : 1421 gange 500 point Dato : 17-08-07 18:15 |
|
Citat Kommentar
Fra : Klumme
Dato : 17-08-07 11:03
________________________________________
Ja det er sgu dejligt at være fri for sådan en lille oppustet selvglad løgnhals. Jeg garanterer dig for at pygmæen vrider sig, som om han havde orm, af bare ærgelighed over at han ikke kan komme ind og bræge med sit kodelort og fortælle om alle sine storslåede fortrinligheder.
Sån' ser han sig selv gennem en massiv mur af hashtåger Hold kæft det er morsomt med sådan en akedemiker Der blir sgu gnasket nogle tudekiks i den lille andelslejlighed. LOOOOL
Kommentar
Fra : Klumme
Dato : 17-08-07 11:34
________________________________________
HEHE
Det ville jeg normalt heller ikke gøre, men da jeg ved han sidder og sjatpisser af ærgelse, kan jeg ikke modstå fristelsen.
Kommentar
Fra : 3773
Dato : 17-08-07 12:02
________________________________________
Ingen grund til at tæve Paperboy, Klumme. Han er udelukket og kan ikke svare igen.
Kommentar
Fra : Klumme
Dato : 17-08-07 12:02
________________________________________
BYBY Paperboy
Klumme - du er en led stakkel, som er afhængig af at nedgøre andre for at føle sig noget værd.
Kommentar
Fra : Klumme
Dato : 17-08-07 12:03
________________________________________Jeg ælsker osse dig Camilla
Klumme (Almindelig bruger)
Medlemsnummer : 198937
Medlemsdato : 09-12-2004
Seneste login : 17-08-2007
________________________________________
Skriv til Klumme Blacklist bruger Favorit bruger
Profil
Historik
Blackliste
Blacklistet brugere
Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 af 1
________________________________________
# Bruger Medlemsdato
1 molokyle
25-05-2003
2 mangorossa
27-01-2005
3 paperboy
22-04-2005
Molo er blevet blacklistet her hvad nytter dette så???????
Surt at være lille molo LOOL
Fra : Klumme
Vist : 220 gange
100 point
Dato : 16-08-07 23:43
________________________________________
SIdste nye stunt fra vores asociale arbejdssky psykopst, som er fyldt med løgn. Åhh jeg glemte han var Akedemiker, som han staver det, indtil Kandu belærte akademikeren at han ikke var akademiker LOOOL.
Han er skruptosset over at han i 2 artikler er beskrevet så præcist, et hans mor ville kunne kende ham med bind for øjnene, hvis hun altså ville vedkende sig den fejl familien har produceret. Hun har ret til at være flov. Nedenstående indsætter tumpen i alle tråde hvor jeg har været inde. Tjaeee så gå tiden jo med det. Tvivlede egentlig osse på, om den var i stand til at foretage sig noget mere begavet, hvilket jo viser sig at det magter den ikke.
**************************************************************
Citat
Klumme/Krummen = Skadedyr !
http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=29755
En selvbestaltet platugle:
Det er da fløjtende ligegyldigt hvad idioten kalder sig - det er da personen (Mogens) bag pseudonymet der, i øvrigt velfortjent, bliver udelukket. Så kan han da kalde sig hansandersen22, knaldhætten, eller hvad han nu finder på næste gang, det gør da ingen forskel.
http://www.kandu.dk/Spg14735.aspx
..og: Ja... jeg havde ikke andet at gi' mig til
</MOLOKYLE>
________________________________________
Favorit
Kommentar
Fra : refi
Dato : 16-08-07 23:45
________________________________________
Det er da først weekend i morgen
Kommentar
Fra : Klumme
Dato : 16-08-07 23:47
________________________________________
LOOOOOOL Du blir ved
Kommentar
Fra : refi
Dato : 16-08-07 23:49
________________________________________
Det er Duracell der gør det
Kommentar
Fra : Klumme
Dato : 16-08-07 23:53
________________________________________
JA det må være dem.... De kan bare det skidt
Kommentar
Fra : taunusanden
Dato : 16-08-07 23:53
________________________________________
Øhh.. Er der krig nu?
Kommentar
Fra : refi
Dato : 16-08-07 23:55
________________________________________
Krig ????
Der er da andre batterier end dem militæret bruger
Kommentar
Fra : Klumme
Dato : 17-08-07 00:01
________________________________________
HEHEHEHE
Nej nej. Jeg så bare at den lille selvoptagne miniaruremodel er ved at spamme alle tråde, hvorjeg har været inde. Det er bare så ynkeligt og helt nede på Blå stue plan (Med fare for at fornærme blå stue), og så fik jeg lige lyst til at jokke lidt på hans ømme tå og lave en tråd, hvor han ikke kan komme ind og svare. Hviket jeg gerne er 100 % fri for.
Så kan han sidde og skumle over det, og tænke frygtelige tanker om hvordan han skal få det spredt på Kandu, at jeg engang havde nicket Ram2.
Det piner ham af helvede til at ikke ALLE brugere øjeblikkelig black listede mig LOOOL Nå men det er jo sjovt at lege med en dværg..... dværgkastning LOOOOL
Kommentar
Fra : mangorossa
Dato : 17-08-07 00:04
________________________________________
ja, sådan er det med mænd med små penisser, de har brug for at bruge deres mandlige hormoner andetsteds..
Kommentar
Fra : iah
Dato : 17-08-07 00:22
________________________________________
det må jeg vist kigge nærmere på i morgen...
Kommentar
Fra : Klumme
Dato : 17-08-07 00:25
________________________________________
Jeg ved godt Mango at det du har mest af mellem ørerne er pik. Men jeg synes det er ret kedeligt altid at skulle ævle om pik, når du er i nærheden.
Og forretsen skal du fise af herfra. Så længe jeg uden grund er BL hos dig, så har du ikke en dyt at gøre i tråde jeg opretter. Så luft i dækkene og så herut med søster stang Baj Baj
Kommentar
Fra : refi
Dato : 17-08-07 00:26
________________________________________
Citat
ja, sådan er det med mænd med små penisser
Citat
det må jeg vist kigge nærmere på i morgen...
Kommentar
Fra : troldenesdhb
Dato : 17-08-07 08:34
________________________________________
Den eneste der overgår ham er iah.................... årets fjols de sidste 10 år. Hvis han da er så gammel!
Kommentar
Fra : chrazqx
Dato : 17-08-07 14:03
________________________________________
drop nu det mudderkastning og gør i stedet noget for at Kandu forbliver et sted hvor man kan få hjælp til sine spørgsmål..
Han kan ikke forsvare sig
humøret er nede
Fra : thyfoon
Vist : 244 gange
500 point
Dato : 16-08-07 22:48
________________________________________
trænger til at få humøret op Odense Kommunden går mig på nerverne jeg bliver stresset af dem bliver hys og ked af det
trænger til luft tak
________________________________________
Favorit
Kommentar
Fra : Klumme
Dato : 16-08-07 22:55
________________________________________
Jamen thyfoon , det er da noget værre noget med dig. Hvad er det specielt som driller, piner, generer dig ved Odense kommune??
Kommentar
Fra : molokyle
Dato : 16-08-07 23:21
________________________________________
thyfoon -> Du kan være sikker på at Klumme KUN udlukker (dårlig) luft
Klumme/Krummen = Skadedyr !
http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=29755
En selvbestaltet platugle:
Citat
Det er da fløjtende ligegyldigt hvad idioten kalder sig - det er da personen (Mogens) bag pseudonymet der, i øvrigt velfortjent, bliver udelukket. Så kan han da kalde sig hansandersen22, knaldhætten, eller hvad han nu finder på næste gang, det gør da ingen forskel.
http://www.kandu.dk/Spg14735.aspx
..men præcis hvad mener du? Er det kommunen som af spare og rationaliseringshensyn IGEN kun begunstiger de 'selvhjulpne' bedsteborgere og skider de 'svage' et hatfuld? (..med henvisning til råderum for skattelettelser og effektivisering af den offentlige sektor, under mantra'et:
Mere 'service' for de samme penge? (= nedskæringer)
Så er der kun at håbe på at det ændre sig ved et kommende folketingsvalg ..subsidiært kommunevalg.
</MOLOKYLE>
Kommentar
Fra : Klumme
Dato : 16-08-07 23:26
________________________________________
Du synes osse lige du skulle ødelægge denne tråd,. Det gør du så bare molo
Kommentar
Fra : refi
Dato : 16-08-07 23:31
________________________________________
Stem Socialdemokratisk.....
Men på eget ansvar
Kommentar
Fra : stl_s
Dato : 16-08-07 23:51
________________________________________
Thyphoon, du kan slet ikke undgå, at blive i bedre humør nu. Der er lagt op til et vaskeægte "Molo-Klumme" show. To af Kandu`s største entertainere og humørspredere , vil divertere med diverse udgydelser, af stærkt svingende kvalitet, men med høj underholdningsværdi .
Sit back and ENJOY
Kommentar
Fra : taunusanden
Dato : 16-08-07 23:56
________________________________________
Alt det offentlige skaber bøvl og makværk!! Ved ikke hvad de plager dig med, men den "fine" kommune sammenlægning har lavet bøvl for mig også
- Anden
Kommentar
Fra : Klumme
Dato : 17-08-07 00:03
________________________________________
stl_s LOOL Du er go
Kommentar
Fra : mangorossa
Dato : 17-08-07 00:07
________________________________________
Thyfoon, væn dig til det og saml en masse viden og energi..det er det eneste der duer. Viden er vejen frem, når du sæøger noget, så sæt dig ind i alle pargraffer omkring det..ellers er man dårligt hjulpet.
Kommentar
Fra : refi
Dato : 17-08-07 00:23
________________________________________
Citat
Thyfoon, væn dig til det og saml en masse viden og energi..det er det eneste der duer
Du skal da bare være gode venner med en journalist
Kommentar
Fra : ans
Dato : 17-08-07 00:39
________________________________________
thyfoon
Du skriver du trænger til luft.
Men hvad er det helt konkret, som Odense Kommune gør mod dig siden du er så nedtrykt !!!!
Kommentar
Fra : molokyle
Dato : 17-08-07 00:46
________________________________________
Jeg henholder mig blot til: Klumme/Krummen har INTET at gøre på dette board:
http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx
</MOLOKYLE>
Kommentar
Fra : molokyle
Dato : 17-08-07 01:15
________________________________________
Proxyserver ude i 'byen' eller ej !
..og med de for mig blacklistede 'smædekampagner'
..burde kandu.dk teamet træde i karakter og endnu engang bortvise disse fredsforstyrrere !
*IMHO* </MOLOKYLE>
Kommentar
Fra : Camillasmoster
Dato : 17-08-07 01:36
________________________________________
Mango har ret, Thyfoon!
Bliv stædig - bliv ved, til Kommunen alligevel finder den rigtige paragraf, men dem, de kan få "lokket" med på, at kommunen intet kan gøre, er liiige sagen for dem.
Men de er til for dig! Hvis ikke de var, fandtes de slet ikke!
Synd, at personalet er en lus mellem to negle, men kan de ikke klare det, må de vælge et andet job....
Du/vi er personalets job - så de kan bare se at deres arbejde, nå!
Moster
Kommentar
Fra : thyfoon
Dato : 17-08-07 11:37
________________________________________
mangorossa camillasmoster molokyle klumme
jeg er godt inde i paragraferne jeg har hjælpe af Dansk handicap forbund men og det er et stort MEN
Jeg er inkontines med de gener der har jeg bruger ble og nu har den sags behandler jeg har krævet at jeg går fra en mande ble til en kvinde ble den dækker ikke noget og jeg kan ikke bruge den de vil ha billeder af mig med de forskellige bleer på så de ved selvsyn kan se at den nye ikke passe de vil også ha et billede af penis så de kan se at den ikke kan bukkese ned af og sagsbehandlersn kommentar er du tager to møtrikker og noget snor så binder du dem stramt om penis og så hjælper det men ellers kan grunden være til at du vil beholde de bleer du har nu jo være at du elsker at gå med ble.
vi har også søgt andet hjælpe middle samme sted men de vil ikke svar min sagsbehander fra DHF hun rykker hun klager og sender det vider og når reg sydanmark sender klagen vider svare de heller ikke dem
den ble type jeg bruger kan jeg ude mærket få dækket på en §112 men hendes kommentar til det er så kommer alle mulige ideoder rende og kræver samme ble som dig den type ble jeg bruger koster 6kr men de de forslåre koster 1 kr (bruger ca 4-5 i døgnet) og så har kommune lavet ny inkøbs aftale der gør at de frem over kun køber bleer til kvindr og så skal mæn også bruge den de bleer jeg har nu kommer samme sted fra som kvindemodelen men den bevilling de har lavet skal jeg bruge to typer bleer hvorimod jeg kan nøjes med en type nu
det er den måde hun er på over for mig jeg har haft den sagsbehander siden det her starter det er ca 4½ år siden og vi har ikke kunne sammen hun er nedlagen over for mig og de læger hun har sendt mig til på sygehusen tror ikke på, en proffesor ej heller på min sagsbehandler de er fulde af løgn eller de ved ikke hvad de har med at gøre er hendes kommentar.
ved ikke om det giver hoved eller hale på det jeg skriver *s* men er bare så s..... frustret og møj ked af det.
Kommentar
Fra : refi
Dato : 17-08-07 12:07
________________________________________
Citat
de vil ha billeder af mig med de forskellige bleer på så de ved selvsyn kan se at den nye ikke passe de vil også ha et billede af penis så de kan se at den ikke kan bukkese ned af og sagsbehandlersn kommentar er du tager to møtrikker og noget snor så binder du dem stramt om penis og så hjælper det men ellers kan grunden være til at du vil beholde de bleer du har nu jo være at du elsker at gå med ble.
Den slags udtalelser er lige til ½ i spjældet....
Sagsbehandleren har INTET med lægeanbefalinger at gøre - de er IKKE læger..
Henvend dig til en sagsbehandler på sygehuset så skal han/hun nok sætte kommunen på plads.
Og jo - sygehuset har en sådan og de er netop specialiceret i den slags....
Citat
hun er nedlagen over for mig og de læger hun har sendt mig til på sygehusen tror ikke på, en proffesor ej heller på min sagsbehandler de er fulde af løgn eller de ved ikke hvad de har med at gøre er hendes kommentar.
Og så går du ellers DIREKTE til hendes overordnede i værste fold borgmesteren....
Hun skal hældes ud af kommenen og fratages sin "titel".....
Hun er til for dig IKKE omvendt...
Hvis din historie virkelig er som du skriver er det en sag for ombudsmand og amtslæge....
Kommentar
Fra : Camillasmoster
Dato : 17-08-07 12:16
________________________________________
refi - nemmerlig!!!
Hun skal skamme sig!!!!!
Har du talt med visitationen for hjælpemidler?
Hvad med at få fat i en journalist?
Trøstekram
Moster
Kommentar
Fra : Klumme
Dato : 17-08-07 12:18
________________________________________
Socialudvalgsformanden.....hvis det ikke er en socialborgmester. (Odense er vist magistratsstyret)
Kommentar
Fra : Klumme
Dato : 17-08-07 12:19
________________________________________
Og sørg for ALTID at have en bisidder med ved ethvert møde med den tossede kæl....
Kommentar
Fra : refi
Dato : 17-08-07 12:26
________________________________________
Citat
Og sørg for ALTID at have en bisidder med
Ja - det er VIGTIGT med et vidne....
Personen behøver hverken kende dig eller sagen - men det er selvfølgelig bedre....
Som sagt kan sygehusets socialrådgiver være behjælpelig....
Kommentar
Fra : Klumme
Dato : 17-08-07 12:28
________________________________________
Du kan osse være rådden og tage en lille båndoptager i lommen Kan ikke se sådan en skøjte har fortjent bedre
Kommentar
Fra : thyfoon
Dato : 17-08-07 12:29
________________________________________
desvære er min historie sand
fruen har hørt med hver gang men ja jeg er begyndt med en bisider jeg overvejer at kontakte en gammel ven på eb og høre om hun vil hjælp
men jeg ved ikke om jeg er for flink jeg giver dem lidt i nu ( og blver mere kørt ned)og kan jeg beholde de bleer jeg bruger gider/orker jeg ikke det medie postyr det er men de tanker kræser om at hun skal på forsiden af eb
har bare ikke kræfter til mere jeg er kørt ned
Camillasmoster hun er desvære også boss for de hjælpemidler jeg skal bruge det er i forbindelse med inkontines havde det bare være alle ander hjælpemidler så var det en anden
Kommentar
Fra : refi
Dato : 17-08-07 12:47
________________________________________
Hun kan ikke ændre på hvad en læge ordinerer - det har hun INGEN kompetance til.....
Hun kan MAKSIMALT udtale sig om det er noget kommunen dækker, men så må hun jo "hoste" op med hvorfor de ikke dækker....
Kommentar
Fra : refi
Dato : 17-08-07 12:49
________________________________________
Og er hendes begrundelse at du sagtens kan bruge andet end det der er ordineret....
Så er hun på så tynd is at det kun er vand....
Kommentar
Fra : miritdk
Dato : 17-08-07 15:07
________________________________________
hvad f***** bilder de sig ind de små skrankepaver ?????????????????
jeg er så rasende at jeg ikke kan finde ord !
Men - sad lige og tænkte på at båndoptager i lommen og i særdeleshed tilknyttet telefonen ville være en god ting her - det er IKKE ulovligt hvis der gøres opmærksom på det (og det skal huskes hver eneste gang) - Så kunne det jo være sådan en såkaldt sagsbehandler kunne flyttes væk fra den skranke hun sidder og regerer fra.
Thyfoon du skal videre op i systemet - det er dig - os - der betaler for den hjælp du skal have og ikke for manglen derpå.
off topic: jeg har kendskab til en mand der efter en hjerneblødning knap kan gå - det lidt han kan strækker ikke mere end få meter - han sad hjemme i 1½ år uden mulighed for at gå i byen selv - endsige komme til postkassen ( kun hvis der tilfældigt var nogen der kunne hjælpe udefra)- efter 1½ år fik han hjemmehjælp hver anden uge - og først nu efter over 2 år har han fået en kørestol - som han ikke kan bruge til at handle i fordi de ikke har fået sat kurv på - den vil de ikke komme med fordi han ikke har skrevet under på et spørgeskema - HAN KAN IKKE SKRIVE EFTER HJERNEBLØDNINGEN HVAD DE ER HELT KLAR OVER.
er det virkelig sådan et danmark vi ønsker os ???
Kommentar
Fra : Klumme
Dato : 17-08-07 15:14
________________________________________
Citat
Thyfoon du skal videre op i systemet - det er dig - os - der betaler for den hjælp du skal have og ikke for manglen derpå
Det er så rigtigt som skrevet, i modsætning til mange andre nasserøve, som får i hoved og røv, uden stort set at fejle noget som helst.
Det er en sand fornøjelse, at være med til at betale til personer som dig Thyfoon. |
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 18:40 |
|
Ja det er weekend og Fredag så lad os dog for h...... få renset luften heh inde på kandu og det skal være nu eller senere
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 18:56 |
|
Her var klumme også med et svar om et dødsbo
Citat Skifteretten
Fra : dr_dem Vist : 190 gange
100 point
Dato : 02-11-06 18:37
--------------------------------------------------------------------------------
Er der nogle der har prøvet og gå i skifteretten (ikke familie) før, vil gerne høre lidt meget, hvordan, hvorfor og i det hele taget.
dr.dem
--------------------------------------------------------------------------------
Favorit
Kommentar
Fra : Nordsted1
Dato : 02-11-06 18:58
--------------------------------------------------------------------------------
Hvorfor.... Skifteretten behandler, dødsboer, konkursboer, gældssaneringer, betalingsstandsninger, tvangsopløsninger, tvangsakkord og ægtefælleskifte.
Det er et helt almindeligt kontor, hvor man sidder og taler med en afsat fra dommerkontoret
--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist
Kommentar
Fra : dr_dem
Dato : 02-11-06 19:26
--------------------------------------------------------------------------------
Dette er ikke almindelig man er blevet indkaldt til et dødsbo til en person som man har kent i 10 år alene uden familie, det er det der er problemet
dr.dem
Kommentar
Fra : Nordsted1
Dato : 02-11-06 19:41
--------------------------------------------------------------------------------
dr.dem, jeg forstår ikke helt - alene uden familie - havde afdøde ingen familie?? Du står jo nok i afdødes testamente?
--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist
Accepteret svar
Fra : dova
Modtaget 100 point
Dato : 02-11-06 19:46
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.skat.dk/display.aspx?oID=133803&vID=200761
Du kan læse om proceduren i linket her, rul ned til hvor der står skifteret.
mvh dova
--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist
Kommentar
Fra : Klumme
Dato : 02-11-06 20:14
--------------------------------------------------------------------------------
[U]Citat
.....og taler med en afsat fra dommerkontoret [/U]
Ja det skulle ikke undre mig LOOL
--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist
Kommentar
Fra : dr_dem
Dato : 02-11-06 21:07
--------------------------------------------------------------------------------
Kode
dr.dem, jeg forstår ikke helt - alene uden familie - havde afdøde ingen familie?? Du står jo nok i afdødes testamente?
nej er bekendt og ingen familie er indkaldt
dr.dem
Kommentar
Fra : dova
Dato : 02-11-06 21:12
--------------------------------------------------------------------------------
Altså, nu er det jo ikke farligt at møde op i skifteretten i sådan en sag.
Nu ved jeg ikke om du har været medvirkende i at anmelde dødsfaldet til myndighederne.
Hvis du har, er det almindelig procedure, at det er den der har gjort det der indkaldes.
Og hvis ikke du har haft noget med det at gøre, ja så foreligger der jo den mulighed, at der forefindes et testamente fra afdøde, hvor du er involveret.
Men alt det får du forklaret når du kommer der ind.
mvh dova
--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist
Kommentar
Fra : dr_dem
Dato : 02-11-06 21:48
--------------------------------------------------------------------------------
Ingen familie, ingen testemente til skifteretten (der er familie men de bliver ikke indkaldt) er ene indkaldt og stod ene for begravelsen sammen med 3 bedemænd da man ikke kunne holde fire snore selv
dr.dem
og godnat for idag
Kommentar
Fra : Nordsted1
Dato : 02-11-06 22:31
--------------------------------------------------------------------------------
Et testamente kan være opbevaret i notararkivet, det betyder at testamentet ikke behøver at være i afdødes hjem, men er blevet opbevaret i et arkiv. Så mon ikke du er nævnt i et testamente?
--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist
Godkendelse af svar
Fra : dr_dem
Dato : 03-11-06 08:07
--------------------------------------------------------------------------------
Tak for svaret dova. |
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : paperboy |
Dato : 17-08-07 19:38 |
|
3773/klamme
Men I bytter nok ble
I fremstår begge som et par fjolser, der desværre er uden på rækkevidde
Nu mangler I kun den sen udviklede og temmelige naive vil.du, så er alle tumberne samlet i den samme tråd
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 19:38 |
|
Citat dr dem, jeg er i overskriften. Hvad er det lige vil mig, andet end et opkog over Paperboy promte røg ud af min smaltalk, idet jeg ikke gad personangreb? |
Retter lige lidt:
dr(.)dem, jeg er i overskriften. Hvad er det lige(du) vil mig, andet end et opkog over Paperboy promte røg ud af min smaltalk, idet jeg ikke gad person()angreb?
Og nej det har intet med paperboy og gøre det er dit sammenarbejde med klumme som kommer med nogle ubehøvlet svar en gang imellem og dem siger du bare god for. Men kik op her og se selv men husk at
Bruger Medlemsdato
1 tedd 12-02-2003
2 molokyle 25-05-2003
3 Teil 19-07-2003
4 Hm... 05-10-2003
5 BjarneD 22-12-2003
6 debilo 07-01-2004
7 moderator 24-03-2004
8 hutlihut 02-04-2004
9 arne.jakobsen 29-07-2004
10 invincible 28-09-2004
11 the.saint 01-05-2005
12 hamgeniet 16-07-2005
13 blær 13-02-2006
14 disken
er velkommen her
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 19:52 |
|
Citat Eller I er måske bare et par mindrebemidlede klaphatte |
Er det til mig eller skal du baré af med noget
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : metteto |
Dato : 17-08-07 19:53 |
|
Kan I så ikke bruge denneher tråd til at få lært at tale ordentligt til hinanden så man ikke sidder med en led smag i munden over alle de grimme udfald mod hinanden.
Det ærgrer mig tit at en tråd bliver til personangreb.
Det kan da godt være at der er "kloge-Åger" iblandt os, men der skal være plads til os alle. Og en ting er sikkert. De mennesker der bliver sat for skud oftest er også den der undervejs er kommet med flest konstruktive input til os andre.
Undskyld hvis jeg spammer din tråd, men det må være her min ærgrelse hører hjemme.
KH Mette
| |
| Kommentar Fra : paperboy |
Dato : 17-08-07 19:56 |
|
Kode Er det til mig eller skal du baré af med noget
dr.dem |
Nej det er squ da 3773/7337 og klummen, der er omtalte mindrebemidlede klaphatte.
Mette
Husk, du bestemmer SELV hvilke tråde du vil SE, er du nærtagende, så skal du nok ikke læse trådende under smalltalk
| |
| Kommentar Fra : 3773 |
Dato : 17-08-07 20:03 |
|
okay dr dem.
Lad os tage den forfra. Har tidligere i Ram-tiden haft sværdslag med samme. Dette er bilagt og vi enes udemærkes idag. Jeg render ikke rundet og leger back-up for ham, han er ikke backup for mig. Læser du en anelse i min historik, vil du se at vi har fælles uvenner. Blandt andet Arne. Senest har Molo, Teil og BjarneNul føjet sig til min liste. Men nærlæser du min liste finder du:
En hævnblacklistning (han har BL mig).
Bjarne findes med en del alias'es.
Molo med tre, Tedd ville kun ævle og ham avissnotsnæsen er kun ude i een tråd fordi han gik til frontalangreb på klumme.
Disken anser jeg for rimelig uskadelig men gav ham en BL for at våse og spamme en tråd til ukendlighed.
Men da du åbenbart har udnævnt dig selv til admin, må man jo spørge sig selv om man ikke bare skal skride? Skal sitet tegnes af Molo, Teil, Bjarne0 og dig, tror jeg ikke jeg gider deltage.
Så må jeg nøjes med at kigge fra sidelinien og se Molokyle bondefange ny brugere og afsløre disse når han føler sig trængt. Ligeledes kan han så udsprede sin sære blanding af socialisme og asociale adfærd, behørigt camoufleret som Radikal politik. Ligeledes kan jeg så følge hans selvexponering og hygge mig når han begynder at forklare om chill-faktorer for metaller (eksisterer ikke) og lyver lodret om fortid, gerninger og ejerskaber.
Teil kan uden tvivl nydes med en bunke debile svar, hvor han svarer himmelråbende åndsvagt - måske for at være sjov. Ved det ikke. Men underholdende skal det nok blive.
BjarneNul skal nok komme med en række belæringer og morsomme svar om hvor vidt køleskabe springer i luften eller ej. Og føler han trang til at høvle f. eks. på Molo, har han flere navne, som kan bruges f. eks hvis Molo skal kaldes misbruger, og lignende artigheder. Ellers vil han nok himle lidt om blacklist´ningens ulyksagligheder (selvom han selv har været flittig bruger), eller det forkastliglige i dobbeltprofiler?!?!?!?
Næh, kan i hygge jer! Tømmer bøtten og skrider. Dette er tidsspilde.
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 20:08 |
|
Citat Husk, du bestemmer SELV hvilke tråde du vil SE, er du nærtagende, så skal du nok ikke læse trådende under smalltalk |
Mette må ligen se hvad hun har lyst til, også her.
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 20:15 |
|
Jamen kære 3773
Hvis du kikker i min historik har jeg ingen, selv om der er mange der generer mig, og det gør mig ikke en s....
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 20:32 |
|
Jeg kender kun de herre eller damer herinde fra og har åbenbart mange fjender, men har aldrig blacklistet dem, og kunne ikke finde på det. Og du vil altid kunne svare på mine spørgsmål på lige fod med andre, og jeg skal nok svare tilbage til dig, hvis jeg syntes du er ubehøvlet, men blackliste dig "NEJ"
Jeg er altid glad nogle gange er jeg mindre glad
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 20:48 |
|
Ja og jeg forstår ikke, hvorfor klumme ikke kommer ind her og forsvare sig også, du står jo som nr.2
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 17-08-07 20:52 |
|
Forsvare LOOL
Nej du Dr. Der er brugere på Kandu der er så (&%#¤%%=)((&¤"? at jeg ikke gider spilde tid på dem. Og forøvrigt er der INTET at forsvare
| |
| Kommentar Fra : 3773 |
Dato : 17-08-07 20:56 |
|
Nevermind..........Jeg slås fint for mig selv!
Men ec's pive-tråd med kandu's snarlige undergang er måske ikke så dum endda. Hvorfor hjælpe, når takken er utaknemmelighed, dumsmarte snotsvar eller at man skal svines til med at være Piansist, skattesnyder og idiot.
| |
| Kommentar Fra : 3773 |
Dato : 17-08-07 20:58 |
|
Dav Klumme, gamle slagsbror........
Se hvad du har lavet??? Nu er jeg sgu bon-kammerat (eller var det bong???) med dig. Utroligt hvad man skal have skudt i skoene. Nu er det sgu forbudt at kunne tåle dig iflg moderatorerne. Ejheller må man holde meget lidt af dem du heller ikke bryder dig specielt om! Fedt hva'?
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 21:01 |
|
Citat Forsvare LOOL
Nej du Dr. Der er brugere på Kandu der er så (&%#¤%%=)((&¤"? at jeg ikke gider spilde tid på dem. Og forøvrigt er der INTET at forsvare |
Retter lige lidt
Forsvare LOOL
Nej du (d)r.(d)e(m) er brugere på Kandu der er så (&%#¤%%=)((&¤"?Oversat (bandeord)((og er =" at jeg ikke gider spilde tid på dem. Og forøvrigt er der INTET at forsvare
Og nej det havde jeg heller ikke forventet af dig
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 21:09 |
|
Nææ jeg skyder på nogle der gik forkert i byen idag syntes jeg, og så er det sådan er det lykkes?????
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : paperboy |
Dato : 17-08-07 21:14 |
|
Fordi Kim er en latterlig kylling bork bork bork, der ikke tør sige noget som helt i tråde, som han ikke selv har oprettet.
Det viser jo blot hans mindreværdsproblemer, at han ikke kan svare for sig, men føler sig nødsaget til at oprette svinetråde, og så udelukke dem der skal svines til. Hvor madigt !!!!! LOL
Han nu får hjælp af den særdeles underbemidlede klaphat 3773/7337/flash77 mv. udstiller blot fjolsernes inkompetence, og de mangler nu kun, den meget naive vil.du, så er trekløveret af dumhed samlet.
| |
| Kommentar Fra : 3773 |
Dato : 17-08-07 21:17 |
|
og smarte
...find lige citatet hvor jeg laver ballade????+ Næh vel?!?! Jeg udelukkede papihovedet fordi han ville ævle. Sy
Stoppede Klumme og Camillamoster fordi jeg ikke gad ballade. Vil du venligst angive det modsatte!
| |
| Accepteret svar Fra : e.c | Modtaget 500 point Dato : 17-08-07 21:17 |
|
3773 - det er nu ikke nogen pivetråd jeg lavede, men dyb ærgelse over, at der der gå's efter manden og ikke efter bolden.
Du er nu ikke så slem som du måske føler dig skæld ud som. Det er bare synd at du tilsyneladende har ladet dig rulle med.
Hvis der hoppes ind i et spørgsmål (uden overhovedet at deltage i selve spørgsmålet) for bare at klantre en 3. kandubruger, som ydermere slet ikke er deltagende i dette spørgsmål. Så syntes jeg det er for meget. Og derfor lavede jeg dette tip:
http://www.kandu.dk/Tip15450.aspx (ej møntet på dig 3773)
Dette tip har faktisk været aktuelt lige siden.
Ps. Vi kommer til at savne din store viden om køleanlæg.
Emesen/Eyvind/e.c
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 21:28 |
|
Citat Du er nu ikke så slem som du måske føler dig skæld ud som. |
Jeg skælder ikke ud, jeg spørger i min tråd "klumme 3773 hvordan ender det"
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 21:33 |
|
Citat Kommentar
Fra : dr_dem
Dato : 17-08-07 18:40
--------------------------------------------------------------------------------
Ja det er weekend og Fredag så lad os dog for h...... få renset luften her inde på kandu og det skal være nu eller senere
dr.dem |
Det har du/I ikke set
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : paperboy |
Dato : 17-08-07 21:40 |
|
Lille Kim
Kode --------------------------------------------------------------------------------
Vi er dem de andre ikke må lege med tra lalalalala |
Jo, men du tør IKKE bork bork bork
3773/7337/flash77
Der er mange før dig der har braldret op med at stoppe, de er her squ endnu. Lur mig om ikke også du bliver hængende, men du foventer måske et kor af personer, der vil ha dig til at blive. Så skal du vide,
du vil IKKE blive SAVNET,
men du er jo en mindrebemdilet klaphat, så du bliver hængede...... fjols. For god ordenssnkyld skal jeg nok følge op på dine profiler
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 21:40 |
|
Nu var det mine ord, og ingens andre, og du startede en tråd idag og ikke klumme, du lukkede tråden fordi du var mindre glad , det er jeg da ked af.
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 21:44 |
| | |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 21:46 |
|
Citat Du godeste papirhat. Du tror jeg er flash? Ikke nok med at du åbenlyst er et dumt svin, er du guddødemig også noget det dummeste LOOOOL Skvadderhovede. Glæder mig vildt til at se dig komme galt afsted. Der er sgu alligevel nogen der overgår Arne........ |
Det er godt kom ud med det og af med det
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 21:55 |
|
Ja lige som alle de tråde som jeg har startet for sjov sluttede i lort (nogle af dem) bare kik i min historik så jeg har ikke ondt af dig så nogle skal det gå ud over bla. dig og mig, og det kan vi alle lærer noget af.
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : paperboy |
Dato : 17-08-07 22:04 |
|
R I P 3773
Jeg kan se du øver dig i alle tillægsordene, men du er og bliver et skvat.
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 22:17 |
|
Citat R I P 3773
Jeg kan se du øver dig i alle tillægsordene, men du er og bliver etskvat. |
NEJ paperboy jeg har ikke tænkt mig og blackliste dig, men din tale er uhøvisk, og skal så lige vise dig dette:
http://kandu.dk/rules.aspx
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : 3773 |
Dato : 17-08-07 22:19 |
|
Jaja lille avisdreng...... Men du er klart en af de smarte hva' ??? Flash? Vildu? Sig mig har du røget noget forbudt din lille idiot???? Har sagt til dig, du ikke skal modtage mærkelig krøllede cigaretter fra sære fremmede mænd!
......................utroligt, troede sgu ikke noget kunne tangere Arne, men du klarer dig fint Paperboy.
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 22:23 |
| | |
| Kommentar Fra : paperboy |
Dato : 17-08-07 22:31 |
|
Dr
At jeg mener at 3773/7337 er et skvat af en underbemidlet klaphat, der kagler sammen med klammekyllingen, det er bestemt ikke uhøvisk, det er den rene og skinbarlige sandhed. Desværre, men hva efter fjolsets egne ord, så er han væk i morgen ....... LOOOOOOOOOOOOOOOL
| |
| Kommentar Fra : paperboy |
Dato : 17-08-07 22:38 |
|
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL 3773
Det er længe siden du har gentaget dit tips om nem lygtekontrol igen igen igen.
Jeg synes, du skal gøre det iaften, inden du forsvinder herfra kandu.
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 22:41 |
|
Citat Dr
At jeg mener at 3773/7337 er et skvat af en underbemidlet klaphat, der kagler sammen med klammekyllingen, det er bestemt ikke uhøvisk, det er den rene og skinbarlige sandhed. Desværre, men hva efter fjolsets egne ord, så er han væk i morgen ....... LOOOOOOOOOOOOOOOL |
Retter lige:
(d)r(.dem)
At jeg mener at 3773/7337 er et skvat af en underbemidlet klaphat, der kagler sammen med klamme()kyllingen, det er bestemt ikke uhøvisk, det er den rene og skinbarlige sandhed. Desværre, men hva(d) efter fjolsets egne ord, så er han væk i morgen ....... LOOOOOOOOOOOOOOOL
Jaaaa kan se at du er meget mindre glad idag
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : dr_dem |
Dato : 17-08-07 22:47 |
|
OK kan du sige en, to, tre, fire, fem, seks, syv, otte, ni og ti
dr.dem
| |
| Kommentar Fra : BjornJ |
Dato : 17-08-07 23:02 |
|
Ja men dog!
Hvad går det hele ud på?
Har forgæves prøvet at finde ud af hvad der skænte om, er der nogen af deltagerne der kan huske det?
Eller er det bare en konkurence i uforsakmmetheder?
Bjørn
| |
| Godkendelse af svar Fra : dr_dem |
Dato : 18-08-07 07:59 |
| | |
| Kommentar Fra : vaxen |
Dato : 18-08-07 08:29 |
|
Ihhh, hvor I hygger!!!
Sjovt nok bringer tråden mig lige tilbage til femte klasse, hvor kønshormonerne begynder at rase og ingen er ved deres tankers fulde brug.
Og så lige et glimt fra børnehaveklassen, hvor de bedste argumenter er: Du er dum. Nej DU er dum. Nej, det er DIG der er dum. Næ, for du begyndte. Næ det var DIG der begyndte. Næ DET var det ikke, det var DIG...... Heldigvis er der nogle kompetente folk i en børnehaveklasse, der kan udrede disse uendelige skærmydsler... Det er ser ud til at knibe på Kandu...
SELVSVING!
Vaxen
| |
| Kommentar Fra : yearhouse |
Dato : 18-08-07 09:00 |
| | |
|
Citat jaahhhhh sikke sjovt.... Haaaa Haaaa. Og så er du så også Papirhatten og bruger den latterlige profil på bedste Bjarneske måde når du skal uddele lussinger? Nej hvor jeg griner! Men er der noget selvransagelse her?? Næhhhh du, imorgen farer BjarneNul frem med løftet skolemesterfinger. Skal han svine een til, bruger han et andet login. Dernæst laver han et tip om blacklistningens ulyksligheder og til sidst et om det forkastelige i dobbeltprofiler. Teil skriver ti ubehøvlede ligegyldige startkommentarer. Han blacklistetes af endnu tre brugere, og spekulerer sig derfor helt grøn over hvordan han nu skal hævne sig og oppiske en hadestemning. Som vanligt uden den store opbakning. Molokyle får blandt andet en tråd der drejede sig om Tyotaers donkrafte til at dreje sig om ....MOLOKYLE. Klumme tæver ham. Klumme får ballade med mosterklubben og EC. Herefter kan Molo i 10 på hinanden løbende indlæg bevise, vha stærkt pålidelig dokumentation fra blandt andet politiken, at Mærsk Mckinney Møller personligt er skyld i Molokyles hæmorider. Mirit skriver for en gangs skyld et tip. Hendes datter forsøger atter med en gratis reklame for sig selv men snuppes af ordensmagten i form af Ans...... Molo når at antyde endnu privat viden om en anden kandu.
åårhhh ja endnu en dag på kandu |
Det er simpelthen den mest rammende, og mest morsomme analyse jeg til dato har læst..
"en dag på kandu" smukt formuleret - og så er analysen endda korrekt...
| |
|
Citat Jeg er nu stadig lidt i tvivl om fridaflip stadig er på Kandu |
Jamen nu lider du jo heller ikke ligefrem af intellektuel overophedning - så det undrer mig såmænd ikke spor..
| |
|
Citat "intellektuel overophedning" aner jeg ikke endgang hvad betyder |
Næ, det havde jeg heller ikke regnet med..
Tillykke e.c. Din personlighedstest er kommet tilbage - og du er IKKE Einstein..
| |
| Kommentar Fra : e.c |
Dato : 05-11-07 21:23 |
|
Næe det er jeg vel ikke - og jeg kender heller ikke nogen som bare nærmer sig.
Men der er mange mindreværdskomplekser, som slår om sig med flotte ord, for at skjule deres eget manglende selvværd.
Det er noget jeg har fået fortalt af en småbørnspædagog - elementært sagde vedkommende.
Nå - men det er jo ikke dig jeg taler om............. bare en betragtning i al almindelihed.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|