/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Pc'er
#NavnPoint
Klaudi 48441
o.v.n. 40523
refi 29114
Fijala 19253
molokyle 16243
webnoob 14995
Brassovit.. 12863
peet49 11383
EXTERMINA.. 10755
10  severino 10622
Jubiiii det utrolige skete..
Fra : timeglas
Vist : 656 gange
100 point
Dato : 21-06-07 16:06

Efter at have ventet på information og svar/tilbagemelding i over 1 måned, skete det utrolige. Jeg har fået en check som erstatning for den Medion bærbar computer som gik tabt i konkursen, så nu er jeg bare lykkelig.
Skal ud og have indkøbt en ny, men det bliver nok ikke en medion fra ALDI. Been there done that.

Og tænker på alle de personer der har penge i klemme hos ALFAVIEW. Håber snart at politikerne kigger på lovgivningen, så det ikke er kunderne der sidder tilbage som gidsler.

mvh timeglas

 
 
Kommentar
Fra : chicapigen


Dato : 21-06-07 16:11

iiiihh det er da godt at høre at du har fået dine penge igen, et stort tillykke med det



venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : timeglas


Dato : 21-06-07 16:12

Tak skal du have. Kan næsten ikke få hænderne ned igen. Det kan åbenbart godt betale sig at klage og blive ved. Har en kollega der nu sidder med samme problem. Hun nåede dog ikke at sende den til konkursselskabet, men nu sidder hun med en defekt bærbar og tør ikke sende den afsted.

mvh timeglas

Kommentar
Fra : Bille1948


Dato : 21-06-07 17:07

Det har jo intet med Aldi eller Medion at gøre, at du kom "i klemme".

Det var jo fordi reparatøren gik konkurs.

Hvor kom checken fra?

Til hende, der sidder med en defekt bærbar, find dog ud af, hvem Medion fremover får repareret hos, og send den derhen.

Kommentar
Fra : refi


Dato : 21-06-07 17:18

Citat
men det bliver nok ikke en medion fra ALDI. Been there done that.


Do it again

Ingen af dem har skyld i situationen og en ny support er sikkert alledrede i hus......

Så "tæv ikke direktøren" når det var "kaffedamen" der lavede fejlen......

Servicen fejler jo tilsyneladende IKKE noget - Hatten af for det.....

Vis tillid

Kommentar
Fra : dior


Dato : 21-06-07 18:37

Super dejligt for dig,tillykke med det
Din veninde kan evt. kontakte forbrugerklagenævnet.Det er nemt at finde på nettet.
Hej igen,og hav en god aften

Kommentar
Fra : Fijala


Dato : 21-06-07 18:48

Tillykke med din lille sejr eller er den stor

Hjælp lige din kollega med hendes problem om hvor de nu får repareret, så vil hun jo blive lige så jublende glad som du. Det er jo dejligt at du ikke bare gav op for det ville de fleste jo gøre.

Hatten af for dig

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard


Dato : 21-06-07 19:09

Du har fået hvad du har krav på og tillykke med det. Men at du ud fra det konkludere at så ønsker du ikke at handle der mere forekommer noget uforståeligt.

VH

Kommentar
Fra : e.c


Dato : 21-06-07 19:19

- men køb nu et sted hvor de har service i højsædet ligesom Medion/Aldi.
Det ville jo være ærgeligt at miste den fine check.
Et nedbrud hos et servicefirma og du får penge tilbage viser jo at Medion/Aldi er et regulært firma at handle med.
Jeg har købt lidt forskelligt hos Aldi af mærket Blue Tinum, og både byttet tilbageleveret uden problemer.
Jeg vil stadig købe hos Aldi.


Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 22-06-07 11:22
Godkendelse af svar
Fra : timeglas


Dato : 22-06-07 11:58

Tak for svaret Nordsted1. Godt at se at de endelig er begyndt at skrive om det. Information er jo desværre ikke det de har været bedst til (Medion + ALDI)

mvh timeglas

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste