|
| CableTalk Fra : klanger | Vist : 609 gange 100 point Dato : 26-05-07 21:03 |
|
Er den heldige ejer af CableTalk fra TDC...
Har været inde på deres sider for at finde hjælp, men....
Når man ringer mit IP nummer op får man beskeden...nummeret eksisterer ikke..!!!!!!
Er der andre der har problemer med CableTalk i øjeblikket?
Er der evt. en der har en idé hvor fejlen ligger......selv er jeg ret sikker på et fejlen ligger hos TDC, og så man jo bare vente på de står op i morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men denne vej var da lige et forsøg værd!
Og i kan jo ikke sidde ved pinsefrokosten hele dagen...
| |
| Kommentar Fra : klanger |
Dato : 26-05-07 22:14 |
| | |
| Kommentar Fra : klanger |
Dato : 27-05-07 08:47 |
|
Jo jeg mener at have tjekket alt på deres sider...så er spændt på hvad forklaringen er når (hvis) jeg får fat i dem her i formiddag..!
Og så hedder det altså ikke Cabel Talk...Severino.....så frokosten har åbenbart været god???
| |
| Kommentar Fra : klanger |
Dato : 27-05-07 10:30 |
|
Til orientering:
Så har jeg haft fat i TDC CableTalk support............og de fandt fejlen...men...
De fortalte at det skyldtes en fejl med porteringen..altså da jeg skiftede fra et tidligere IP telefoni selskab og valgte at beholde det "gamle" nummer porterer man mellem selskaberne, og det har så virket i flere måneder....men er fejlen NU!
Og nu kommer den bedste (værste)...TDC har ikke en medarbejder på arbejde der kan ordne dette problem nu...og må (siger de) vente til tirsdag....!!!!!!!
SERVICE er åbenbart en "by i Rusland" for TDC...og hvad gør man når man er "tvunget" ind i selskabet igennem ens boligforening?
Jeg må indrømme at jeg er men hvad hjælper det......klage ja men til hvem? Og jeg får jo ikke forbindelse til omverdenen via CableTalk før af den grund, åbenbart...!!!!!!!!!!!!!!!
Men go' pinse til alle jer derude.....
Er der et sted på nettet hvor man kan komme af med sin vrede?????
| |
| Kommentar Fra : klanger |
Dato : 29-05-07 15:31 |
|
Ja i må undskylde jeg skriver igen, men..............
I dag tirsdag efter 3 dage uden telefon, stadig ikke sket en ski..
TDC Cable Support siger "bare" det er en porteringsfejl og skal skrive rundt!!!! til alle selskaber først, og så skal disse selskaber vende tilbage..... ved ikke hvad selskaber de mener...!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men vi må håbe DE har forstand på telefoni......
Og min telefon...ja død....mon ikke man skulle skifte abonement, nå det kan jeg jo ikke...
Til orientering blev mit nummer porteret fra Telsome over til TDC for over et halvt år siden...så det er jo ikke et rigtigt TDC nummer, sååååååååååååå mon der ligger noget begravet der, nå nej TDC slår jeg meget på der gode service...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| |
| Godkendelse af svar Fra : klanger |
Dato : 09-06-07 07:43 |
|
Tak for svaret severino. Du får sg'u pointene, for det du støttede mig i min arrighed over TDC...!!!
Og når nu konen ikke gad høre på mig mere...!!!!!
De har nu efter 14 dage fundet fejlen.............!!!!!!!!!!!!
Kan dog ikke få at vide, hvad fejlen skyldtes....men en supporter "fristede" sig til, at sige at en nok havde trykket på den rigtige knap...!
Men nu har jeg da min telefonlinie igen, og skal jo nok ikke forvente den store kompentation fra TDC p.g.a manglende telefon i 14 dage....!!!!!!
Go' weekend
| |
| Kommentar Fra : klanger |
Dato : 26-08-07 11:58 |
|
Hej
Godt nok et gammelt indlæg, men......
Jeg bliver nødt til, at fortælle om TDC endog meget fine service i denne "sag"
Modtog fornylig en pakke med posten og kunne ikke umiddelbart se hvor pakken kom fra....
Stor var min overraskelse da jeg åbnede pakken og der var 2 fl. rødvin og et kort fra TDC med en undskyldning på behandlingen af mit CableTalk problem...
Nu bare nysgerrig...er der andre der har haft samme oplevelse med TDC...jeg havde i hvertfald ikke hørt om tidligere tilfælde!
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|