Superpoint : 30

Medlemsdato : 18-03-2007
Seneste login : 30-03-2008
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Velkommen til min profil
Jeg bor på frederiksberg hvor jeg har mit virke fra.
som består af et firma der levere maler og murerarbejde.
Og det er selve håndværket,møde kunder og levere et tilfredstillende arbejde der driver mig.

Det er også herfra jeg får mine midler til arbejde med det der vitterlig har min interresse.Nemlig at gøre og være noget for andre.Andet ind lige være optaget af sine egne behov.
Bla:det vil jeg godt bringe videre.?Hvorfor fordi vi er så optaget af vores titler,og status og hvad vi kan rage til os.Men sandheden er at det ik er noget værd og at vi ik eje noget af det.
Heller kan man finde sit selvværd og tro på sig selv her.Man kan nærmere gemme sig bag det el flygte i,el værre hævde sig søge gøre sig bedre overfor andre.Men der er heldigvis nogen der gennemskuer dette.(Ja det var en lang smøre men det fortæller hvem jeg er/el kan finde heri)

Jeg har en hund der er franskog en kæreste der er dansk.sfm.
Jeg tager ik livet for givet.Jeg er ik hellig heller ik god el bedre jeg er det jeg ønsker at være og søger følge det hver eneste dag.jeg er en synder men for bedrage mig selv falder jeg ik for mere.
Finder jeg mig selv i bære nag el dømme andre ved jeg at det ik er retfærdigt at jeg er problemet og det er der frihed i.for så behøver jeg ik være fordømt være mismodig.men fri til være glad og bruge livet.

Citat
Ord er som liv og føde vi er fyldt med det.Og alt du ser omkring dig er skabt ved ord.Ord du itanke og hjerte har,fylder dig med el handler og skaber udfra.Så nå du nu ved dette er sandhed.Hvad er du så fyldt med!ser du det!hører du det!.

Har du tænkt over hvorfor noget reagere voldsomt/fare op el værre.Hvis de får en kommentarer som!Hej hør her du er en idiot.Hvis du ved du ik er en idiot hvorfor så reagerer på det og oveni lade andre styre dig.Se du kan gøre meget med ord ja ødelægge en hel dag for nogen.Så ord har langt større betydning ind vi lige går klar over.Men bruger flittigt.s

mvh grc