Medlemsnummer : 253187
Superpoint : 295

Medlemsdato : 19-07-2006
Seneste login : 19-12-2016
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Stud. pirat . Mor og Mormor.Meget andet.
Sej sild. Vild med hav, heste og mennesker, der véd, hvad de laver.
Har en del styr på positiv heksekunst fra naturen, hvis det sku være...
Ser ikke idéen i at spise nogen, der kunne have blevet ens trofaste ven.
Forsøger at være et ordentligt menneske.
Er ikke så svært kedelig, at det gør noget.
Nu har jeg søreme fået akvarie - hjææælp ! Hm..fiskene er løbet deres vej...

Til de der har læst mit indlæg om alkoholisme under samliv...tips og tricks...alkohol..

Vil du satse på kærligheden, kan det koste dyrt.

Fortryde ?

Nej !
Absolut ikke !

Denne erfaring, disse ekstatiske øjeblikke - som kostede så uendeligt dyrt

Gav mig adgang til et nyt liv !