Kribensis og Gule Kongecichlider
Fra : Jesper Bohmann

Dato : 13-11-01 21:06

Hvad temp skal man helst have dem på hvis man skal have dem til at
yngle?

Nu siger nogle af jer nok at de vil kryds yngle, mens andre siger det
modsatte, så bare helt rolig, det ER med vilje at de går i samme
akvarie, og det er for at finde ud af om de VITTERLIG krydsyngler
eller ej (privat experiment) gider ikke uvisheden om de gør det eller
ej, for alle og enhver har deres egen mening om sagen.

Hvis i vil kende deres rigtige navner er de:

Gul Kongecichlide = Pelvicachromis taeniatus"kienke"
Kribensis = Pelvicachromis pulcher "Super red"

Mvh.
Jesper

Fra : KIM POULSEN

Dato : 14-11-01 20:40

Mine kribensis er overordentlig ynglevillige ved 27 grader. Husk et stort
udvalg af mulige ynglehuler så de selv kan vælge.
Hilsen Kim.