Goof i I Kina Spiser de Hunde [SPOILER]
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 13-11-01 20:17

Er det muligt hvis Vuk er her ulovligt i landet, at han så kan få kørekort?

Jesper

Fra : Martin Helbo

Dato : 13-11-01 20:27

> Er det muligt hvis Vuk er her ulovligt i landet, at han så kan få
kørekort?

Hvem siger han har kørekort. Harald lader ikke til at have den helt store
respekt for systemet.

/Martin

Fra : Martin Møller

Dato : 13-11-01 20:30

> Er det muligt hvis Vuk er her ulovligt i landet, at han så kan få
kørekort?

> Jesper

Hmm. Hvordan kan man overhovedet tænke på om manden har kørekort, når han
kører som en brækket arm (hvilket han også får senere i filmen...) ?

Fra : Jakob Madsen

Dato : 13-11-01 21:05

De siger da i starten at han lige har fået kørekort, det er derfor han er
blevet sendt på grønttorvet, han skal øve sig!

Fra : Sogaard

Dato : 13-11-01 21:22

> De siger da i starten at han lige har fået kørekort, det er derfor han er
> blevet sendt på grønttorvet, han skal øve sig!

Det er vel falsk så ^^

Fra : Thïngmand

Dato : 14-11-01 09:44

En anden lille fejl jeg lagde mærke til:

I starten ved forteksterne, hvor de ligger og sover, står vækkeuret på 6:45
hele tiden - minsandten om det ikke også ringer mens at klokken er 6:45!

Det er det første vækkeur jeg har set, hvor man kan sætte det til at ringe
på sekundet

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 15-11-01 13:24

"Thïngmand" <michael@thingmand.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det er det første vækkeur jeg har set, hvor man kan sætte det til at ringe

Den er nu ikek så slem.. Mit vækkeur, ringer nu først 10-20 sekunder efter
uret er skiftet til det tidspunkt jeg beder den om at ringe på...

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 14-11-01 14:40

"Jesper Nielsen" <jesniel@mail.dk> writes:

> Er det muligt hvis Vuk er her ulovligt i landet, at han så kan få kørekort?

Hvis politiet fik fat i ham, havde han vist stoerre problemer end et
manglende koerekort :)

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 14-11-01 19:28

Før eller efter Søndermarken?

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 14-11-01 23:36

Jesper Nielsen skrev:

> Før eller efter Søndermarken?

Hvad *er* Søndermarken egentlig for noget? Vi, der bor i provinsen,
kunne da godt grine med under filmen, men mangler vel alligevel lidt
detaljer?

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Mathias Enevoldsen

Dato : 14-11-01 23:42

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote:

> Hvad *er* Søndermarken egentlig for noget? Vi, der bor i provinsen,
> kunne da godt grine med under filmen, men mangler vel alligevel lidt
> detaljer?

Det er ikke meget, meeen:

http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0006/47/23/cs2.html

--
/mathias

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-11-01 23:44

Hej!

Mathias Enevoldsen wrote:

> Det er ikke meget, meeen:
>
> http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0006/47/23/cs2.html

Det var PRÆCIS det link jeg ville poste just nu! Søgte på Google med
"søndermarken københavn" :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Mathias Enevoldsen

Dato : 14-11-01 23:48

"Kim Voss Schrader" <schrader@kampsax.dtu.dk> wrote

> Det var PRÆCIS det link jeg ville poste just nu! Søgte på Google med
> "søndermarken københavn" :)

Hvad tror du ikke jeg gjorde?

Som der er blevet sagt mange gange herinde: "google er din ven"

--
/mathias

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-11-01 23:53

Hej!

Mathias Enevoldsen wrote:

> Hvad tror du ikke jeg gjorde?

Sikkert præcis det samme :)

> Som der er blevet sagt mange gange herinde: "google er din ven"

Nemlig. Har brugt Google i laang tid nu og den spiller max :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : nikolaj borg

Dato : 15-11-01 10:03

"Mathias Enevoldsen" <enevoldsen@runbox.com> wrote in message
> Som der er blevet sagt mange gange herinde: "google er din ven"

Men måske skulle vi overveje at få os nogle flere venner, så vi ikke alle
finder de samme svar

/Nikolaj

Fra : Mathias Enevoldsen

Dato : 15-11-01 10:50

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote in message

> Men måske skulle vi overveje at få os nogle flere venner, så vi ikke alle
> finder de samme svar

Jeg har alle de venner jeg har brug for:

1. Google
2. Min højre hånd
3. Et pornoblad

/mathias

PS: jeg er ikke en syg stodder....

Fra : Peter Westh

Dato : 15-11-01 11:23

> Jeg har alle de venner jeg har brug for:

Øh, du mangler da:

4. Køkkenrulle

/P

Fra : Jens Thomsen

Dato : 15-11-01 11:42

"Peter Westh" <pwesth@hum.ku.dk> skrev i en meddelelse
> "Mathias Enevoldsen" <enevoldsen@runbox.com> wrote in message
>
> Øh, du mangler da:
>
> 4. Køkkenrulle

Hvad skal man med det? Hvis man alligevel ikke går udenfor en dør, så varmer
det jo alt sammen...

MVH
Jens "Ja, ok, jeg synes også selv, den var ulækker" Thomsen.

Fra : Peter Westh

Dato : 15-11-01 11:54

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> wrote in message
> Hvad skal man med det? Hvis man alligevel ikke går udenfor en dør, så
varmer
> det jo alt sammen...

Ikke ret længe....

/P

Fra : Mathias Enevoldsen

Dato : 15-11-01 12:13

"Peter Westh" <pwesth@hum.ku.dk> wrote in message

> Øh, du mangler da:
>
> 4. Køkkenrulle

Nej faktisk ikke, erfaringen viser mig at jeg kan bruge punkt 3 til det
samme som jeg går udfra at du vil bruge punkt 4 til....

--
/mathias

Ps: Jeg er stadig ikke en syg stodder

Fra : Peter Westh

Dato : 15-11-01 14:13

> Nej faktisk ikke, erfaringen viser mig at jeg kan bruge punkt 3 til det
> samme som jeg går udfra at du vil bruge punkt 4 til....

Jaah, men jeg synes at ens yndlingsopslag har det med - du ved - papiret går
i stykker når man prøver at få sideren fra hinanden.

/P

(som heller ikke er en syg stodder)

Fra : Mathias Enevoldsen

Dato : 15-11-01 14:24

> Jaah, men jeg synes at ens yndlingsopslag har det med - du ved - papiret
går
> i stykker når man prøver at få sideren fra hinanden.

Nåhhh - det er derfor - så må jeg nok ud og investere i en kæreste så jeg
slipper for at vansire min yndlingslitteratur....

--
/mathias

Fra : Mathias Enevoldsen

Dato : 15-11-01 14:26

Det kunne være vi skulle flytte denne diskussion over i
news:dk.perverse.stoddere ??

--
/mathias

Fra : Peter Westh

Dato : 15-11-01 14:37

> Det kunne være vi skulle flytte denne diskussion over i
> news:dk.perverse.stoddere ??

Hæ, jeg synes du skrev at du ikke var en syg stodder, så hvad skulle vi der?

Over and out.

/P

Fra : Peter Westh

Dato : 15-11-01 15:07

> "Mathias Enevoldsen" <enevoldsen@runbox.com> wrote in message
>
> Hæ, jeg synes du skrev at du ikke var en syg stodder, så hvad skulle vi
der?

Hvad skal man iøvrigt også med pornoblade, nu da Google også har fået en
billedsøgningsfunktion?

/P

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 15-11-01 15:42

Mathias Enevoldsen skrev:

> http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0006/47/23/cs2.html

Tusind tak. Det svarer vist til Kildeparken, hvis man kommer fra
Aalborg. Der sker også skumle ting og sager efter mørkets frembrud ...

Fra : Peter Westh

Dato : 15-11-01 15:44

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote in message

> Tusind tak. Det svarer vist til Kildeparken, hvis man kommer fra
> Aalborg. Der sker også skumle ting og sager efter mørkets frembrud ...

Filmen er meget sjov at se, når man er lokalkendt. Store dele af de udendørs
scener er optaget på Bryggen. Blandt andet er der en scene, hvor Arild og
hans bror taler sammen i bilen. Hver gang kameraet skifter, kan man se i
baggrunden at man er et nyt sted; bilen hopper frem og tilbage på
Snorresgade.

Iøvrigt ville det have været betydeligt nemmere at grave ligene ned på
fælleden.

/p

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-11-01 15:53

"Peter Westh" <htsewp@hum.ku.dk> writes:

> [...]
> hans bror taler sammen i bilen. Hver gang kameraet skifter, kan man se i
> baggrunden at man er et nyt sted; bilen hopper frem og tilbage på

Det er endnu mere spøjst i Russian Pizza Blues - jeg er _ret_ sikker
på, at de ligger og kører frem og tilbage på Strøget.

--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 15-11-01 16:44

Fra : Mads Pedersen

Dato : 15-11-01 21:51

"Magnus Dreyer" <dinsdale@diku.dk> skrev i en meddelelse

> I busturen fra lufthavnen kan jeg huske, at det er Amagerbrogade. Men det
> er tydeligt, at scenen er optaget og flere kørsler, for rækkenfølgen af
> butikkerne passe ikke.

Nu er det efterhånden mange år siden jeg så RPB, men så vidt jeg husker er
der også noget med at den ene bror skal med en bus til lufthavnen. Bussen
kører på et tidspunkt gennem tunellen under Bellahøj....i retning _ud_ af
byen. Det må da vist være den nærmeste omvej til Kastrup

Der er så vidt jeg husker også noget med at bilscenerne tilsyneladende er
optaget i lettere omskifteligt vejr : nogle gange under en og samme køretur
er der regndråber på forruden, andre gange er ruden tør som en sandstorm i
Sahara.

Mvh Mads - der var _vildt_ begejstret over RPB efter at have set den i
biffen - og blev dybt skuffet over filmen da den blev sendt i TV som en
mini-serie i to dele....

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-11-01 22:06

"Mads Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> writes:

> Mvh Mads - der var _vildt_ begejstret over RPB efter at have set den i
> biffen - og blev dybt skuffet over filmen da den blev sendt i TV som en
> mini-serie i to dele....

Den der rædsomme krysklipning mellem de forskellige historier dræbte
alt.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm so glad to see you, Son of Homo Habilis, and
The RockBear. ((^)) Daughter of Australopithecus Afarensis!" cried Bill.

Fra : Morten Fix

Dato : 15-11-01 17:37

"Jesper Nielsen" <jesniel@mail.dk> wrote in message
> Er det muligt hvis Vuk er her ulovligt i landet, at han så kan få
kørekort?

Et goof der generer mig mere er "actionscenen" hvor Vuk i Volvoen flyver ind
i en lang række af biler.
Eksplosionerne er nemlig hele tiden foran volvoen med et par biler eller
tre.

Men så vidt jeg har forstået har de kun haft råd til at lave scenen en gang,
så den er kommet med i filmen perfekt eller ej...

-Morten Fix
Der synes I Kina spiser de hunde er en kanon film, selvom der er åbenlyse
kiks.

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 19-11-01 10:24

"Morten Fix" skrev i en meddelelse

> [...]
ind
> i en lang række af biler.
> Eksplosionerne er nemlig hele tiden foran volvoen med et par biler eller

Den scene tænkte jeg også på - den er godt nok stor slem - man ser det
tydeligt selv uden slowmotion... Tænk en gang, at man ikke har råd til at
lave sådan noget om? Hvad kan det koste i forhold til hele filmen budget?

Kåre