jagtweekend
Fra : JESPER BRAHE

Dato : 13-11-01 19:39

Hej

Har forgæves forsøgt at arrangere en jagtweekend i dk. i januar på
henholdsvis rå/lam(riffel) og kokke.
Det lader ikke til at kunne lade sig gøre. Kan nogen her i gruppen hjælpe
med nogle "hints" ??

TAK FOR HJÆLPEN

Jesper

Fra : Torben F@rum

Dato : 13-11-01 20:11

"JESPER BRAHE" <jesper.brahe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> henholdsvis rå/lam(riffel) og kokke.
> Det lader ikke til at kunne lade sig gøre. Kan nogen her i gruppen hjælpe

Jeg er ikke helt med på hvad du efterlyser, jagt eller jægere ???

Torben

Fra : JESPER BRAHE

Dato : 13-11-01 20:29

ja - sorry - det glemte jeg - vi er 4 gutter der gerne vil have en super
weekend i januar i danmark.

Jesper

Fra : Vagn Hansen

Dato : 04-12-01 22:21

Hvad med lidt større vildt ??

http://www.jagtfarm.dk/

Vagn Hansen

Fra : Jack Jensen

Dato : 09-12-01 19:44

"Vagn Hansen" <vagn@superbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med lidt større vildt ??
>
> http://www.jagtfarm.dk/
>
> Vagn Hansen
>
> "JESPER BRAHE" <jesper.brahe@get2net.dk> wrote in message

Undskyld - men kald det lige jagt en gang til.

/Jack