Binære grupper funker igen hos Orange.
Fra : UlleDulle

Dato : 13-11-01 19:31

Bare til info.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-11-01 20:12

"UlleDulle" <ufc@sol.dk> wrote in message
news:3bf266c7.3401939@news.stofanet.dk...
> Bare til info.

Nårr,, og du behøver så ikke poster det flere steder vel....

Men når det nu kører... Hvordan kører det så?? Hvor mange indlæg ligger der
fx. i alt.shello.binaries?

Her på TDC´s newsserver er der 364.959 artikler......... altså kun på
alt.chello.binaries...

hvor mange ligger der på Oranges?

Fra : UlleDulle

Dato : 14-11-01 21:00

On Tue, 13 Nov 2001 20:12:16 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>"UlleDulle" <ufc@sol.dk> wrote in message
>
>Nårr,, og du behøver så ikke poster det flere steder vel....

Du behøver ikke at bekymre dig om, hvad og hvor jeg poster det.

Dunno. Kig selv.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-11-01 21:06

> Du behøver ikke at bekymre dig om, hvad og hvor jeg poster det.

Joe,, for det er irreterende...

> Dunno. Kig selv.

Skal du være dum? Tror du jeg som TDC kunde kan tjekke Orange´s newsserver?

Fra : UlleDulle

Dato : 15-11-01 19:53

On Wed, 14 Nov 2001 21:05:56 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>"UlleDulle" <ufc@sol.dk> wrote in message

>Joe,, for det er irreterende...

Synd for dig.

>Skal du være dum? Tror du jeg som TDC kunde kan tjekke Orange´s newsserver?

Er du dum? Jeg har Stofanet.

Fra : Morten C.

Dato : 16-11-01 02:40

> Er du dum? Jeg har Stofanet.

Damn, der skal vist lige handles lidt baby-mos og bideringe ind, næste gang
man kommer ned i Kvæckly

--
Morten C. - med en pæn portion ironi ligenu :)

Fra : Morten C.

Dato : 16-11-01 02:38

> Skal du være dum? Tror du jeg som TDC kunde kan tjekke Orange´s
newsserver?

Sikke dog en hjertelig varm tone, der lød der
(Var der ikket ordsprog om at sælge bjørnen før skindet er skudt.......

--
Morten C.

Fra : Morten C.

Dato : 16-11-01 02:37

> Nårr,, og du behøver så ikke poster det flere steder vel....

Mener du i flere groups?

> Men når det nu kører... Hvordan kører det så?? Hvor mange indlæg ligger
der
> fx. i alt.shello.binaries?

Det ved jeg ikke lige.
men jeg kan fortælle at her for denne gruppe ligger der mange flere indlæg
på Orange's, end der gør hos CC.

Dog ser der ud til, at den ikke lige opdaterer så hurtig - for dette indlæg
kunne jeg ikke se tidligere på dagen (torsdag), da jeg var på job.

> Her på TDC´s newsserver er der 364.959 artikler......... altså kun på
> alt.chello.binaries...
>
> hvor mange ligger der på Oranges?

Er det ikke egentlig lidt underordnet?
Hvor gammel er den ældste posting på TDC's i omtalte gruppe? Den må da
næsten være fra før nettet blev skruet sammen

--
Morten C.