Nokia 3310, ringer selv op ??
Fra : Henrik Schultz-Mikke~

Dato : 13-11-01 18:20

Hej NG
Min søn har et problem med en Nokia 3310 (SW 04.24).
Telefonen skulle låse sig selv op, og ringe til en tilfældig fra
telefonbogen. Dette skulle kunne ske hvad enten den ligger i en lomme eller
på et bord. Jeg har ikke selv set fejlen, og er meget i tvivl om det reelt
er en fejl, eller nogle yderst uheldige ting som sker nede i lommen.
Derfor vil jeg gerne vide om nogle andre 3310 ejere har oplevet lignende
problemer.

På forhånd tak
Henrik

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-11-01 20:45

Henrik Schultz-Mikkelsen skrev:

>Derfor vil jeg gerne vide om nogle andre 3310 ejere har oplevet lignende
>problemer.

Never - og jeg har aldrig hørt om det.

Hvis han ikke bruger tastelås, så vil jeg anbefale ham det - ellers
kan jeg godt forstå det sker

Tast menu * for at låse, og tast igen for at fjerne tastelåsen.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic med flere...

Fra : Miki Hoe

Dato : 13-11-01 23:20

> [...]
> på et bord. Jeg har ikke selv set fejlen, og er meget i tvivl om det reelt
> er en fejl, eller nogle yderst uheldige ting som sker nede i lommen.

Jeg har haft "problemet" når jeg har haft min tlf liggende i tasken. Der fik
den (mod alle odds) trykket tastlåsen op og ringet op til div mennesker
(deriblandt 112 ikke så smart igen hi hi)...
Den er jo ret flad og knapperne er ikke ret godt beskyttede, så det er ret
nemt at komme til at trykke netop den "lås op" funktion! Der skal ikke meget
til!

Men det med bordet har jeg aldrig hørt om eller set.. men i kunne godt bilde
mig noget på ærmet, for den tlf lavede de mærkeligste ting helt umotiveret
engang imellem!!

-miki-

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 13-11-01 23:29

"Henrik Schultz-Mikkelsen" <schultz@mikkelsen.cc> wrote:

> Telefonen skulle låse sig selv op, og ringe til en tilfældig fra
> telefonbogen. Dette skulle kunne ske hvad enten den ligger i en lomme eller
> på et bord.

I en lomme har jeg oplevet at min 3210 har låst sig selv op, den lå
sammen med en plastikpose, så ethvert stød fik den til at trykke på en
tast (så lad være med det).
Derfra er der ikke langt til, at den ringer nogen op fra telefonbogen.

Men at den skulle ringe op af sig selv liggende på bordet lyder meget
mærkeligt.

Fra : Jonas

Dato : 14-11-01 11:35

Henrik Schultz-Mikkelsen <schultz@mikkelsen.cc> skrev i en
nyhedsmeddelelse:VCcI7.19$6A2.12939427@news.orangenet.dk...
> [...]
> Telefonen skulle låse sig selv op, og ringe til en tilfældig fra
> telefonbogen. Dette skulle kunne ske hvad enten den ligger i en lomme

Det sker til stor irritation jævnligt for mig, når den ligger i min
bukselomme. Det ville være rart, hvis tastaturlåsen på telefonen fungerede
bedre.

Jonas.