Advarsel! - Bandits
Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 13-11-01 18:03

Hej gruppe

Da jeg ikke har set nogen indlæg om Bandits er I måske
klogere end mig og har holdt jer væk fra dette MAKVÆRK!
Humoren er pudsig, spændingen ikke-eksisterende og trekants-
dramaet pinligt. Kvindemennesket er ikke engang særlig lækker..

Al respekt for bruce og billy bob men dette må være årets
absolut ringeste film - Tomb Raider virker helt seværdig efter
denne bragende elendige film.

Karakter: 5 på 13-skalaen - jeg kan ikke give bruce 03, og
jeg betalte jo selv..

Ulrik Magnusson

Fra : Emil Rune

Dato : 13-11-01 21:09

"Ulrik Magnusson" <ulrikm@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> denne bragende elendige film.
>
> Karakter: 5 på 13-skalaen - jeg kan ikke give bruce 03, og

Cate Blanchett ikke "lækker"??
Når Ringenes Herre for premiere, får du lov til at æde de ord i dig
igen....Fru Blanchett er da en af de mest smukke og talentfulde
skuespillerinder der findes.

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 13-11-01 21:25

Emil Rune wrote:

> Cate Blanchett ikke "lækker"??
> Når Ringenes Herre for premiere, får du lov til at æde de ord i dig
> igen....

og jeg har desværre købt billetter..

Ulrik Magnusson

Fra : Emil Rune

Dato : 13-11-01 21:39

> Ulrik Magnusson

Også mig...men det krævede så også fire dage foran Imperial...;)

> og jeg har desværre købt billetter..

Desværre?? Er det en joke?
Du må meget undskylde, men jeg kan slet ikke følge dig...Vi taler om en film
der har potentiale til at slå alle rekorder. Der skal ikke herske tvivl om
at jeg har ventet MEGET længe på den/dem!

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 13-11-01 21:50

Emil Rune wrote:

> Også mig...men det krævede så også fire dage foran Imperial...;)

> Desværre?? Er det en joke?

ja - så gal er hun jo heller ikke, men det kræver vist en Charlize
Theron at løfte Bandits bare en smule.

Ulrik Magnusson

Fra : Rene Eske Jensen

Dato : 13-11-01 22:57

"Emil Rune" <erune@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> der har potentiale til at slå alle rekorder. Der skal ikke herske tvivl om
> at jeg har ventet MEGET længe på den/dem!

Pas nu på med at skrue forventningerne helt i loftet - det hævner sig ofte.

/Rene

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 15-11-01 12:16

> [...]
film
> der har potentiale til at slå alle rekorder.

Og ?
Gør det den god eller seværidg ?

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 14-11-01 14:10

In article <3BF1818C.5E4CBCC3@yahoo.com>,
Ulrik Magnusson claimed the following:

> og jeg har desværre købt billetter..

Til selve premieren?

En af mine kammerater købte 2 rækker i Imperial til forevisningen kl.
11.00 den 19. december, og han behøvede ikke at sove ude foran i
flere dage for det.

Så well, jeg kommer ikke til selve premieren, men ser den nogle få
timer efter

--
Anders Vind Ebbesen
Consultant in repurposing world-class communities

Fra : Jens Thomsen

Dato : 14-11-01 14:37

"Anders Vind Ebbesen" <spam@boomer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> flere dage for det.
>
> Så well, jeg kommer ikke til selve premieren, men ser den nogle få

Jeg hørte for kort tid siden et rygte om, at Cinemaxx faktisk ville komme
til at vise den først. Nordisk Film skulle have udtalt sig MEGET uheldigt om
den officielle danske fankreds, mens disse desværre lyttede med i telefonen.
Resultatet skulle være, at man ville droppe premieren i Imperial og igennem
kontakter i stedet havde fået en lukket forestilling i Cinemaxx op at stå
kort før midnat i stedet.

Jeg ved ikke, om det har noget på sig, men jeg har fået den fra flere sider
nu, så historien er da ganske vedholdende.

MVH
Jens

Fra : Anders Nielsen

Dato : 14-11-01 19:38

Jens Thomsen <jens@groenjord.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bf272c2$0$343$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
sider
> nu, så historien er da ganske vedholdende.

Det er rigtigt. Jeg skal ind i Cinemaxx og se den jeg mener det er kl 01.

vh Anders

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 15-11-01 11:09

"Anders Nielsen" <columbo@mail.dk> wrote in message

> Det er rigtigt. Jeg skal ind i Cinemaxx og se den jeg mener det er kl 01.

En af mine venner modtog pengene (en god klat) - han er billetmand derinde.
De har ganske rigtigt bestilt en hel sal til formålet - jeg mener det er
Dansk Tolkien Forening eller noget lignende. Så vidt jeg husker er det lige
over midnat...

Jacob

Fra : Tenzel Kim

Dato : 17-11-01 18:01

> [...]
om
> den officielle danske fankreds, mens disse desværre lyttede med i

Det er selvfølgelig uheldigt men...

> Resultatet skulle være, at man ville droppe premieren i Imperial og
igennem
> kontakter i stedet havde fået en lukket forestilling i Cinemaxx op at stå
> kort før midnat i stedet.

hvordan kan man få sig selv til at foretrække at se den i Cinemaxx fremfor
Imperial. Se det er mig en gåde. Who cares hvis medarbejderene i Nordisk
Film er nogle idioter, det er heldigvis ikke dem jeg tager i biografen for
at se

Tenz.

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 13-11-01 21:49

Hej

Emil Rune wrote:
> Cate Blanchett ikke "lækker"??
> Når Ringenes Herre for premiere, får du lov til at æde de ord i dig
> igen....Fru Blanchett er da en af de mest smukke og talentfulde
> skuespillerinder der findes.

Eh, nu har jeg ikke set filmen, men et godt eksempel på at manden kan
have ret er da klart Cameron Diaz, i Being John Malkovich....... det er
godt nok slemt....... eller Renee Zellweger i Bridget Jones' Diary, nu
har jeg ikke set den, men de klip jeg har været "udsat" for, var da
godt nok også ekstreme.....

Så det er vel til dels stylistens skyld :)

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
http://www.qcom.dk/2a/film - min filmsamling.....

Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 14-11-01 14:53

"Ulrik Jensen" <ulrik@qcom.dk> wrote in message

> Eh, nu har jeg ikke set filmen, men et godt eksempel på at manden kan
> have ret er da klart Cameron Diaz, i Being John Malkovich....... det er
> godt nok slemt.......
Jammen, nu var hun jo også meget i tvivl med hensyn til sin identitet og brugte
ganske lang tid sammen med aber hver dag. Hvad kan man så forvente af kvinde?

Ikris

--
Posted from 213.237.104.171.adsl.by.worldonline.dk [213.237.104.171]

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 13-11-01 23:56

"Ulrik Magnusson" <ulrikm@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> denne bragende elendige film.
>
> Karakter: 5 på 13-skalaen - jeg kan ikke give bruce 03, og

Enig, jeg så den gratis i Cinemaxx, og det var ikke engang tiden værd.
Og så er den ALT for lang!
Jeg gik hen til en af managers'ne og fortalte ham at de godt kunne fjerne
den hurtigst muligt fra sal 1. Han sagde, at det gjorde de skam også. :)

Jacob