Ugens undgåelige
Fra : Martin Møller

Dato : 13-11-01 16:59

Hejsa

Jeg sidder lige og lytter på P3's Ugens undgåelige. Kan nogen hjælpe
mig med havnet og kunstneren? Efter hvad jeg har hørt, hedder de "The
ones" og sangen "Floorless", men jeg er altså ikke sikker.

Jeg skriver, fordi jeg overhovedte ikke kan få det til at passe med
den info., der står på DR's hjemmeside.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Møller

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 13-11-01 17:44

> Jeg skriver, fordi jeg overhovedte ikke kan få det til at passe med
> den info., der står på DR's hjemmeside.

check dis out!!!
http://dr.dk/p3/3musik/2001/00u.htm

Troels
--
_____________
ICQ: 109747268

/Troels

Fra : Martin Møller

Dato : 13-11-01 19:11

> check dis out!!!
> http://dr.dk/p3/3musik/2001/00u.htm

Hey, nu virker det, cool! Tak for det!

Fra : Kasper

Dato : 13-11-01 20:24

On Tue, 13 Nov 2001 16:58:35 +0100, Martin Møller
<martinhm@spamfilter.dk> wrote:

>Jeg sidder lige og lytter på P3's Ugens undgåelige. Kan nogen hjælpe
>mig med havnet og kunstneren? Efter hvad jeg har hørt, hedder de "The
>ones" og sangen "Floorless", men jeg er altså ikke sikker.

Lyder som "Absolutely Flawless" med The Ones.

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Martin Møller

Dato : 13-11-01 23:28

> Lyder som "Absolutely Flawless" med The Ones.

Jep, det fandt jeg ud af. I følge P3's side hedder den vist bare
"Flawless", men det er i hvertfald den. Tak for svaret.

Fra : Los

Dato : 14-11-01 09:28

> Jeg sidder lige og lytter på P3's Ugens undgåelige.

Når nu nummeret hedder "Flawless", skal vi så ikke i den ånd blive enige om
at kalde det "Ugens Uundgåelige"?

Morten