error 678 fejl Xp Netexpress
Fra : Erik Jensen

Dato : 13-11-01 08:39

Hej NG

Jeg totalt desperat..... Hjælp..... jeg har apstinenser......
Jeg har installeret Xp, for 14 dage siden, og har ikke kunne komme på nettet
siden.... Hjælp..... mig.....

Jeg har installertet driverne fra www.Dsl-faq.dk og Xp har fundet mit kort
osv.
Men når jeg vil logge mig på til TDC, skriver den ingen kontakt med remote
comp. (error 678)
Den skulle vel ikke sidde en venlig sjæl, som kan hjælpe mig med mit
problem?

Mvh
Erik Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-11-01 14:44

Tue, 13 Nov 2001 13:39:06 +0600, skrev "Erik Jensen"
<ejensen@jensen.mail.dk>:

>Men når jeg vil logge mig på til TDC, skriver den ingen kontakt med remote
>comp. (error 678)

Har du prøvet at spørge i news:tele.internet.adsl ?
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : *Xray

Dato : 13-11-01 17:21

"Erik Jensen" <ejensen@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
remote
> comp. (error 678)
> Den skulle vel ikke sidde en venlig sjæl, som kan hjælpe mig med mit

Har du husket at konfigurere opkaldsforbindelsen ligesom på opasias
vejledning for Windows 2000?

*Xray