sapphire lights
Fra : Soren jensen

Dato : 22-01-01 21:55

Hej alle.

Jeg er faldet over en lille genial opfindelse, som vi straks har afprøvet og
nu sat til salg på www.sjales.com.

SAPPHIRE light hedder det, og nu tænker du: Hvad fan er det ??.

SAPPHIRE light er en lille fiks lampe som kan hænge i dit nøglebundt eller
ligge i handskerummet, MEN...
den lyser sindsygt kraftigt set i forhold til den ringe størrelse, ja den
kan faktisk ses på 1500 meters afstand og oplyser fint et rum i totalt
mørke..
Batteri skift og pærer der går i tide og utide er slut, der er nemlig
livsvarrig garanti !!

Jeg var, måske ligesom du er lige nu, lidt skeptiskt men da jeg fik den hjem
: så var jeg solgt..

Prisen i butikkerne er pt. 199 kr. med moms, men hos www.sjales.com sælges
den til 193,75 kr incl forsendelse & moms
En genial lille ting...

Med venlig hilsen

Søren Jensen
sjales.com
_______________________________________

Besøg www.sjales.com
_______________________________________

Fra : svenn

Dato : 23-01-01 23:25

"Soren jensen" <sjales@telefona.dk> wrote in message
Klip, klip
> [...]
>afstand og oplyser fint et rum i totalt mørke.. Batteri skift og pærer der
>går i tide og utide er slut, der er nemlig livsvarrig garanti !!
Klap

Jeg har set den, den er ikke større end et nøglevedhæng. Jeg vil selv ha'
sat en hver af vestene, sammen med fløjten, for den ser vandtæt ud, og i
mørke....
--
Venlig hilsen
Svenn.