En engelsk og dansk side i theme?
Fra : Jannie

Dato : 12-11-01 23:56

Hvordan laver man både en engelsk og en dansk side i theme?

Jeg har prøvet med forskelligt men så kommer der begge tekster i menu da
siden selv finder de engelske sider.

Jannie

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-11-01 02:02

Brug subwebs til at holde dem adskilt.

Fra : Jannie

Dato : 13-11-01 10:26

> Brug subwebs til at holde dem adskilt.

Tak Jens det vil jeg prøve, ved ikke lige hvordan jeg gør men jeg sopper
lige i det;))

Jannie

Fra : Jannie

Dato : 13-11-01 11:11

> Brug subwebs til at holde dem adskilt.

Jeg har fropontpage 98, der kan jeg ikke finde det;(

Jannie

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-11-01 11:40

File | New | Frontpage web.

Fra : Jannie

Dato : 13-11-01 12:42

> File | New | Frontpage web.

Jens, jeg kan stadigvæk ikke se hvor jeg skal lave en subweb. Kan jeg ikke
bare lave 2 mapper med hver sprog på den server hvor jeg uploader. Det er
via get2net? Det kan da ikke passe jeg skal have 2 hjemmesider;)

Jannie

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-11-01 13:10

Som beskrevet. Når du bestemmer hvor Web'et skal ligge bestemmer du om
det er et subweb.
Med FP2002 kan du også gøre det lidt anderledes ved at lave en folder
i det nuværende web, højreklikke på den og vælge "Convert to Subweb".
Normalt vil man have en hovedside hvor man vælger sprog.
Som du allerede har fundet ud af kan du ikke bare gøre det med mapper
(foldere) da du så ikke kan skille navigeringen ud.