sender ikke
Fra : Heino og Nina

Dato : 12-11-01 22:24

HJÆLP

jeg kan ikke sende i mirc og messinger,
hvad kan jeg gøre

Hilsen Heino

Fra : Søren Blom

Dato : 12-11-01 22:28

"Heino og Nina" <heino.overgaard@mail.dk> skrev i
> jeg kan ikke sende i mirc og messinger,
> hvad kan jeg gøre

forklare dig noget bedre først og fremmest

Hvad kan du ikke sende, er det "kun" filer du ikke kan sende?

Du bliver nød til at sige nøjagtigt hvad dit problem er, ellers er det svært
at hjælpe dig. Derudover skal du også fortælle hvilken udbyder du bruger.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Morten Christensen

Dato : 12-11-01 22:36

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> "Heino og Nina" <heino.overgaard@mail.dk> skrev i
>
> forklare dig noget bedre først og fremmest

Enig

> Hvad kan du ikke sende, er det "kun" filer du ikke kan sende?

Det er vist det eneste man sender i mIRC, er det ikke? :)

> Du bliver nød til at sige nøjagtigt hvad dit problem er, ellers er det
svært
> at hjælpe dig. Derudover skal du også fortælle hvilken udbyder du bruger.

Anyway, manden og damen bad om hjælp ud fra de oplynsinger... det vil jg så
forsøge at komme med her:

http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/internet_progra
mmer/

Denne opsætning er kun vejledende, hvis du har en forbindelse med en
router....
jeg ved godt, at denne side henvender sig til CC's brugere, og deres Cisco
677-router.
Hvordan man konfig'er netop din router, kan jeg ikke rigtig hjælpe med...
jeg ved jo ikke hvad for en du har

Håber det giver et lille overblik over det du forsøger at a' med at gøre :)

--
Morten C.