Info on ISDN
Fra : Jan Eriksen

Dato : 12-11-01 20:21

Hej alle!

Jeg er ved at skrive rapport omhandlende ISDN, så jeg ville lige høre om der
er nogle der har nogle oplysende link's ved hånden??? (s-bus,TA udstyr, NT
boks, u-snit osv.)

Send meget gerne en mail

Vh. Jan Eriksen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-11-01 20:40

"Jan Eriksen" <jzzo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
om der
> er nogle der har nogle oplysende link's ved hånden??? (s-bus,TA

http://www.etsi.org er klart den bedste tekniske kilde til information,
men det kræver abonnement

Fra : Commander Keen

Dato : 12-11-01 22:31