Fra en skabslæser
Fra : Hanne

Dato : 12-11-01 20:13

Hej gruppe

Jeg føler mig ret udenfor her i gruppen Jeg er efterhånden kun skabslæser, fordi det I skriver om som regel ikke er noget jeg interesserer mig for, eller det jeg skriver om åbenbart ikke interesserer jer Jeg har i hvert fald ikke så meget at sige til det, og så hellere tie

Jeg ville ellers så gerne dele mine oplevelser og glæde med jer! Michael McDonald koncerten var så ubeskrivelig fed, Santana kommer til byen, og så har jeg opdaget hvor fedt country, altså sådan noget westcoast/pop country musik er.

Hilsen Hanne

Fra : Elmer Music

Dato : 12-11-01 21:27

Allright! fortæl mere om Santana...?

Og hvilken Country er det du mener? band navn osv...

-Elmer

Fra : Hanne

Dato : 12-11-01 22:26

"Elmer Music" <elmer.fjot@x-bytes.dk> skrev i en meddelelse news:9spbhd$2f05$1@news.cybercity.dk...

> Allright! fortæl mere om Santana...?

Carlos Santana spiller i Parken den 16. maj og jeg har købt billet

> Og hvilken Country er det du mener? band navn osv...

Nu er det jo forholdsvis kort tid siden at jeg begav mig ud i denne musikgenre, så noget af det jeg indtil videre har tilegnet mig er:
Ty Herndon
Trisha Yearwood
Alison Krauss + Union Station
Tammy Cochran
Dixie Chicks
Burnin´ daylight
Shane Mainor
Lonestar

Hilsen Hanne

Fra : Hanne

Dato : 17-11-01 10:01

"Hanne" <diva1@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:9spem9$d5b$1@sunsite.dk...

Wow, det vat da godt nok en af de længeste tråde i mands minde jeg fik startet her Mine antagelser holdt stik, og jeg er nok den der ophæver mit abonnement.

Hej så længe.

Hilsen Hanne

Fra : nikolaj borg

Dato : 18-11-01 10:24

Det var da en skam at høre. Det er jo sjovere, jo flere vi er, især hvis når
der er folk med forskellige interesser indenfor musik. Du er naturligvis
velkommen til at kigge forbi gruppen igen på et senere tidspunkt for at se,
om vi er blevet mere interessante til den tid

/Nikolaj