tilmelding telmore
Fra : GJ

Dato : 12-11-01 20:07

Nu sidde rjeg så og vil tilmelde mig hos telmore.....
men så virker tilmeldingssiden ikke... eller er det kun hos mig...

jeg kan godt trykke tilmeld eksisterende nummer men så kommer der en
"side findes ikke" fejlbesked.....

Fra : Miki Hoe

Dato : 12-11-01 21:16

Skriv til telmore selv..

Jeg har skrevet til dem et par gange, da min gamle tlf blev ved med at
brænde mit sim kort af og de er enormt søde til at varetage ens spørgsmål og
"ris"...

Der er altid et svar parat og det kunne jo være at de ikke vidste der var
noget galt.

-miki-

Fra : GJ

Dato : 12-11-01 21:54

On Mon, 12 Nov 2001 21:16:09 +0100, "Miki Hoe" <mikihoe@hotmail.com>
wrote:

>Skriv til telmore selv..

synes bare det ville virke lidt åndsvagt at sætte en masse igang hos
dem hvis det kun er mig der har problemet *s*

Fra : maxses

Dato : 13-11-01 08:27

"GJ" skrev d. 12-11-01 21:54 dette indlæg :

> synes bare det ville virke lidt åndsvagt at sætte en masse igang hos
> dem hvis det kun er mig der har problemet *s*

Jeg havde selv problemet på et tidspunkt...det er noget med browser ver.
- prøv at opdatere...

Ellers kan du ringe ind til dem og blive tilmeldt telefonisk....(det
blev jeg i hvert fald første gang..

Mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : rh

Dato : 13-11-01 14:54

> Ellers kan du ringe ind til dem og blive tilmeldt telefonisk....(det
> blev jeg i hvert fald første gang..

første gang ? hmmm....