Telmores hjemmeside
Fra : Dennis Lange

Dato : 12-11-01 18:34

Hej NG.

Er jeg den eneste der ikke kan se felterne foroven på Telmores side - dem
hvor man indtaster tlf.nr. og pw for at logge på???

--
Mvh. Dennis Lange

Kig dig for hvis du vil maile til mig c",)

Fra : Anders Larsen

Dato : 12-11-01 18:37

"Dennis Lange" wrote in message
>Hej NG.
>
> Er jeg den eneste der ikke kan se felterne foroven på Telmores side - dem
> hvor man indtaster tlf.nr. og pw for at logge på???

Jeg har ingen problemer... :)

Anders Larsen

Fra : John K

Dato : 12-11-01 18:44

> Er jeg den eneste der ikke kan se felterne foroven på Telmores side - dem
> hvor man indtaster tlf.nr. og pw for at logge på???

Jeg har ingen problemer med at se felterne - hverken i IE eller Netscape.

Mvh

John K

Fra : Fischer

Dato : 12-11-01 19:27

> Er jeg den eneste der ikke kan se felterne foroven på Telmores side
> - dem hvor man indtaster tlf.nr. og pw for at logge på???

Nej, det har jeg også prøvet en overgang.
Jeg prøvede vist at højreklikke (IE) i det døde felt og vælge "Åbn ramme i
nyt vindue". Så fik jeg vistnok et temmeligt rodet billede, men mulighed for
at logge på.

Så vidt jeg husker gik det vist først rigtigt i orden efter en total
re-installation (re-etablering) af min PC (hvilket jeg gør jævnligt).

*Fischer

Fra : Dennis Lange

Dato : 13-11-01 06:59

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det har jeg også prøvet en overgang.

Det virker nu - tror "fejlen" lå i overbelastning af det netværk jeg får
internet-adgang igennem - det har før resulteret i manglende objekter

> Så vidt jeg husker gik det vist først rigtigt i orden efter en total
> re-installation (re-etablering) af min PC (hvilket jeg gør jævnligt).

Det lyder fanme uhyggeligt du

Fra : Fischer

Dato : 13-11-01 12:08

> Det virker nu - tror "fejlen" lå i overbelastning af det netværk jeg får
> internet-adgang igennem - det har før resulteret i manglende objekter

Det ville jeg nu tvivle på.

> Det lyder fanme uhyggeligt du

Hvad der er endnu mere uhyggeligt, er at nu er den sg* gal igen her ved mig!
Den skriver bare "Siden kan ikke vises" i feltet. Sikke noget BÆ!

Jeg har ikke lige 20 minutter til overs til at re-installere min PC lige nu.

*Fischer