ADSLmodem og Unex switch direkt......
Fra : Steffen Andersen

Dato : 12-11-01 18:03

Hej!

Det ser ud til at man både kan bruge muligheden: switch og muligheden:
router med switch/hub til at dele sin internet forbindelse (ADSL) med!

Men hvad er det lige helt præcis forskellen er mellem de to muligheder?

Kan man bruge TDC BB med 2 (eller mere) dynamiske IP adresser ved begge
muligheder eller 1 fast IP adresse ved begge muligheder?

Med Venlig Hilsen
Steffen Andersen

> [...]
Altså

> Skal bruges i uplink på switchen

TDC´s

> [...]
> (og eventuelt IPX)
> inde i netværk indstillingerne på begge maskiner.
> dette bevirker at de kan benytte NetBIOS lokalt da ADSL inurere den

> ja det kan man godt (ISDN har ingen betydning i dette tilfælde så det kan
du inuerer)
> det kræver bare at dine 2 maskiner brugere en anden protokol end TCP/IP da
den
> ikke er særlig egnet i TDB|BB pga. de dynamiske IP addresser

> hvis du vælger en ruter løsning kan du kun bruge en IP addresse

> de fleste rutere kræver stadig væk at du har en switch/hub mellem pc'erne

ADSL
Duét